Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lapsettomat saavat sisältöä elämäänsä?

Vierailija
19.07.2025 |

Nytkin on ihana päivä viedä lapset huvipuistoon tai rannalle, mutta mitä lapsettomat tekee?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siitä kostut kun lähdet lasten kanssa huvipuistoon tai rannalle. Joudut vain koko ajan vahtimaan, komentamaan ja maksamaan viulut. Lapseton voi mennä rannalle tai huvipuistoon ja nauttia siellä olostaan ilman ylimääräistä häslinkiä mikä lasten kanssa on.

Tämä. Ap on niin kateellinen lapsettomille, että keksi tälläisen. T. Perheellinen

Vierailija
22/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä saat sisältöä elämääsi kun lapsesi muuttavat pois? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä selität? Etkö ollut mitään ennen lapsiasi?

Vierailija
24/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai onko köyhä vai rahaa. Onko tuttuja vai ei. Ja mitä paikkakunnalla on tai koti, onko pihaa. Onko autoa vai ei. Joillakin ei ole mitään näistä paitsi asunto kerrostalossa ja ei rahaa. Entä terveydentila.

Vierailija
25/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisilla näyttää olevan myös suurimmat ongelmat, kun katsoo heidän vaikeroimista joka ikisellä huvipuistoreissulla, rantareissulla (jopa ne ihanat lapset päästetään hukkumaan) viis veisataan, kauppareissulla ja missä vain, kouluissa ja päiväkodeissa en ainakaan joka hetki ole kyllä lapsia kaivannut. En vihaa lapsia, pidän heistä kyllä, mutta en varmaan itse koe itseäni sellaiseksi. Kummilapseni oli paljon meillä yökylässä, kuskattiin ja hulluteltiin tarpeeksi, en vain ole sellainen aikuinen, että minulla PITÄÄ PAKOLLA OLLA OMIA LAPSIA, katsotaan sitten myöhemmin, menikö oikein vaiko väärin. 

Vierailija
26/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksin rantsussa. Helppoa, ei tartte vahtia ketään. 

Eĺämäni sisältö tulee siitä että rakastan ihmisiä ja elämää ja teen vapaaehtoistyötä sekä nautin esim taiteesta ja kulttuurista.

Eikö ap tajua elämänsä arvoa vaan yrittää elää lastensa kautta?

Mikä taakka lapsille.

Vierailija
27/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelit

Vierailija
28/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Ap, on niin mukavaa, kun kannat huolta meidän lapsettomien hyvinvoinnista. Hyvä kysymys myös, Ap. Siinä riittää mietittävää.

Ap, muistathan myös vahtia niitä lapsiasi tarkasti siellä rannalla, ei siis kännykkää eikä kirjaa mukaan ja muista olla käsivarren mitan päässä lapsistasi, ainakin jos he ovat uimataidottomia. Hyvää kesää kaikille, niin lapsiperheille kuin lapsettomille ja sinne Nevan rannoille myös, jos nämä "Säälittäville lapsettomille"-viestit ovat peräisin sieltä.

Vierailija
29/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on arvosteltu ja haukuttu vaikka ja mikskäkin kun ei ole lapsia. Hulluksi, itsekkääksi, paskaksi, sietämättömäksi, vajaaälyiseksi ja välinpitämättömäksi. Minun mielestä nuo mittarit löytyvät myös heiltä, joilla on lapsia. Lapsettomat ovat kaikkien hampaissa varmaan sen vuoksi, koska itse eivät sittenkään halunneet lapsia vaan antoivat miesten tai naisten tulla jostain muusta syystä LIIAN LÄHELLE.

Vierailija
30/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteesta, jota teen, musiikista, vapaudesta, luonnosta, matkoista, parisuhteesta!

Vierailija
31/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Etkö ollut mitään ennen lapsiasi?

Ilmesesti ei.

32/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn hyvin rannalla ilman lapsiakin ja sisältöä elämään tulee kavereista, matkustelusta, työstä, juopottelusta ja harrastuksista. Nuorena ajattelin että menen naimisiin ja hommaan lapsia mutta näin neljääkymmentä kolkuttelevana sinkkumiehenä elän elämäni parasta aikaa.

Vierailija
33/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään siitä, että saa elää omaa elämäänsä eikä tyhjiötä tarvitse paikata lasten avulla. 

Vierailija
34/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin yhtä lastenkasvatusmallia. 

Opetan sinua sitten.

Vierailija
35/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene

a) töihin

b) uuniin

c) saunan taakse

Vierailija
36/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lapsellinen saa sisältöä elämäänsä? Ja ei, lapsen kautta elämiäinen ei ole sitä. 

Vierailija
37/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat mennä rannalle ilman pelkoa että omat pennut hukkuu, voivat mennä terassille, voivat levähtää, voivat katsoa elokuvia, voivat tehdä ihan mitä haluavat lain sallimissa rajoissa. 

Vierailija
38/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole eikä tule, mutta sisältöä elämästäni ei puutu. 

Vierailija
39/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on arvosteltu ja haukuttu vaikka ja mikskäkin kun ei ole lapsia. Hulluksi, itsekkääksi, paskaksi, sietämättömäksi, vajaaälyiseksi ja välinpitämättömäksi. Minun mielestä nuo mittarit löytyvät myös heiltä, joilla on lapsia. Lapsettomat ovat kaikkien hampaissa varmaan sen vuoksi, koska itse eivät sittenkään halunneet lapsia vaan antoivat miesten tai naisten tulla jostain muusta syystä LIIAN LÄHELLE.

Mieluummin menen lapsettomien kanssa yhtä aikaa kauppaan, kahville, rannalle jne kuin niiden jotka roudaa ne lapset kiljumaan ja huutamaan joka paikkaan. Lapsettomat osaa käyttäytyä. Terveisin neljän aikuisen lapsen äiti 

Vierailija
40/58 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tein lapsia ja kärsin joten muidenkin pitäisi tehdä lapsia ja kärsiä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi