Kun mikään ei riitä...
Olen epäonnistunut ihminen ihmissuhteissa:-( Ulospäin luulisi että kaikki on hyvin. On hyvä työpaikka jossa tienaan hyvin, kaksi tervettä lasta, oma talo ja avioliitossa miehen kanssa joka on ahketa työmies ja hoitaa hyvin myös lapsia ja auttaa kodinhoidossa. Mikä tässä kuvassa mättää?? Minä! En tiedä mikä hätänä, mutta en ole tyytyväinen elämääni vaan halajan koko ajan jotain muuta, mutta en tiedä mitä! Tuntuu että olen väärässä filmissä, tämä ei ole minun elämäni vaan jonkun muun.. Päivät vaan kulkevat samanlaisina päivästä toiseen, ja minua ahdistaa koko ajan enemmän.. Kun tietäisi mikä on.. Menin ja petinkin miestäni pari kuukautta sitten ensimmäistä kertaa, toivottavasti viimeistä. Oli ihanaa ja nautin joka hetkestä tuon toisen miehen kanssa. Edes omatunto ei soimaa että mitäs nyt tuli tehtyä, vaan kaipaan tuon toisen miehen kainaloon. Onneksi asuu kaukana, ettei tule sitä kuitenkaan tehtyä. Kaikki luulevat että meillä on täydellinen perhe, ja annan myös sen kuvan jokaiselle. Minä olen hyvä äiti ja hyvä aviovaimo ja hyvä työntekijä. Just joo. Kun tietäisivät mitä päässäni likkuu. Haluaisin vaan lähteä ja olla yksin. Miksi tämä ei riitä mulle tämä elämä?? Milloin olen muuttunut tällaiseksi??
Kiitos kun saan purkautua edes täällä..
Kommentit (13)
No sähän oot lähtenyt jo " sille" tielle,pettämällä miestäs-ja varmaan et oo sitä rehellisesti kertonut-joten pikkusormi on taidettu jo antaa...ootko valmis siihen et menee koko käsi?
En ole kertonut miehelleni vaan sitä samaa rataa jatketaan.. Seksiä on ihan normaalisti sen kerran kaksi viikossa ja joskus jopa nautin siitä.. Olen joskus vaivihkaa kysellyt että miten hän suhtautuisi jos pettäisin häntä. Sanoo että utopistinen kysymys, eihän mun kulta sellaista tulisi ikinä tekemään, kun meillä on kaikki niiiiin hyvin.. Voi raukka kun tietäs mikä vosu on vaimona...
liitto toimimaan??Väärin myös miestäs kohtaan koska oikeus hälläkin muihin jos sullaki
pelkäät miehelles kertoa,koska jos tietäs niin lähtis,ja ei olis sitä " varmaa" tapausta
jos kaiken saa liian helpolla, jää se taistelun liekki lepattamaan, eikä ole mihinkään tyytyväinen. en tiedä onko sinulla tilanne näin, mutta tuli vain mieleen.
Mies varmastikin lähtisi jos tietäisi että olen pettänyt. Harmittaa tosi paljon kun en vaan voi nauttia tästä hetkestä. Lapset ovat aivan ihania mutta usein nekin tuntuvat riippana jalassa:-( Menisin varmaankin muuten terapiaan mutta asumme pienehköllä paikkakunnalla ja pelottaa että muut saavat tietää ongelmastani..
Voisko tää olla jotain kolmenkympin kriisiä?? onko sellaista muuten oikeasti? Onko täällä ketään kohtalokavereita joilla samoja ajatuksia?
42 vuotta.
Aika yleistä varmaan, etät ajattelee ettei sitten lähtenyt tutkimusmatkailijaksi viidakkoon, eikä syöpätutkijaksi jonnekin huippuyliopistoon.
Kun ikä tulee lisää, huomaa mitkä kaikki ovet on jo sulkeutuneet, ja vielä lisää ovia kohta sulkeutumassa. sitä se vaan on. älä heitä pois hyvää elämääsi hetken mielijohteesta. suurin osa ihmisistä on taviksia, eikä heistä kijoiteta raflaavia artikkeleita lehtiin.
siis perheestä ja siitä " normaalista" arjesta-oma elämä kun on ollut kaikkea muuta kun normaalia-mut jos ei olis kaikkea tätä kokemusta ja " paskaa" takana,en ikinä pystys arvostamaan sitä ehkä tylsääki perhe-elämää,mitä nyt pystysin - jännittävää mun elämä on ollut,mut liianki,ja toivon et se " tavallisuus" jo tulis
Nyt kannattaisi alkaa hälytyskellot soida. Sun vaan on selvitettävä mitä elämältäsi haluat? Terapeutin kanssa tai yksin. Suosittelen terapeuttia tms. perheneuvojaa (kirkon perheasiainneuvottelukeskus, kuntien perheneuvola). Niikuin joku aiemmin kirjottikin pettäjä voi jäädäkin yksin, kun mies lähtee. Jos päätät jatkaa liitossasi, päätä, että olet uskollinen ja pysy päätöksessäsi. Muuten, jos jatkat pettämistä, niin yhtenä päivänä käy käry, aivan varmasti miehesi saa tietää ennemmin tai myöhemmin. Ehkä et enää kelpaa hänelle ja hän jättää sinut. Elämä on elämistä varten. Ei aina hauskaa ja nautinnollista, vaan täyttä työtä. Valinta on sinun.
Ex-pettäjävaimo
ja vienyt ehkä lapsetkin mennessään, kiva talonne on myynnissä ja kituutat vuokrayksiössä elatusvelvollisena ja voin taata että yksikään ihastuksesi ei seiso rinnallasi siinä vaiheessa!!
et tajua mitä sulla nyt jo on!!!!
Miks se on niin vaikeaa - itket katkerasti jos lähdet pettäjän tielle enemmän ja miehes saa tietää-siitä alkaa kosto-katkeruus-kierteet ja ei pääty hyvin-saat sitä jännitystä,mut onko se sen arvosta?
Ja voit miettiä ajatuksella mitä elämältä haluat ja sitten teet ratkaisut sen mukaan. Kaikkea ei tässä maailmassa voi saada; joka tapauksessa sinun on tehtävä valintoja.