Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hommailit aikanaan, kun muut ikäisesi opiskelivat

Vierailija
19.07.2025 |

Jos muu kuin opiskelu kiinnosti enemmän, niin oletko nyt muiden taskuilla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa sinua koska...?

Vierailija
2/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin myöhemmin eri aloja. Taisin olla uupunut ja räytynyt, lenkkeilin ja nukuin, etsin kumppania. Yritin saada selvää matrixista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset, olin kotona.

Vierailija
4/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin perheen. Opiskelin sitten myöhemmin ja töitä olen painanut. 

Vierailija
5/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelin

Vierailija
6/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin myöhemmin eri aloja. Taisin olla uupunut ja räytynyt, lenkkeilin ja nukuin, etsin kumppania. Yritin saada selvää matrixista.

Paljastuivatko järjestelmän salat sinulle?

Vierailija
7/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan haahuilin

Vierailija
8/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin palkkatyötä  15- vuotiaasta asti ja palkka annettiin kotiin vanhemmille .  Pyörällä työmatkat .  IHMISVIHAAJAN RASISTI ALOITUS TAAS. 

Vierailija
9/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein taidetta ja söin huumeita maanantaisin. Join kaljaa, tutustuin ihmisiin, harrastin seksiä..

Nykyään olen ammattitaiteilija, (opiskelin lopulta amk aikuisiällä 30-34v) jolla vakiintunut asema kentällä. Rauhallinen arki ja elämä puolison kanssa on ihanaa.

Vierailija
10/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tein. Jonkun taskustahan ne opintotuetkin oli silloin maksettava. Töitä teen edelleen, osa opiskelleista kavereista ei ole töissä vieläkään. Kenen taskulla itse olit opiskeluaikana tai nyt työttömänä, AP?

Vierailija
11/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin vähän maailmaa töitä tehden. Korkeaouluun menin sitten 24 v. 

Vierailija
12/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin lapsiani, joista yksi erityinen, tein töitä, sairastelin. Kyllä minä myöhemmin sain opintoni vietyä loppuun ja varsin hyvin arvosanoin.

Vierailija
13/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä tein. Jonkun taskustahan ne opintotuetkin oli silloin maksettava. Töitä teen edelleen, osa opiskelleista kavereista ei ole töissä vieläkään. Kenen taskulla itse olit opiskeluaikana tai nyt työttömänä, AP?

AP:sta tiedä, mutta töitä tein opintojen ohella ja rahoitin elämäni opintolainalla ja palkalla. En saanut opintotukea, asumistukea, enkä mitään muutakaan tukea. Joten ei ne opiskelitjatkaan automaattisesti toisten taskuilla ole. Opintojen jälkeen maksoin opintolainan pois.

Vierailija
14/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katkolla, suljetulla ja välillä istuin kiven sisällä.

Vierailija
15/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 

Vierailija
16/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kuolivat, kun olin 16, yht'äkkiä olin orpo, varakas ja taksiyrittäjä. Nimellisesti siis omistin vanhempieni yrityksen, mutta käytännössä setäni otti käytännön vastuun siinä samalla, kun pyöritti omaa taksiaan. Muutin asumaan setäni ja hänen perheensä luokse. 18 vuotta täytettyäni myin kaiken firmani omaisuuden (2 taksia lupineen ja välitysyhtiön osakkeet) sedälleni ja omakotitaloni, jossa oli tuon n. 1,5 vuotta asunut vuokralaiset, ihan ulkopuoliselle. Ostin rahoilla kerrostaloasunnon, johon muutin asumaan. Kävin lukion loppuun, suoritin autokoulun ja sain työpaikan Postin pakettiautonkuljettajana. Sillä tittelillä olen edelleen nyt n. 32 vuotta myöhemmin Postin palveluksessa...

Vierailija
17/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin huolta lapsestani jonka isä hilpaisi tiehensä kun ei halunnut olla tekemisissä, pilaisi kuulemma hänen nuoruutensa.

Vierailija
18/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäsin,aloitin jo nuorena..

Vierailija
19/26 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin yliopistossa.

Vierailija
20/26 |