Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet yksin ja olet yksinäinen, olet huonossa seurassa. Ehkä sinussa onkin jotain vikaa?

Vierailija
19.07.2025 |

Näin voi olla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meissä on jotain vikaa. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
2/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei vaan klikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ehkä pointti tuossa, jos on niin ongelmainen henkilö että ei kestä omaa seuraansa, pitäisi ehkä miettiä miksi niin on sen sijaan että piilottaa ongelmansa muiden ihmisten tuomaan hälyyn. Arvasinko lähellekään? 

Vierailija
4/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boobs

Vierailija
5/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti on seuraa. Liikaa en viitsi roikkua ihmisissä, koska monet ei hyväksy mua semmoisena kuin olen,a

Vierailija
6/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin aina omasta seurastani. 

Vierailija
7/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne jotka saavat seuraa ovat tietyssä ammatissa ja mahdollisuus maksaa harrastuksesta, jossa kokoonnutaan ja hammasremontti. Ne joilla on köyhyys, aika vaikea esitellä itseään muille vai mitä, sillä tavalla. Myös sopiiko elämäntilanteet toisiinsa vai ärsyttääkö.

Vierailija
8/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on vikaa, myönnän reilusti. Eipä haittaa, viihdyn yksin erittäin hyvin. Eipä nuo muutkaan ihan ilman vikoja elä ja seurustele. Suurin osa on ihan järkyttävän kettumaisia otsikkoja, enkä sellaisten seuraa jaksa varttia kauemmin.

Vierailija
9/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ne jotka saavat seuraa ovat tietyssä ammatissa ja mahdollisuus maksaa harrastuksesta, jossa kokoonnutaan ja hammasremontti. Ne joilla on köyhyys, aika vaikea esitellä itseään muille vai mitä, sillä tavalla. Myös sopiiko elämäntilanteet toisiinsa vai ärsyttääkö.

Eli vain rahalla ja statuksella on väliä.

Vierailija
10/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on vikaa, myönnän reilusti. Eipä haittaa, viihdyn yksin erittäin hyvin. Eipä nuo muutkaan ihan ilman vikoja elä ja seurustele. Suurin osa on ihan järkyttävän kettumaisia otsikkoja, enkä sellaisten seuraa jaksa varttia kauemmin.

Ei otsikkoja vaan tosikkoja 😄

Vierailija
11/11 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin parhaassa seurassa. Olisi kiva olla ihmisiä ympärilläkin mutta olen oppinut että mitä isompi tuttavapiiri, sen todennäköisemmin kaikki kieroilevat ja puhuvat paskaa toisistaan selän takana. Harva kykenee aikuisten väliseen reiluun ja rehelliseen ihmissuhteeseen, harmi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi