Koska viimeksi pidit miehesi munaa eli penistä kädessäsi?
Kommentit (21)
Eipä ole tullut koskaan pidettyä.
N36
Eilen. Pidin sitä myös suussani ja sain sen sisääni.
Tänä aamuna pidin sitä kädessäni. Sen jälkeen annoin perusteellisen suuhoidon eli penikseen ei kosketa ollenkaan käsin.
Jokapäivä, ja useinkin. Ja juu myös suussa.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa kai :')
N34, avosuhteessa jotenkin estyneen miehen kanssa
Voisi kuvitella miehen nauttivan kosketuksestasi.
Enpä muista millon on ollut puolison kädessä valitettavasti, ihanaa kun pitäisi kädessä ja puristelisi
M40
En moiseen iljettävään vehkeeseen koskisi pitkällä tikullakaan.
Naisystäväni on pitkin aamua pidellyt kullia kädessään. Tykkää leikitellä sen kanssa. Mun kulli, mun päätös, mihin sen kohta työnnän.Tuossahan sekin on jo ihan tarjolla, paljas pillu.Ei kuulemma anna ennen kuin valmistan meillä kunnollisen aamiaisen.
Varmaan joskus 10 vuotta sitten, voi olla kauempikin aika. Mies ei halua että kosken hänen kaluunsa :( Hyväilisin kyllä jos vain saisin.
Viime yönä tai tänä aamuna.
Vähän väliä sitä tulee hipellettyä
Eilen saunassa kun vähän leikiteltiin toistemme "pileillä". No, oikeasti meillä on ihan mukavankokoiset melat.
T Tomi
Eilen. Hieroin sitä myös tissien välissä ja otin sekä pimppaan että peppuun. Ennen sitä nuoletin pilluni huolella niin oli kosteaa ja liukasta työstää, kun olin tullut ihanasti pariin kertaan Ennen yhtymistä. Ah, oli ihanaa!
Tänään aamulla ja päivällä uudelleen ja kohta taas. Tykkään hyväillä ja kosketella miestäni pitkin päivää.
eilen illalla kun kun ohjasin sen sisään aloittaessani ratsastuksen
Tänään aamulla sängyssä ja sitten seksin jälkeen suihkussa saippuoin sen
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla sängyssä ja sitten seksin jälkeen suihkussa saippuoin sen
Seisoiko vielä suihkussa kun saippuoit sen? T: M 51 v
Helmikuussa kai :')
N34, avosuhteessa jotenkin estyneen miehen kanssa