Tori ostaja haluaa nähdä tuotteen etukäteen!
Voi elämän päivät näitä Tori ostajia. Haluaa nähdä tuotteen etukäteen ennen kuin lähettää rahat!!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn Torissa pelkästään käteisellä kasvotusten. Samalla ostaja voi tarkistaa tavaran.
AINOASTAAN lähetetän. Usko jo! Olet todella rasittava jankuttaja.
Pyydä anteeksi!
AP
Ethän sinä voi loukkaantua siitä kun toinen kertoo miten itse toimii. Tuo alkaa kuulostamaan uhriutumiselta ja tahalliselta väärinymmärtämiseltä. Ketäs sinä olet käynyt äänestelemässä kun on järjestetty vaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn mieluiten tori ostokset itse hakemassa paikanpäällä ja käteinen raha vaihtaa omistajaa, kun saan tuotteen omaan näppiin.
Ilmoituksessa lukee selvästi: tuotetta EI voi hakea myyjän luota, ainoastaan lähetetään. Miksi et ymmärrä?
AP
Kuulostaa huijaukselta, koska ei ole syytä, miksi ei voisi hakea. Voithan sopia haun johonkin julkiselle paikalle, jos et uskalla kotiisi päästää.
Ja sitten lähtisit minua seuraamaan? Ei kiitos!
AP
Jos olet noin vainoharhainen ja ihmispelkoinen, niin parempi viedä tavarasi suoraan kierrätyspisteelle.
Minä AINOASTAAN lähetän tuotteet. Mitään muuta toimitustapaa ei ole. Milloin oikein käsität tämän? Jankkaat ja jankkaat, mutta tavara ei liiku ennen kuin rahat näkyvät tililläni!
Pyydä anteeksi!
AP
Luuletko keskustelevasi kyseisen ostajan kanssa täällä? Tänne vastanneet ovat ihan muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tori myyjät ne vasta ihme sakkia ovat.
Ilmoitukseen laitetaan paskat kuvat ilman tarkempia tietoja, ja suututaan kun ostaja kyselee lisätietoja eikä suunapäänä huuda kilpaa OTAN TÄMÄN HAEN HETI!
Miksi tuhlata aikaa "ostajaan", kun on oikeitakin ostajia?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitukseen laitetaan paskat kuvat ilman tarkempia tietoja, ja suututaan kun ostaja kyselee lisätietoja eikä suunapäänä huuda kilpaa OTAN TÄMÄN HAEN HETI!
AP
No myy sitten niille muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn mieluiten tori ostokset itse hakemassa paikanpäällä ja käteinen raha vaihtaa omistajaa, kun saan tuotteen omaan näppiin.
Ilmoituksessa lukee selvästi: tuotetta EI voi hakea myyjän luota, ainoastaan lähetetään. Miksi et ymmärrä?
AP
Kuulostaa huijaukselta, koska ei ole syytä, miksi ei voisi hakea. Voithan sopia haun johonkin julkiselle paikalle, jos et uskalla kotiisi päästää.
Ja sitten lähtisit minua seuraamaan? Ei kiitos!
AP
Jos olet noin vainoharhainen ja ihmispelkoinen, niin parempi viedä tavar
👎👎👎👎👎👎👎
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa nähdä tavaran ennen maksua niin sitten pitää tulla paikan päälle katsomaan tai sitten toridiili jolloin ostaja ei pysty käsittääkseni kusettamaan rahoja tosin en tiedä onko siinä sellaista mutta pitäisi olla että tori antaa rahat takas ostajalle jos ostaja ei hyväksy tuotetta vasta sen jälkeen kun myyjä on kuitannut tavaran vastaanotetuksi takaisin.
Mihinkään diileihin en suostu! Ainoastaan siihen, että rahat ovat ensin tililläni ja ehdittyäni lähetän tuotteen. Turha kuvitella muuta! Lopeta jankutus ja pyydä anteeksi!
Joo en minäkään lähettäisi etukäteen tavaraa saamatta rahaa etukäteen...siinä on varmin tapa hävitä tuote ja rahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Linkkaapa ilmoitus tänne jos haluat että osataan keskustella sen mukaan mitä jossain random tori-ilmossa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
juu mutta aloituksessasi ei siitä mainita mitään.
Miten yksinkertainen ihminen sinä olet?
Itse en ole sortunut torissa liian halpoihin tai hyviin kauppoihin..
Toki kannattaa katsoa myyjän historia ja mitä muuta se torissa..siitä voi tulla jo vihjeträ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sun puheista päätellen, ei näytä olevan. Lopeta valehtelu ja pyydä anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuollaisista ilmoituksista en osta mitään. Kuulostaa liian epäilyttävältä.
Asun arvoalueella ja en halua stalkkereita.
AP
Ei sun tarvitse kotiisi sitä kutsu tollo-trolli
Vierailija kirjoitti:
En minäkään osta mitään käytettyä näkemättä.
Sillon mennään paikalle, tai ostetaan kaupasta, tai selvitetään myyjän luotettavuus puhelinsoitolla ja jos ei luottoa löydy, jätetään ostamatta.
Tämä on ihan yleinen kirjoittamaton sääntö, luotat ja maksat tai jätät ostamatta.
En tiedä tarkkaan miten tämä tori-diili toimii, mutta ennen ainakin postiennakolla ostajat jättivät paketteja noutamatta ja siitä tuli paljon ongelmia myyjälle ja kuluja myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No tämän voisi suomentaa "olen huijari, joten lähetä rahasi, et saat tuotetta".
No tietenkin. Kauppa tehdään naamakkain käteisellä, ei jää kellekään narinan aihetta. Noin mä olen myynyt sähkötakan, stereot, pesukoneen, kuivausrummun. Asiakas vie tuotteen samantien.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin. Kauppa tehdään naamakkain käteisellä, ei jää kellekään narinan aihetta. Noin mä olen myynyt sähkötakan, stereot, pesukoneen, kuivausrummun. Asiakas vie tuotteen samantien.
Ja maksaa mulle käteisellä ennenkuin lähtee kantamaan.
Nyt kiinnostaa, mitä saatanan krääsää ap on ostamassa/myymässä, kun sitä ei saa nähdä mutta olis ihan pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea on tuossa käteisen käytössä? Yritätkö väärennettyä rahaa tarjota? Olen jo sanonut, että tavara liikkuu vasta kun rahat ovat tililläni. Oletko imbesilli vai miksi hoet samaa?
AP
Puhelinsoitto on yleensä paras, vaikka ei sekään 100%, pystyy vähän kuulemaan, onko myyjä järkevä ja normaali ja muuta.
Lisäkuvia voi pyytää vaikka tietystä kohdasta tuotetta, näkee että myyjällä on se tavara oikeasti ja katsoo vielä, että ne eivät ole kuvahausta otettuja.
Sitten on hyvä kysyä yksityiskohtaisia teknisiä tietoja, näihin ei usein osata vasta, jos huijarilla ei ole sitä tuotetta, eikä hän ole sitä käyttänyt.
Näiden lisäksi katson ilmoituksen huolellisuuden ja onko kirjoitusvirheitä ja missä kaupunginosassa tuote on myynnissä, en osta tietyiltä alueilta, enkä niiltä, ketkä eivät edes ilmoitusta osaa kirjoittaa, kertoo epähuolellisuudesta ja epäluotettavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuollaisista ilmoituksista en osta mitään. Kuulostaa liian epäilyttävältä.
En ole ap, mutta minäkään en suostuisi enää noutoon paikan päältä, huonojen kokemusten jälkeen. Etenkin yksinasuville naisille se voi olla oikeasti riskialtistakin.
Onneksi Vintedin kautta ei juuri kukaan odota muuta kuin postitusta. Kerran yksi ostaja halusi säästää postikuluissa, ja lupauduin tuomaan tavaran keskelle kaupunkia, mutta eihän siitä tullut taaskaan mitään. Ostaja muutti sata kertaa mieltään, että milloin hänelle sopii ja milloin ei. Sovittu aika siirtyi vartilla ja sitten puolella tunnilla ja sitten hei sopisiko sittenkin iltapäivällä tai ehkä ensi viikolla... lopulta sanoin, että joko postitus tai annetaan olla.
Ap voit myydä miten haluat ja samat oikeudet ostajalla. Itse en ostaisi sulta. Tosin myyn vain Torissa. Mulla myös todella hyvä arvostelu että ole todella luotettava.
Tuttavaninon jo kaksi kertaa hävinnyt rahansa tori huijarille joka ottaa rahat ja ei lähetä tuotetta eikä sitten enää vastaa puhelimeen..
Yleensä kuvio on että myydään elektroniikkaa halvalla kuten puhelin tai pleikkarin ..vakio huijaus kohteet