MIksi UIMALOIHIN ole uinninosaamis PAKKOA?
Eli pitäisi olla todistus uimataidosta ennekuin ovat aukeavat perhelle. Miksi sinne pitää vielä uimataidottomia? Niille on erikseen opetuspaikat ja rannat.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti täälläkään kommentoijista ui sen 200 metriä yhteen putkeen ? Minä en ainakaan
Kaikki muut paitsi sinä. Tuohan on perustaito, joka opitaan alle kouluikäisenä, ja sitten koulussa nauretaan niille parille hassulle, jotka eivät vielä osaa. Mun lapseni ui ekaluokkalaisena kevyesti yhteen putkeen 300 metriä, sitten kyllästyin laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti täälläkään kommentoijista ui sen 200 metriä yhteen putkeen ? Minä en ainakaan
Mä hyödynnän sitä nostetta, kun uin. Tarpeeksi rento, kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uin vaikka 10 km, olen kokeillut, menee vaan selälleen rennosti ja potkii. Muuta ei tarvi jaksaa vaikka kuinka pitkään.
Minäkin pystyn kellumaan selälläni vaikka kuinka kauan. Samalla kun vähän potkii niin pääsee eteenpäin.
Jo sillä lapsella on pikkasen yksinäistä yksin uimahallissa ja mäkihyppytörnissa ja villihevosen selässä.
Joko tajusit pointiN?