Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi UIMALOIHIN ole uinninosaamis PAKKOA?

Vierailija
19.07.2025 |

Eli pitäisi olla todistus uimataidosta ennekuin ovat aukeavat perhelle. Miksi sinne pitää vielä uimataidottomia? Niille on erikseen opetuspaikat ja rannat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimala uimataidottomalle ja

Mäkihyppymestakin varmaan hyppytaidottomille?

Ja hevonen jolla ei olla koskaan ratsastettu myös ratsastustaidottomille varmaan.

Että kaikki oppivat lajeja. 

Joko tajusitte pointin. 

Kyllä. Pointtisi oli, että olet ihan saatnana tyhmä ja sulla on kauhean vaikeaa ja yksinäistä. 

Jo sillä lapsella on pikkasen yksinäistä yksin uimahallissa ja mäkihyppytörnissa ja villihevosen selässä.

Joko tajusit pointiN?

Vierailija
22/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oikeasti täälläkään kommentoijista ui sen 200 metriä yhteen putkeen ? Minä en ainakaan 

Kaikki muut paitsi sinä. Tuohan on perustaito, joka opitaan alle kouluikäisenä, ja sitten koulussa nauretaan niille parille hassulle, jotka eivät vielä osaa. Mun lapseni ui ekaluokkalaisena kevyesti yhteen putkeen 300 metriä, sitten kyllästyin laskemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oikeasti täälläkään kommentoijista ui sen 200 metriä yhteen putkeen ? Minä en ainakaan 

Mä hyödynnän sitä nostetta, kun uin. Tarpeeksi rento, kun on.

Vierailija
24/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uin vaikka 10 km, olen kokeillut, menee vaan selälleen rennosti ja potkii. Muuta ei tarvi jaksaa vaikka kuinka pitkään.

Minäkin pystyn kellumaan selälläni vaikka kuinka kauan. Samalla kun vähän potkii niin pääsee eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi