Miksi Mia, Andreas ja Manta ilkeilevät Cherylille koko ajan?
Koko ajan vittuilevat ja haukkuvat. Pidin Andreasta ennen, mutta nyt on inhokki.
Kommentit (8)
koska ovat niin lapsellisia.
Nytkin Mia vilkuilee C:tä paheksuvasti. Törkeet sentin mustat rajaukset silmien alla (!), samat varmaan kolmatta päivää putkeen (ainakin näyttää siltä). "En mä oo mikään vi**n teiniangsti! Sä sanoit et mä en tajuu, mä TAJUUUUN!!!" :-D Hassu tyttö. Lapsi vielä.
Manta. Ikäkään ei selitä käytöstä. Kuvottava. Samoin A.
mitä se tekee muka niin kauheeta kun vertaa muiden paskan jauhantaan? Esittää nunnaa ja on muuta - mutta se on elämää. Maria se vaan jaksaa puhua kakasta ja kaikesta muusta ruumiin nesteestä 24/7
Ja se näkyy käytöksessä. On se nyt kumma jos ei tossa hiillostuksessa käytös muutu. Mun mielestä C ihmeen hyvin pysynyt omana itsenään ja omissa mielipiteissään/tavoissaan. Ja sanonut suoraan, että käytös on törkeää. Ja sitähän se on. Ei näitä kolmea näytä paljon kiinnostavan. Kyllä mua mietityttäisi jos mulle joku sanoisi, että mun käytös on häntä kohtaan, tai yleisesti, törkeää!
Tervemenoa Keuruulle. Ylivoimaisesti ällöttävin tapaus Suomen BB:n historiassa. Onpa kiva nähdä, kun Andreas pillittää Mantan lähdön jälkeen. Maku mennyt tuosta Andreaksestakin ihan täysin.
Ehkä muille 24/ 7 katsojilla on sitten eri kuva, mutta minusta c on todella säälittävä. Kamalan lapsellinen ja huomionhakuinen. Lisäksi puhuu toista ja tekee toista. Mitä se eilenkin selitti kuinka on tosi ujo ja joutuu ponnistelemaan, että pystyy sanomaan jotain ryhmässä ja sitten se aiempi juttu kuinka hänen täytyy olla todella rakastunut ennen kuin voi harrastaa seksiä jonkun kanssa jne... samankaltaista soopaa tulee C:ltä jatkuvalla syötöllä.
Koulukavereiden mielestä lapsenne saattaa olla tyhmä, yksinkertainen, epävarma jne... Sehän oikeuttaa joukolla kiusaamiseen... Ilman muuta.
Kypsää asennetta taas täällä. Oma näkemykseni on se ettei ketään kiusata vaikka kuinka ärsyttäisi... Meitä on monenlaista tallaajaa mutta se ei oikeuta meitä tekemään toisille pahaa oloa. Ai niin mutta mä olenkin sellainen diplomaattinen perseennuolija kuten talossa kuvailtaisiin...
Teki Cheryll mitä vaan, niin tämä kolmikko on sen kimpussa! Toivottavasti manta tippuu!!