Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen ja mies olla vain ystäviä

Vierailija
18.07.2025 |

Mulla on tai oli mies ja hän ei tunnusta millään 

mulla kuulemma kuuluis olla vedenpitäviä todisteita että hän on pettänyt ? 

Hän on joka vkl naisen kesäpk päivän pari ja viikollakin tavataan.

MIKSI MIES EI VAAN MYÖNNÄ?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla sitä kutsutaan myös seksi suhteeksi, nyt äijä vakavaan keskusteluun. mitä oikeesti tapahtuu.jokun ei täsmää kun noi  kovasti vaatii esitään,todisteita pyrkii tällä höpinällä vaan peitään. uskotto muutensa selvä peli. 

Vierailija
2/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vain kavereita. Seksuaalinen jännite koko ajan mukana. Suhdehan se ei välttämättä ole vaan esim. fwb tai fb.

Vierailija
4/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Tunnen yhden miehen, jolla on paljon naisia kavereina ja ei voi olla mahdollista, että kaikkia naisia panis ja mies on hetero.

Vierailija
5/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kiduttaa itseään ja patoaa tunteitaan. Esität ystävää mutta kokoajan sydän vuotaa verta.

Vierailija
6/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pisimmät ystävyyssuhteet miehiin on nyt 25-vuotiaita. Ei ole tarvinnut paneskella.

Vierailija
7/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet tätä aika usein palstalla, vastaus edelleenkin on että kyllä voi olla vaan ystäviä.

Vierailija
8/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni pisimmät ystävyyssuhteet miehiin on nyt 25-vuotiaita. Ei ole tarvinnut paneskella.

Mutta miehet kyllä jaksaa odottaa sitä tapahtuvaksi

Vierailija
9/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään voi olla vaan kavereita.

Vierailija
10/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehet kyllä jaksaa odottaa sitä tapahtuvaksi

Höpö höpö. Jos et pidä naisia ystävyyden arvoisina vaan ainoastaan seksiin kelpaavina, vika on sinun ymmärryksessäsi.

Vierailija
11/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta siihen ystävyyteen kuuluu myös seksi. Kuten meillä anoppini kanssa.

M39

Vierailija
12/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin on miespuolisia kavereita ja ihan ystäviä, joita näen yleensä kahden kesken, joskus porukassa tai puolisoiden kanssa. Ja ei todellakaan liity mitään seksuaalista kenenkään puolelta, viihdytään vaan hyvin yhdessä ja luottamus pelaa kaikin puolin. En hirveästi näe eroa naispuolisiin ystäviini, vähän eri tekemisiä ja puheenaiheita ehkä mutta toisaalta ainahan ne on vähän kavereista riippuvaisia että mitä nyt kenenkin kanssa. 

Vierailija
13/18 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselet tätä aika usein palstalla, vastaus edelleenkin on että kyllä voi olla vaan ystäviä.

Ei voi satukirja höpötystä, lasten kirjoista todellisuus on ihan muuta. kaikkee sitä voi uskotella itselleen, kun oikeen uskoo. 🤭🤭🤣

Vierailija
14/18 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että nainen ja mies voi vaan olla kavereita, mutta kun nähdään noin usein, en kyllä usko että kyseessä on viaton suhde. Sunhan ei tarvitse todistaa mitään. Voit vaan lähteä, eikö niin? Mä en itse alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on kovin tiivis ystävyys toisen naisen kanssa. Siinä on suuret riskit pettämisellä. Mun ystäväpiirissä ollaan paljon kavereita vastakkaista sukupuolta olevien kanssa, mutta kahvitellaan niin että meitä on vähintään 3 paikalla.

Vierailija
15/18 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks mieskaveri. Ei siinä seksistä ole kysymys. Olen tavannut jonkun miehen, jonka kanssa olisin halunnut olla kaveri, mutta hän ei oikein ymmärtänyt meidän kaveruutta.

Vierailija
16/18 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on pari homokaveria vaikka olen parisuhteessa, ja olen siis nainen

Vierailija
17/18 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla ystäviä.

Miksi ihmeessä eivät voisi?

Ei kaikkeen liity seksi.

Vierailija
18/18 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tr