Mitä ajattelisit, jos saisit tietää puolisollasi olleen jo kahden vuoden ajan salasuhde?
Suhde kestänyt kaksi vuotta ja toki sisältäen seksiä. Seksiä olisi ollut myös teidän kotona eri paikoissa, myös teidän yhteisessä vuoteessa. Puolisosi olisi useasti vieraillut tuon toisen luona tai vienyt hänet teidän yhteiselle mökille. Lisäksi selviäisi, että seksiä on ollut ilman kortsua koko tämän ajan koska käytössä ehkäisypillerit, kierukka tms. Seksi siis perinteistä yhdyntää, suuseksiä puolin ja toisin sekä anaaliseksiä nainen vastaanottavana osapuolena.
Mikä olisi reaktiosi?
Kommentit (53)
Voihan se mies paneskella ihan ketä tahansa muutakin kellä on vaikka herpes
Oksentaisin ällötyksestä, laittaisin eron vireille ja tekisin miehen elämästä mahdollisimman ikävää elarivaatimuksineen ja hakisin yksinhuoltajuutta. Varmistaisin, että kaikki saisivat tietää millainen limanuljaska hän on.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se mies paneskella ihan ketä tahansa muutakin kellä on vaikka herpes
Ei voi. Sehän on tälle toiselle naiselle luotettavuuden perikuva. Jos mies sanoo että paneskelee vaimonsa ja vain vaimonsa kanssa täytyyhän se olle totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän särkyisi. Ja olisin myös tosi pettynyt siihen että on altistanut minutkin seksitaudeille ja ottanut riskin siitä että saattaa jonkun raskaaksi.
Miten niitä tauteja voi tulla jos sillä toisella ei ole muita kuin tämä varattu?
ap
Helposti, esim. hpv tai bakteerivaginoosi
Ei mulla noita ole.
ap
Ei sitä voi tietää. Hpv saattaa jäädä kehoon piilevänä. Ja nuo olivat vain esimerkkejä. Kondomi suojaa täydellisesti yllättävän harvalta seksitaudilta.
Toivottavasti hän ei saa tietää, että minulla on ollut panokaveri jo kolme vuotta.
Minusta on ihanaa kun saa nukkua oman mieheni vieressä ja nukahtaa hänen syliinsä seksin jälkeen ja nukkua siinä koko yön <3
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa kun saa nukkua oman mieheni vieressä ja nukahtaa hänen syliinsä seksin jälkeen ja nukkua siinä koko yön <3
Niin? Miten tuo liittyi tähän ketjuun? Luuletko, että olen nyt kateellinen? Mä, ihminen joka en edes halua parisuhdetta ja olen seksisuhteessa pelkän seksin vuoksi. On mukava nukkua yksin rauhassa ilman, että kukaan kuorsaa vieressä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ensireaktioni olisi oksennus.
Seuraava reaktioni olisi eropapereiden lähettäminen eteenpäin.
Tuo on jo niin suunnitelmallista pettämistä ja selän takana toimimista, ettei mikään mahti maailmassa saisi minua jäämään suhteeseen. Ihan sama, olisiko avioliitto, avoliitto tai mikä hyvänsä. Tai menisikö rahat ja omaisuus ja elintaso laskisi. Itse asiassa elintasohan nousisi siinä mielessä, että pääsisi eroo tuollaisesta petturista.
Miksi haluaisin jatkaa minkäänlaista suhdetta ihmisen kanssa, joka ajatuksissaan ja osin fyysisestikin haluaa olla ihan muualla? Mitä minä siinä yhtälössä enää tekisin?
Ap on se sama joka aiemmin parit ketjut räyhänny samasta aiheesta, seksisuhde 15v vanhemman miehen kans. Ja raha ei enää riitä pillereihin.
Sen verran kärtynen tapaus että uskon että sama muikkeli koska ärtyneisyys paistaa näistä alotuksista
No joka tapauksessa, vieraita ei yhteiseen petiin tai mökille, siinä menee raja.
Miksi et kerro puolisolle touhustanne
Kyllähän sen tietääkin 😁🤣🤮, mitä outoa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän särkyisi. Ja olisin myös tosi pettynyt siihen että on altistanut minutkin seksitaudeille ja ottanut riskin siitä että saattaa jonkun raskaaksi.
Miten niitä tauteja voi tulla jos sillä toisella ei ole muita kuin tämä varattu?
ap
Sillä varatullahan on ko kaksi. Vaimo ja se sidechick.
Ehkäpä vaimolla on yhtä löyhä moraali kun miehellään?
Ainoa joka tässä kuviossa on sitten uskollinen on se sidechick.
Tässä pitäisi kyllä ajatusleikkiä toooodella paljon 🤔
Me asutaan yhdessä miehen suvun wanhalla kotitilalla, juokseva vesi tulee ainoastaan ulkosaunalle ja toiseen ulkorakennukseen, minä työskentelen kotoa ja mies 80% täällä tilalla (minäkin tietenkin autan) vaikkakaan ei varsinaisesti maajussina.
Meillä ei ole kesämökkiä koska kyllä sitä maalaisromantiikkaa ja raadantaa ja alkeellisia oloja riittää ihan kotonakin. Mies ei myöskään halua anaaliseksiä -minä haluaisin mutta voin elää ilmankin. Haluan muutenkin häntä enemmän ja erikoisempaa. Mies on myös hyvin herkkä ja uskollinen ja tunteistaan avoimesti puhuva, todella omistautunut. Eikä meillä ole yhteistä sänkyä, omat makkarit on ja vain minulla parisänky.
Olisi tosi outoa että hän olisi ehtinyt tuollaisen suhteen kehittää, mutta pettäminen on pettämistä eli mies vaihtoon. Muuttaisin ensihätään mökille (minun, ei miehen) ja sitten ei kun omaa tönöä hakuun.
Pettämistä tapahtuu varmasti paljon. Mielestäni äärimmäisen kyseenalaista on ulottaa pettäminen pariskunnan yhteisiin paikkoihin, kuten kotiin tai mökille. Kolmas osapuoli ei kunnioita kyllä itseään laisinkaan, jos tuohon menee mukaan - tai sitten kyseessä on jonkinlainen sairas twisti kolmannen osapuolen pääkopassa. Ehkä se antaa vääristynyttä vallantunnetta tai paikkaa vajaavaista kiintymyssuhdetta, jos kokee rakastan aviovuoteessa tai mökillä paneskelun ok ideaksi.
Ja se pettäjä pelaa jotain kieroa peliä, jos haluaa rakastajansa tuoda kotiin tai mökille. Yök, en kyllä koskisi sellaiseen tyyppiin.