Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos saisit tietää puolisollasi olleen jo kahden vuoden ajan salasuhde?

Vierailija
18.07.2025 |

Suhde kestänyt kaksi vuotta ja toki sisältäen seksiä. Seksiä olisi ollut myös teidän kotona eri paikoissa, myös teidän yhteisessä vuoteessa. Puolisosi olisi useasti vieraillut tuon toisen luona tai vienyt hänet teidän yhteiselle mökille. Lisäksi selviäisi, että seksiä on ollut ilman kortsua koko tämän ajan koska käytössä ehkäisypillerit, kierukka tms. Seksi siis perinteistä yhdyntää, suuseksiä puolin ja toisin sekä anaaliseksiä nainen vastaanottavana osapuolena. 

Mikä olisi reaktiosi?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on se toinen nainen?

Kunhan provoilee ja vaihtelee rooleja

En provoile enkä vaihtele mitään rooleja. Aika yksinkertaisia on ihmiset jotka luulee, että pettämistä ei tapahdu.

ap

Vierailija
22/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä kohtaa sillä olis ollut suhde kun me eletään yhdessä 24/7. Ei olla juurikaan toisistamme erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

ap

Vierailija
24/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä kohtaa sillä olis ollut suhde kun me eletään yhdessä 24/7. Ei olla juurikaan toisistamme erossa.

Onpa ahdistavan kuuloista.

Vierailija
25/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne toisen kotiin pitää mennä paneskelemaan jos olet sinkku. Saatko jotain erityiskiksejä ajatuksesta?

Vierailija
26/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne toisen kotiin pitää mennä paneskelemaan jos olet sinkku. Saatko jotain erityiskiksejä ajatuksesta?

Mies haluaa välillä tavata hänen luonaan. Enemmän ollaan nyt oltu mun luona kun asun yksin. Kun aikuinen lapsi asui mun kanssa vielä, niin oli hankalampi tavata mun luona.

ap

Vierailija
27/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän särkyisi. Ja olisin myös tosi pettynyt siihen että on altistanut minutkin seksitaudeille ja ottanut riskin siitä että saattaa jonkun raskaaksi. 

Miten niitä tauteja voi tulla jos sillä toisella ei ole muita kuin tämä varattu?

ap

Helposti, esim.  hpv tai bakteerivaginoosi

Vierailija
28/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan provoilee ja vaihtelee rooleja

En provoile enkä vaihtele mitään rooleja. Aika yksinkertaisia on ihmiset jotka luulee, että pettämistä ei tapahdu.

ap

Tietenkin sitä tapahtuu ja aika monelle se on jopa yhdentekevää.

Vierailija
29/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän erityisen törkeänä että minun kotonani ja minun sängyssäni on tapahtunut tuollaista.

Vierailija
30/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä myös meillä.

T: Tuntematon 

Vierailija
31/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies ei ole jäänyt kiinni!?!? 

Vierailija
32/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies ei ole jäänyt kiinni!?!? 

On hyvinkin voinut jäädä kiinni.

Vierailija
33/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää, hetkisen voi kuvitella olevansa pikkuvaimo...  Oikeesti yököttää.  No, jonkun tuotakin neitiä on pantava.  ;D

Vierailija
34/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla miehellä on madonna/h*ora kompleksi.

Kaikki varmaan tietää jo kummassa roolissa apn on miehen mielessä.

Vierailija
35/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mies?

Vierailija
36/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oot kateellinen ja ahdistava.🤭

Vierailija
37/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän särkyisi. Ja olisin myös tosi pettynyt siihen että on altistanut minutkin seksitaudeille ja ottanut riskin siitä että saattaa jonkun raskaaksi. 

Miten niitä tauteja voi tulla jos sillä toisella ei ole muita kuin tämä varattu?

ap

Helposti, esim.  hpv tai bakteerivaginoosi

Ei mulla noita ole.

ap

Vierailija
38/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kateellinen jostakin mikä kuulostaa mun mielestä ahdistavalta? Kyllä mä haluan olla välillä myös yksin ja liikkua esim. luonnossa yksin. En ole läheisriippuvainen. 

Vierailija
39/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää, hetkisen voi kuvitella olevansa pikkuvaimo...  Oikeesti yököttää.  No, jonkun tuotakin neitiä on pantava.  ;D

En kuvittele olevani pikkuvaimo. Ihan vain seksistä kyse eikä mua heidän kotinsa tai mökkinsä kiinnosta. Surullista, että naisten seksuaalisuus on joillekin niin vaikea asia. 

ap

Vierailija
40/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kateellinen jostakin mikä kuulostaa mun mielestä ahdistavalta? Kyllä mä haluan olla välillä myös yksin ja liikkua esim. luonnossa yksin. En ole läheisriippuvainen. 

Moni sellainen joka kokee tarvetta kieltää läheisriippuvuutensa tällä kommenttipalstalla on oikeasti todella läheisriippuvainen edelleen.

Mahdollisesta terapiasta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi