Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisena miehenä pidät aisuria?

Vierailija
18.07.2025 |

Aisureilta itseltään ei nyt asiaa sitten kysytty. Tiedän, vastaatte silti. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopimattomana, liian todennäköisesti alistuvana, minulle seksuaalisesti vastenmielisenä siinä kontekstissa että olisimme yhdessä. Jonkinverran todennäköisesti myös biseksuaalina vaikka tiedän etteivät kaikki ole. 

Muuten ei ongelmaa, jokainen tavallaan mutta näin nyt tällä tavalla seksipalstayhteydessä. 

Vierailija
2/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy minulle, saan paljon vapautta seksin suhteen

T:N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeana ja ennakkoluulottomana. 

n54

Vierailija
4/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeana ja ennakkoluulottomana. 

n54

Mee nyt aisuri muualle.

Vierailija
5/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserina

Vierailija
6/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erikoista meininkiä ollakseen mun tuttavapiiriä.

Vierailija
7/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisena ajattelen että vastaus riippuu varmaan siitä, mitä sillä "aisurilla" tarkoitetaan. Minun korvissa "aisuri" kuulostaa mieheltä, joka on suhteessa alistetussa asemassa. Jos mies on kuitenkin tätä vapaaehtoisesti, niin en minä siitä osaa ajatella mitään erityistä. Sitten taas ne miehet, jotka sallii vaimoilleen myös muita seksisuhteita, mutta eivät ole itse yhtään alistetussa asemassa, ei minun mielestä ole "aisureita". Sitä en tiedä, onko heille joku oma termi tai nimitys. Heistäkään en osaa ajatella mitään erityistä. Jokainen tavallaan. Ehkä pidän kaikkia pareja aika rohkeina, jotka uskaltaa ottaa myös muita mukaan. Oman suhteen pitää olla silloin varmasti tosi vahva. Itseäkin jokin vastaava kiinnostaisi, mutta en varmasti koskaan uskaltaisi oikeasti mitään. 

Vierailija
8/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopimattomana.

Vierailija
9/40 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kys. fantasia. Rakastan ja kunnioitan miestäni, että hän on minulle avoin ja rehellinen sekä uskaltaa poiketa vallitsevasta naista alistavasta seksistisestä ilmapiiristä. Minulle hän on ykkönen koska haluaa juuri minun nauttivan.

Vierailija
10/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeana lässynä, joka ei uskalla kertoa olevansa bi!

Vierailija
11/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eläisin tuollasen alistuvan miehen kanssa, joka ei itse halua eikä pysty tyydyttämään naistaan. Mihin ihmeeseen tarvitsisin sellaista miestä? Haluan, että mies ottaa omansa eikä aja naistaan vieraan syliin. En vaan ymmärrä, mihin tarvitsisin tuollaista miestä.

Lisäksi epäilen noiden olevan vähintään bi-miehiä, ellei jopa vähän enemmänkin. Ajatuskin siitä puistattaa minua.

Vierailija
12/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelenkin tilannetta, että mieheni sanoisi haluavansa nuolla pillustani vieraan miehen spermat, niin se olisi game over ihan saman tien. Menkööt imemään ne sitten ihan suoraan ja rehellisesti jonkun mulkusta.

Vierailija
13/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisinä.

Vierailija
14/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei näytä monikaan mies olevan lukutaitoinen kun eivät ymmärtäneet tekstin aloitusta jossa kerrottiin että naisilta kysytään,  ei miehiltä jotka mielellään olisivat naisia. 

Vierailija
15/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ei näytä monikaan mies olevan lukutaitoinen kun eivät ymmärtäneet tekstin aloitusta jossa kerrottiin että naisilta kysytään,  ei miehiltä jotka mielellään olisivat naisia. 

No kerro sinä Serlokki, mitkä viestit ovat niitä miesten kirjoittamia?

Kaikki, joissa aisurista ei tykätä?

Vierailija
16/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro sinä Serlokki, mitkä viestit ovat niitä miesten kirjoittamia?

Kaikki, joissa aisurista ei tykätä?

Niin,  täytyy olla kaltaisesi hieman tyhmäksi jäänyt jos ei kykene näkemään viesteistä mitkä ovat miesten kirjoittamia.

Mutta ethän sinä tyhmyydellesi itse mitään mahda joten jätän tämän tähän.

Vierailija
17/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko se aisurimieheksi, mutta meillä oli mieheni kanssa sellainen mukana kolmen kimpassa. Kokemuksena se oli kiihottavaa, kun tuo totinen mies nuoli niin mun pillua kuin pyllyä samaan aikaan kun oma mieheni pani mua. Olisi myös nuollut mieheni spermat pillustani, mutta mieheni mielestä se olisi ollut liikaa. Olin sitä paitsi jo saanut kaksi orgasmia, ja ajatus ei kiihottanut enää siinä vaiheessa minuakaan. 

Vierailija
18/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä lasketaanko se aisurimieheksi, mutta meillä oli mieheni kanssa sellainen mukana kolmen kimpassa. Kokemuksena se oli kiihottavaa, kun tuo totinen mies nuoli niin mun pillua kuin pyllyä samaan aikaan kun oma mieheni pani mua. Olisi myös nuollut mieheni spermat pillustani, mutta mieheni mielestä se olisi ollut liikaa. Olin sitä paitsi jo saanut kaksi orgasmia, ja ajatus ei kiihottanut enää siinä vaiheessa minuakaan. 

Ja vastauksena millaisena pidin tuollaista aisurimiestä: hän oli kuin seksilelu joka ehkä silloin tällöin voi piristää mukavasti pariskunnan seksielämää. Meillä se jäi kuitenkin tuohon yhteen kertaan. Mieheni on kyllä vähän vihjaillut, että seuraavaksi olisi kiva saada "aisurinainen".

Vierailija
19/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aisurilla tarkoiteta miestä, joka antaa toisen miehen rakastella vaimoaan? Ihan kysyn vain noiden kahden edellä olevan viestin vuoksi. Onkohan edellisellä kirjoittajalla menneet käsitteet sekaisin?

Vierailija
20/40 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri tuota tarkoitetaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi