Työpaikkaihastus tulossa illanviettoon ja flirttaili täysillä
Minulla oli aamulla töihin tullessa mekko ja hän sanoi että näytti hyvältä. Sitten hän harmitteli, kun vaihdoin työvaatteet päälle. Lähtiessään töistä hän sanoi: "laita se seksikäs mekko päälle" ja iski silmää. IIK. En pysty ehkä vastustamaan. Olen varattu. Olen kamppaillut ihastukseni kanssa pääni sisällä monta kuukautta.
Kommentit (25)
Just siistiä. Mulla oli kesätyöpaikkaihastus, siitä sai energiaa työpäiviin kun käytiin firman yhteisten illanviettojen jälkeen porttikäytävissä vähän yhtymässä ja töissä esitettiin normaalia ;)
Vierailija kirjoitti:
Ja ongelma on mikä?
No juuri tuo yllä kuvaamani. En haluaisi alkoholin vaikutuksen alaisena tehdä mitään typerää. Jätänkö menemättä?
Ole selvinpäin. Tilaa alkoholittomia juomia ja anna työkaverin paljastaa kännissä todelliset aikeensa.
Vierailija kirjoitti:
Ole selvinpäin. Tilaa alkoholittomia juomia ja anna työkaverin paljastaa kännissä todelliset aikeensa.
Eiköhän tuo jo paljastanut... 🍆🍑 Melaa mekkoon!
Tunteiden kieltäminen on ongelmasi ydin. Jos antaisit tunteiden virrata vapaasti niin ei syntyisi padottuja pakkomielteitä.
Älä ala pettämään. En sano että sinun pitäisi olla nyk. kumppanisi kanssa loppuelämä mutta kenenkään toisen sielua & sisintä ei saa loukata. Ja mikä sika se työpaikan tyyppi on jos(?) tietää sun olevan varattu? 🤔 Tai mikset ehdota kolmen kimppaa miehellesi.
Ja ongelma on mikä?