Tokmanni rysähti taas pörssissä!
Mitä olette ostaneet viime aikoina Tokmannista? Eli lähes 15% alas taas. Myyjä vakuutti kuitenkin että heillä on moni asia halvempi kuin kilpailijoilla.
https://www.nordnet.fi/osakkeet/kurssit/tokmanni-group-tokman-xhel
Ostin 5 kpl Marabou suklaalevyjä 10 €:lla maanantaina. Lidlissäkin yksi tuollainen levy maksaa noin 3,50€, sikamainen hinta.
T. Lidl-mies.
Kommentit (96)
Viime viikon tarjouslehdessä lukee loppuviikon tarjoukset, tämän sivun tarjoukset voimassa sunnuntaihin 19.11 asti.Jatkuvasti virheitä, ihan epäluotettava yritys.
Huonommin menee koko ajan, myynti laskee, samoin tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikaa saatana suomalaista! Seuraavaksi valitatte kun Suomessa ei ole enää yhtään suomalaista kauppaa ja lähetätte rahanne jonnekin Kiinaan suoraan.
Suomalaista, mitä saatanan suomalaista, suurin osa Tokmannin tuotteista on ulkomaalaisia, osa aivan täyttä roskaa, kallista roskaa, Tokmanni on suomen surkein, en ikinä laittaisi rahojani sen osakkeisiin.
Sama juttu mulla. Tosin en osta yhtään kauppaosakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikaa saatana suomalaista! Seuraavaksi valitatte kun Suomessa ei ole enää yhtään suomalaista kauppaa ja lähetätte rahanne jonnekin Kiinaan suoraan.
Ostin suomalaisen sängyn, verhoilu oli niitattu pohjassa niin vinoon kuin olisi tehty kännissä, niittejä oli jopa siinä kohtaa mihin jalka piti kiinnittää. Ulkomaalaisessa sängyssä niitit oli kuin viivoittimella vedettyä luotisuorassa rivissä. Pieni juttu, mutta iso vaikutus miten laadukkaalta tuote vaikuttaa.
Älä viitsi. Mulla kotimainen koivusänky. Kaunis ja laadukas. Silläkin on väliä kuka sen on tehnyt ja paljonko maksoit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Huonommin menee koko ajan, myynti laskee, samoin tulos.
TEMU rules :)
Orthex ja kotikulta,ei edes kiinasta saa noin huonolaatuista tavaraa.
Täälläpäin paikallinen tokmanni myy samat tuotteet kalliimmalla kuin kilpailijansa. Kilpailijoilla on kumminkin suhteellisen laadukkaat tuotteet ja parempi valikoima.
Pari kertaa tokmannilla myyty eioota ja se riitti mulle.
Vierailija kirjoitti:
Puuilon osakkeet ovat tuottaneet hyvin ja onneksi ei ole Tokmannin osakkeita. Tokmanni on hinnoitellut itsensä liian kalliiksi, tuottaa Alibaballa omilla kummallisilla merkeillä kiinalaisia vehkeitä, joille ei ole edes kunnon takuuhuoltoa. Palvelu on heikkoa, myyjät tuntuvat olevan elämäänsä kyllästyneitä, hinnat usein väärin hyllyissä jne. Puuilossa on aina joku iloinen asiakaspalvelija, myös vammaisia näkee töissä, hinnat järkeviä ja laadukkaita.
Mulla tasan samat tunnelmat. En omista kummankaan osakkeita sillä pyrin hajauttamaan sijoituksia Suomen ulkopuolelle. Puuilossa on minun mielestä kohtuulliset hinnat ja järkevä tuotevalikoima.
Hirveän kauheaa. Huhhuh. Nyt se romahti. Nyt sinä jaat meille pörssivihjeitä. Miten on, ostaisiko vai myysikö nytten?
Eikö tokmannin pitänyt muuttua spariksi?
Tokmannilla on nykyään usein klubi-iltoja, jolloin on kaikki normaalihintaiset tuotteet 20 % alennuksella. Silloin tulee ostettua kaikenlaista tarpeellista, varsinkin, jos saa vielä ilmaiset postikulut yli 40 € ostoksista.
Oon ostanut sieltä kesäkukkia ja multaa.
Olen tykännyt Tokmannista mutta jotain siellä on nyt meneillään. Olen huomannut, että taso laskenut tai ainakaan kauppa ei ole enää niin luotettavalla tavalla toimiva kuin aikaisemmin. Esim
- Meidän paikallisessa Tokmannissa on tosi iso "Mini My" vai mikälie osasto, joka on ilmeisesti tyttölapsille suunnattu, enkä koskaan näe siellä ketään.
- Vaatteet mitä Tokmannissa myydään on usein sen verran heikkolaatuisia, että en osta edes halvalla.
- Olemme hakeneet firmaan saippuatonkkeja, pikakahvia sekä kartonkisia kahvikuppeja tokmannista. Viime aikoina perus valkoiset kahvikupit aina loppu emmekä suostu ostamaan mitään kuvioilla varustettuja kalliimpia versioita.
- Samaan aikaan pienrauta-osasto sekä lamppuosasto on vähän suppea enkä viimeksi löytänyt tarvitsemaani.
- Ärsyttää ihan kamalasti kun yrittävät pakottaa klubijäseneksi ja se klubijäsenyys on sellainen kiinalaisen seurantalaitteen kaltainen joka yrittää imeä sinusta liikaakin tietoa.
Luulen, että yksi joitakin asiakkaita karkottava asia on juurikin tuo klubikikkailu. On ihmisiä, jotka eivät halua jäsenyyksiä ja kokevat tarjouksilla touhottamisen alentavana kohteluna. Aikaisemmin edulliset tuotteet oli kaikille eikä sekaannuksia, kun ei tarvinnut kikkailla tarjousten ajankohtien yms. kanssa.
Kaikkien tokmannien kassoilla aina joku ihme hässäkkä alennusten kanssa !