Tiedätkö miehiä, jotka eivät osaa tehdä mitään itse?
Pyykinpesu, siivous, lastenhoito, kauppakäynnit ja ruuanlaitto ovat ihan hepreaa? Äidit ja vaimot passanneet ja palvelleet nämä miehet pilalle, aina ovat saaneet tulla valmiiseen pöytään, eikä mistään muusta ole tarvinnut huolehtia kuin omasta työstä. Sitten ovat joka asiassa vailla lastensa apua, joiden pitää olla tietyllä kellonlyömällä tekemässä näiden keksimiä töitä.
En voi sietää tuollaisia miehiä, siksi olen tarkkaan pitänyt huolta että oma mieheni ei odota minun passaavan itseään muuta kuin erityistilanteissa. Myös kodinhoito, ruoanlaitto ja lastenhoito kaikkine metatöineen pitää onnistua myös mieheltä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tiedän miehiä, jotka teeskentelevät osaamatonta. Yksi entinen työkaveri kertoi, että kun tekee kotihommat väärin, kohta vaimo turhautuu ja tekee kaiken itse. Miehelle jää sitten jälleen perinteiset miestentyöt. Ne vähät, joita kerrostalossa on, kun autojakaan ei edes saa enää itse korjata.
Meillä myös mies tekee tätä, että hoitaa hommat hutiloiden. vaatteet mytyssä ja ryppyisinä kuivumaan, tiskit sikinsokin koneessa, kattilat ja paistinpannut likaisia tiskaaminen jälkeen.
Meillä vaimo. Saunaremontissa laittoi alumiinipaperit väärinpäin ja unohti tuet lauteiden kiinnitystä varten.
Ei mitään käsitystä ilmaraoista eikä osannut edes kaatoja tehdä lattiaan. Huoh.
Nuo hommat kuuluu miehelle kuten tiska
Ai että naisten työt kuuluu myös miehelle mutta miesten työt ei kuulu naiselle.
Passattavat mieslapset täällä itkee kun naiset ei osaa tehdä remontteja joita tehdään kerran 20-30 vuodessa ja silloinkin usein siihen palkataan joku. Tiskit, pyykit ruuat ja lapset hoidetaan ihan joka päivä.
Juu pari insinööriä ja diplomia tiedän, jotka kyllä osaa työnsä ja tienaa paljon, mutta sitten esimerkiksi pihvin paistaminen tai auton kunnostaminen tuottaa niille valtaisia ongelmia. Mikä on oudointa kun insinöörit on nimenomaan opetettu oppimaan uusia asioita.
Olin häissä joissa sulhasen isä puheessaan opasti että kun kerran pesee villapaidan muun pyykin kanssa koneessa niin enää ei tarvitse pyykkiä pestä. Onneksi mies on osallistuva ja tekevä eikä kuten isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tiedän miehiä, jotka teeskentelevät osaamatonta. Yksi entinen työkaveri kertoi, että kun tekee kotihommat väärin, kohta vaimo turhautuu ja tekee kaiken itse. Miehelle jää sitten jälleen perinteiset miestentyöt. Ne vähät, joita kerrostalossa on, kun autojakaan ei edes saa enää itse korjata.
Meillä myös mies tekee tätä, että hoitaa hommat hutiloiden. vaatteet mytyssä ja ryppyisinä kuivumaan, tiskit sikinsokin koneessa, kattilat ja paistinpannut likaisia tiskaaminen jälkeen.
Meillä vaimo. Saunaremontissa laittoi alumiinipaperit väärinpäin ja unohti tuet lauteiden kiinnitystä varten.
Nuo hommat kuuluu miehelle kuten tiskaus siivous ja pyykitkin. Etkö ymmärrä että nykyään on tasa-arvo.
Kyllä mun mies remontoi, tiskaa, ja pyykkää. Just lähti lasten kanssa pyöräretkelle, jotta minä saan nauttia hiljaisesta iltapäivästä. Lupasi tuoda ruokaa kotimatkalla. Tämähän teitä uleja ärsyttää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on tappaa, syödä, naida, nukkua ja paskantaa.
upeaa viher woke unelma toteutuu virkoihinkin ainoastaan rako kiintiöllö koulutus sivu seikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas sinä lähdet lasten kanssa johonkin, jotta mies saa olla rauhassa ja tehdä mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko se teeskentelyä jos eukolle ei tosiaan mikään kelpaa ja mies tekee kaiken väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käsitystä ilmaraoista eikä osa
Koskas sinä lähdet lasten kanssa johonkin, jotta mies saa olla rauhassa ja tehdä mitä haluaa?
Tuleehan tuota tehtyä. Mies oli pari viikkoa sitten neljä päivää yksin kun kävin muksujen kanssa vanhempieni luona. Sitä se parisuhde on kun kumpikin ajattelevat toistensa parasta.
Ystävän miehestä on tullut vuosien mittaan yhä avuttomampi. Toisen lapsen jälkeen ei ole enää osannut nukuttaa lapsia tai viettää aikaa heidän kanssaan.
Luulen että naiset itse valitsee nämä miehet riesakseen koska ovat muuten jännempiä. Järjestelmällinen mies on tylsä ja siitä tietää aina mitä se seuraavaksi tekee ja sanoo.
Aloittaja ei tarvitse miestä vaan kodinkoneita
Minun mies osaa kaiken paitsi yhtä asiaa ei. Siis nuolla naista kuivaksi
Nuo hommat kuuluu miehelle kuten tiskaus siivous ja pyykitkin. Etkö ymmärrä että nykyään on tasa-arvo.