Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja näitä uutisia. Vauvan isä pahoinpiteli vauvan törkeästi. Itse en pystynyt lukemaan juttua lppuun, mutta eikö näitä osata ennakoida

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan on tehtävä lastensuojeluilmoituksia herkemmin. 

Vierailija
2/5 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joku voi tehdä pahaa vauvalle. Se on perustavanlaatuisesti pohjatonta pahuutta. Ihmisluonne on rikki näissä sankareissa.

Miten voi aikuinen ihminen ärsyyntyä vauvan olemassaolosta? Sehän itkee vaa kun on väsynyt tai haluu ruokaa. Miten jokku voi triggeröityä siitä? Vauva on viaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

omko ne tyhmiä siellä päivistyksessä kun eivät ota hoitoon?

Vierailija
4/5 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten joku voi tehdä pahaa vauvalle. Se on perustavanlaatuisesti pohjatonta pahuutta. Ihmisluonne on rikki näissä sankareissa.

Miten voi aikuinen ihminen ärsyyntyä vauvan olemassaolosta? Sehän itkee vaa kun on väsynyt tai haluu ruokaa. Miten jokku voi triggeröityä siitä? Vauva on viaton.

Äitinä olen moneen kertaan ärsyyntynyt vauvan jatkuvaan itkuun. Täysin inhimillinen tunne. Mutta ratkaisevaa on miten sitten toimii. Joten en millään tavalla puolustele pahoinpitelijää. Ärsytys pitää purkaa ihan jotenkin muuten ja sitten palata vauvan luo hoivaamaan. 

Vierailija
5/5 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen olisi pitänyt osata ennakoida, neuvolan, äidin, vauvan vai isän?

Ei sillä, kaikki nämä vauvojen synnyttämiset parkkihalleihin/ moottoritielle ja se, etteivät sairaalat ota pahoinpideltyä vauvaa jatkotarkastuksiin ja seurantaan kertovat vain alennustilasta, jossa ollaan.