Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa asuu 600000 vieraskielistä

Vierailija
18.07.2025 |

Väestönvaihto on vain teoria heh

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan lappaa sisälle

Vierailija
2/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

600000 vähemmän työpaikkaa suomalaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on tilastoissa paljon ihmisiä, jotka ovat ensimmäisen polven maahanmuuttajia. Tähän vieraskielisten ryhmään lasketaan kuitenkin myös puoliksi suomalaiset Suomessa syntyneet. Esimerkiksi minut itse laitettiin koulussa suoraan S2 -ryhmään vain sen takia, että toinen vanhemmistani on maahanmuuttaja. Meillä on kotikielenä suomi, ja se siis on myös äidinkieleni. Olen itse automaattisesti listattuna maahanmuuttajataustaiseksi, enkä tosiaan ymmärrä miksi. Pyysin tähän muutosta, mutta ei voi, koska säädökset tms.

Vierailija
4/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on tilastoissa paljon ihmisiä, jotka ovat ensimmäisen polven maahanmuuttajia. Tähän vieraskielisten ryhmään lasketaan kuitenkin myös puoliksi suomalaiset Suomessa syntyneet. Esimerkiksi minut itse laitettiin koulussa suoraan S2 -ryhmään vain sen takia, että toinen vanhemmistani on maahanmuuttaja. Meillä on kotikielenä suomi, ja se siis on myös äidinkieleni. Olen itse automaattisesti listattuna maahanmuuttajataustaiseksi, enkä tosiaan ymmärrä miksi. Pyysin tähän muutosta, mutta ei voi, koska säädökset tms.

toivottavasti tajuat muuttaa pois täältä

kukaan ei sinua tänne halua

Vierailija
5/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistähän on suurin osa lapsia. Meilläkin on yksi kiva alakoululainen, jolla on suomalainen äiti.

Vierailija
6/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielistä Suomen kansalaista ajetaan pois maasta,  mitvit?

Vierailija
7/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiä suurin osa, mitä mieltä niistä?

Vierailija
8/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei haluta tänne. Painu Venäjälle.

Vierailija
9/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somali ei vie kenenkään työpaikkaa.

Vierailija
10/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein aletaan herätä, aamu-uutisissa kerrottiin, että monet valtiot alkavat  panna rajoja kiinni. Suomi on kuin hollitupa, kaiken karvaiset ulkomaan elävät pääsevät täysihoitoon. Itärajaa on aidattu, mutta tulijoita otetaan vastaan, mitä järkeä tässä on. Edessä on miljoonien oikeuden käynnit ja me maksamme vielä kärsimyskorvauksia kaiken maailman sotarikollisille. Jos on syytä epäillä olisi parasta lähettää Ukrainaan, ei siellä kuolemaan tuomita, mutta totuus tulee paremmin esiin kuin meillä, jossa hyysätään näitä rikollisia.

Vierailija
11/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on rkp:n unelmaa. Kiitos bidee. Miksiköhän bidee ei enään medioissa hehkuta kulttuurin rikkautta 

Vierailija
12/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt ikinä ottaa venäläisiä tänne. Nyt ne lisääntyvät täällä. 

Vierailija
13/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa kivoja, osa ei. Mitä muuta?

Vierailija
14/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sannan, perheenyhdistäminen etenee suunnitellusti. Somaliassa koko kylä on yhtä perhettä.

Vierailija
15/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pieni murto-osa noista tekee töitä. Vastiikketonta rahaa tulee yllin kyllin loikoilemalla. Suomi on hölmölä.

Vierailija
16/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ele sine somaloine valehtele 

Vierailija
17/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalaisia yhtä paljon. Mitä mieltä niistä? Molemmat loisivat suomalaisten piikkiin. 

Vierailija
18/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sannan, perheenyhdistäminen etenee suunnitellusti. Somaliassa koko kylä on yhtä perhettä.

Sannuli se vaan bilettää blairin rikollisrahoilla 

Vierailija
19/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon tämä kehityssuunta maksaa Suomelle?

Veronmaksajathan tämän koko ruletin tietysti maksaa. Eli rikkaat tuloihinsa nähden osallistuvat vähemmän näihin maksutalkoisiin. 

Vierailija
20/38 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimein aletaan herätä, aamu-uutisissa kerrottiin, että monet valtiot alkavat  panna rajoja kiinni. Suomi on kuin hollitupa, kaiken karvaiset ulkomaan elävät pääsevät täysihoitoon. Itärajaa on aidattu, mutta tulijoita otetaan vastaan, mitä järkeä tässä on. Edessä on miljoonien oikeuden käynnit ja me maksamme vielä kärsimyskorvauksia kaiken maailman sotarikollisille. Jos on syytä epäillä olisi parasta lähettää Ukrainaan, ei siellä kuolemaan tuomita, mutta totuus tulee paremmin esiin kuin meillä, jossa hyysätään näitä rikollisia.

Muissa maissa "rikkauden" suuri määrä aiheuttaa laajoja ongelmia, täällä vihervassut vielä kuvittelevat, että pystymme ne välttämään. Vihervassut oppivat ihan kaiken aina kantapään kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan