Kai tämä todistaa sen, että ei ole elämää, kun viikon loman jälkeen kaipaa jo töihin...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä viimeinen lomapäivä menossa ja ahdistaa suunnattomasti. Lomalla sitä taas huomasi miten paljon ehtii ja jaksaa tehdä kaikkea, kun työ ei vie sitä kaikkea aktiivista aikaa suurimman osan viikosta. Nyt taas joutuu jättämään oman elämän jäähylle kun työt alkavat.
No kumpikin teistä on ihan oikeassa, siis sinä ja ap. Mulla on lomasta tämän päivän jälkeen mennyt puolet ja aikaa / energiaa on ihan liikaa siihen nähden miten ankean vähän mulla on tekemistä. Sen varmasti arvaa jo siitä että olen tähän aikaan aamusta tällä palstalla.
Lomaan vielä useampi viikko. Tsemppiä teille lomalla olevat ja työhön pian palaavat.
1/2 vuotta työttömänä ja en kaipaa enää töihin, noin 3 vuotta on vielä eläkkeeseen ja siitä on turvattu 2 vuotta ansiosidonnaisella. Yhdelle vuodelle pitää löytää vielä lisätuloja, ove on yksi mahdollisuus
Otan osaa. Tavataan mielenterveyspsykiatrian jonossa vuoden kuluttua t: itsekin burnout
Ohjelmistoalan ihmisenä ei ole mahdollista repiä 4000 €/kk palkkatulon mukaisia yel-maksuja ennen kuin on ensimmäistäkään asiakasta.