Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai tämä todistaa sen, että ei ole elämää, kun viikon loman jälkeen kaipaa jo töihin...

Vierailija
18.07.2025 |

??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala yrittäjäksi niin voit tehdä töitä niin paljon kuin haluat pitämättä lomia. 

Ohjelmistoalan ihmisenä ei ole mahdollista repiä 4000 €/kk palkkatulon mukaisia yel-maksuja ennen kuin on ensimmäistäkään asiakasta.

Vierailija
22/25 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä viimeinen lomapäivä menossa ja ahdistaa suunnattomasti. Lomalla sitä taas huomasi miten paljon ehtii ja jaksaa tehdä kaikkea, kun työ ei vie sitä kaikkea aktiivista aikaa suurimman osan viikosta. Nyt taas joutuu jättämään oman elämän jäähylle kun työt alkavat.

No kumpikin teistä on ihan oikeassa, siis sinä ja ap. Mulla on lomasta tämän päivän jälkeen mennyt puolet ja aikaa / energiaa on ihan liikaa siihen nähden miten ankean vähän mulla on tekemistä. Sen varmasti arvaa jo siitä että olen tähän aikaan aamusta tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaan vielä useampi viikko.  Tsemppiä teille lomalla olevat ja työhön pian palaavat.

Vierailija
24/25 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2 vuotta työttömänä ja en kaipaa enää töihin, noin 3 vuotta on vielä eläkkeeseen ja siitä on turvattu 2 vuotta ansiosidonnaisella. Yhdelle vuodelle pitää löytää vielä lisätuloja, ove on yksi mahdollisuus 

Vierailija
25/25 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Tavataan mielenterveyspsykiatrian jonossa vuoden kuluttua t: itsekin burnout