Pitäisikö naisen kuunnella miehen mielipidettä pillukarvoiyuksen suhteen?
Tilanne se, että mies toivoo ja haluaa, että pidän melko luomu puskaa. Se kuulemma on nätti ja kiihottava. Minä taas sheivaan, vahaan ja saksin, lähes kaikki pois. En edes tiedä miksi oikeestaan, mutta varmaan koska niin tekee moni muukin. Karvoja naisella!!?
Varsinkin kesällä huomaan, että ajan kaikki pois, haluan tai en. En kestä jos tuttavat huomaisivat minun olevan karvatussu.
No mies nyt sitten kysyi, haluanko että hän vahaa myös kaikki pois, alat, jalat, rinnnan ja kaikki. Parran sänki kans pois. Sanoin, että en todellakaan halua. Mies sitten kysyi, että miksi en ajaisi kun et sinäkään minua kuuntele?
Jäin pohtimaan, että missä määrin te teette näitä asioita itsenne, ympäristön tai kumppanin takia?
Kommentit (26)
Ei ole kyse siitä että ne on vastenmielisiä vaan erillaisia. Meillä molemmat tykkää että kuvissa nimenomaan sukuelimet näkyvät hyvin ja paljaana, on meillä karvaisiakin kuvia hyviä ja kauniita nekin mutta me ollaan ihastuttu posliiniin sen näkyvyyden takia.
kyllä meillä tykätään myös jos kuvissa ja livenä vaimo on aivan märkänä ja turvoksissa. Mikä onkaan sen kauniimpi ja ihastuttava näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on aivan sinun oma asiasi sheivaatko tai oletko sheivaamatta. Tietty voit kuunnella miehesi mielipidettä ja hänen perusteluitaan ja arvioida karvoitustasi sen mukaan. Minä ainakin pidän sheivatusta pillusta ja sheivaan itseltäni kullikarvoituksen palleista posliiniksi ja muualta 2-3 millin pituiseksi sängeksi, jotta sheivaus ei kutise.
M60
Olen täysin samaa mieltä mutta en sheivaa vaan käyn sokeroinnissa ettei tule sitä pistelevää sänkeä.
M55
Sänki kiusaa riippumatta siitä miten tai millä karvat ajetaan tai revitään pois.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimoni on joskus ajellut karvojansa, mutta minä olen nimenomaan pyytänyt häntä pitämään kaiken luomuna. Se kattaa niin kainalot, alapään kuin jalat. Tottakai ne kaikki ovat karvaisia. Mutta - aah - mikä onkaan sen kiihottavampaa. Nautin niin hänen intiimikarvojen silittelystä.
Mikä nautinto se onkaan esim. lähetyssaarnaajassa, kun terska löytää kostean vaon sieltä pehmeän puskasta. Enkä minäkään miehenä ajele, vaan olen ylpeä karvaisesta kyrvästäni ja kasseista.
Mutta ymmärrän, että makuja on monia.
Hienoa, että tämmöisiäkin miehiä vielä on! Kelpaisi minulle myös.
N40
Kerran tapasin yh naisen ja sovittiin sen luokse päiväkähvit.no sehän meni jo eteisessä imutteluksi ja kourin sen isoja ryntäitä.homma jatkui kiihkeän ja availin farkun nappeja ja työnsin kättä housuun ja vastaan tuli melko laaja pensas. Kerroin että tämä pitää ensi töikseen sheivata ennen käyttöä ja keskeytin esileikit.menimme kylppäriin ja komensin riisumaan ja lauteille jalka sivulle.siitä rupesin sheivaamaan karvoja pois ja häppäreissä kun pitää aina vähän venyttää käytin klitannreunoja tukipisteenä ja vaihvihkaa hieroin ajokonetta valmiiksi.kun karvat loppuivat hieroin ekat orkut siinä sille. Näin pääsin tutustumaan kohteeseen huolella. Sitten talutin naisen makkariin ja jatkoin työstämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on aivan sinun oma asiasi sheivaatko tai oletko sheivaamatta. Tietty voit kuunnella miehesi mielipidettä ja hänen perusteluitaan ja arvioida karvoitustasi sen mukaan. Minä ainakin pidän sheivatusta pillusta ja sheivaan itseltäni kullikarvoituksen palleista posliiniksi ja muualta 2-3 millin pituiseksi sängeksi, jotta sheivaus ei kutise.
M60
Olen täysin samaa mieltä mutta en sheivaa vaan käyn sokeroinnissa ettei tule sitä pistelevää sänkeä.
M55
Sänki kiusaa riippumatta siitä miten tai millä karvat ajetaan tai revitään pois.
Erona se että pitkään jatkuneen sokeroinnin jälkeen kasvu heikkenee ja karva harvenee. Itse käynyt kohta 2 vuotta ja se mitä kasvaa on tosi ohutta ja harvaa. Kuten haluankin. Se on sit helppo sheivata pois tai käydä 5-6 viikon päästä taas brassissa, ei enää paljoa edes satu kun ei kasva mitään kamalaa puskaa. Nyt sänki mikä kasvaa ei juuri pistele. Tämä on täysin oma valinta, vaimo ei ehkä tykkää mutta itse pidän tästä enemmän. Niin ja vaimolla on puska. Ei halua ajaa pois.
M51
Tämä voisi olla oman miehen kirjoittama jos se harrastaisi tänne kirjoittelua. Kaikki karvat saa tosiaan olla, mutta siihen ei ole liittynyt ikinä mitään kontrollia tai toisaalta mitään karvafetissiäkään. Suhtautuminen on juurikin kuten muussakin hänellä, että mahdollisimman luonnollista.
Itse olen sosiaalistunut pitämään kaiken karvattomana koska edellinen mies kyllä teki selväksi että oksettaa karvat. Siis säärikarvatkin lähes estivät seksin, mikä nyt tuntuu ihan absurdilta :D Mielellään olisi aina pitänyt olla meikattu, hepenissä ja hiukset laitettuna ja jokainen karva huolellisesti poistettuna silmistä alaspäin. Niin että siitä tuli paineita. Mies itse oli ihan vaan treenaamaton perusmies reikäisissä kalsareissa. Aika huono diili varsinkin kun hän ei niitä meikkejä ja hepeneitä maksanut enkä niitä muuten tarvinnut.....
Mutta jos joskus vedän posliiniksi niin nykyinen mies silti puhuu nätisti kehostani, vaikka ei valehtelemaan että tykkäisi broilerinfileistä aivan erityisesti.
Ajattelen että makuja on monia, mutta enää en toteuttaisi toisen toiveita jos niihin liittyy painostusta ja haukkumista.