Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö naisen kuunnella miehen mielipidettä pillukarvoiyuksen suhteen?

Vierailija
17.07.2025 |

Tilanne se, että mies toivoo ja haluaa, että pidän melko luomu puskaa. Se kuulemma on nätti ja kiihottava. Minä taas sheivaan, vahaan ja saksin, lähes kaikki pois. En edes tiedä miksi oikeestaan, mutta varmaan koska niin tekee moni muukin. Karvoja naisella!!? 

Varsinkin kesällä huomaan, että ajan kaikki pois, haluan tai en. En kestä jos tuttavat huomaisivat minun olevan karvatussu.

No mies nyt sitten kysyi, haluanko että hän vahaa myös kaikki pois, alat, jalat, rinnnan ja kaikki. Parran sänki kans pois. Sanoin, että en todellakaan halua. Mies sitten kysyi, että miksi en ajaisi kun et sinäkään minua kuuntele?

Jäin pohtimaan, että missä määrin te teette näitä asioita itsenne, ympäristön tai kumppanin takia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei siis oikeasti halua ajaa karvojaan pois vaan sanoi noin ainoastaan "näpäyttääkseen" sinua niin onpahan typerää ja lapsellista. Muuten olen kyllä sitä mieltä, että tottakai kumppanin mielipiteellä on enemmän painoarvoa kuin tuttavien, jotka korkeintaan näkevät ne karvat joskus saunassa tms.

Vierailija
2/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin mielipide on painavin, sillä juuri sillä tavalla olet hänelle kaikkein herttaisin.  Kynis.mi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään vartalosta määräämisen ei kuulu muille!! Jokainen päättää kehostaan itse!

Vierailija
4/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan oma asia. Mutta hyvä on jos oma mieltymys sattuu vastaa miehen mieltymystä. Mä oon vuosia käynyt sokeroinnissa, ihan koska itse tykkään en muiden tai miehen halun takia. Onneks sekin tykkää. En kyllä osais kasvattaa jos mies vaatis. Sais sitte ottaa sellasen kellä on karvat jos tykkää.

Vierailija
5/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tehköön niinkuin haluavat ja miehet niinkuin naiset haluavat.

Vierailija
6/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on blondi punaisilla karvoilla. Ne on niin mageet, että olen vaatinut pitämään kunnon puskan. Aina välillä miettii sokerointia, mutta näytän kuulemma niin surulliselta, että ei raaski tehdä mulle sitä. 

Vierailija
7/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään karvoista, siistitty toki. Mutta kyllä mä fiksun miehen (=parisuhteessa) mielipiteitä/toivomuksia voisin kuunnella ja välillä vaihtelun virkistyseksi kokeilla jotakin muutakin koska tottakai olisi kiva tehdä jotain vain toisen mieliksikin joskus. Mutta jos se olisi vaade, niin mies veks. Yksinkertaista.

Vierailija
8/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aivan sinun oma asiasi sheivaatko tai oletko sheivaamatta. Tietty voit kuunnella miehesi mielipidettä ja hänen perusteluitaan ja arvioida karvoitustasi sen mukaan. Minä ainakin pidän sheivatusta pillusta ja sheivaan itseltäni kullikarvoituksen palleista posliiniksi ja muualta 2-3 millin pituiseksi sängeksi, jotta sheivaus ei kutise. 

M60

Vierailija
9/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäisikö naisen kuunnella miehen mielipidettä pillukarvoiyuksen suhteen?"

Naisen on toteltava miestään kaikessa mikä liittyy erotiikkaan. Nöyrästi, kuuliaisesti, viivyttelemättä.

Vierailija
10/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele, kun ne toivomukset ovat epärealistisia. Pitäisi olla mustat. No, en todellakaan värjää, eikä lopputulos olisi kuitenkaan toivotunlainen, koska mulla on hyvin harva karvoitus. Näyttäisi entistö kaameammalta. Ärsyttää pikkuisen tuohon puuttuminen, kun ei mulle tulisi mieleenkään puuttua miehen karvoitukseen. 

Vierailija
11/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrot karvojen poistosta. 

Et mainitse että sokeroit, se on kuitenkin oivallisin  keino poistaa tai poistattaa häpykarvat. 

Vierailija
12/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkoon kuka haluaa. Jokainen kuitenkin lopulta päättää ihan itse.

Vierailija
13/26 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnella kannattaa koska kivahan toisen toiveita on toteuttaa mutta jokainen päättää itse. 

Vierailija
14/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on aivan sinun oma asiasi sheivaatko tai oletko sheivaamatta. Tietty voit kuunnella miehesi mielipidettä ja hänen perusteluitaan ja arvioida karvoitustasi sen mukaan. Minä ainakin pidän sheivatusta pillusta ja sheivaan itseltäni kullikarvoituksen palleista posliiniksi ja muualta 2-3 millin pituiseksi sängeksi, jotta sheivaus ei kutise. 

M60

Olen täysin samaa mieltä mutta en sheivaa vaan käyn sokeroinnissa ettei tule sitä pistelevää sänkeä.

M55

Vierailija
15/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Miksi ei? Se kumppani kun yleensä ottaa sinne aika läheistä kontaktia. Meillä on mieheltä kaikki pois, koska en tykkää karvoista, ja mulla siistitty kolmio, koska mies pitää siitä.

Vierailija
16/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otetaan alaston kuvia vaimosta sekä trimmattuna että posliinina. Hänelle sopii paremmin posliini molempien mielestä, varsinkin levitys kuvissa. Suurin osa miehistä ketä on kuvia nähneet tykkää myös enemmän posliini kuvista. 

Vierailija
17/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on joskus ajellut karvojansa, mutta minä olen nimenomaan pyytänyt häntä pitämään kaiken luomuna. Se kattaa niin kainalot, alapään kuin jalat. Tottakai ne kaikki ovat karvaisia. Mutta - aah - mikä onkaan sen kiihottavampaa. Nautin niin hänen intiimikarvojen silittelystä.

Mikä nautinto se onkaan esim. lähetyssaarnaajassa, kun terska löytää kostean vaon sieltä pehmeän puskasta. Enkä minäkään miehenä ajele, vaan olen ylpeä karvaisesta kyrvästäni ja kasseista.

Mutta ymmärrän, että makuja on monia.

Vierailija
18/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pidä parempi huoli nenäkarvoistasi!

Vierailija
19/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevatko häpykarvoja vieroksuvat muutkin seksiin kuuluvat luonnolliset asiat vastenmielisenä? 

Tarkoitan pillun erittämää limaa rakastelussa ja miehen spermaa emättimessä? Itse koen ne kauniiksi ja ihanaksi asiaksi. Mikä onkaan kauniimpi, kuin karvainen kermapiirakka! :)

Vierailija
20/26 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää... sehän sitä nuolee ja ihailee.. et sinä nää etkä yllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan