Ei tahdo jaksaa enää tätä kuumuutta
Sain kuitenkin korjattua tämän tietokoneen. Olihan savotta, kun kuitenkin olen vanha ihminen.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuulettimia. Entä viilentimen mahdollisuus. Ei ole pakko olla ulkona. Vaikka pieni kävely voi illalla olla ok joillekin.
On tuuletin, enkä voi ajatellakaan lähteä kävelemään.
- ap
Ruokakaupoissa on nyt mukavan viileää, varsinkin kylmäosastoilla. Saa pienen tauon kuumuuteen.
Kannattaa oikeasti siihen viilentimeen satsata.
Äitikin nyt 65 vuotiaana hermostui ja kävi gigantista 200 euron laitteen. Toimii paremmin kun vuosia vanha omani joka maksoi 500e.
Eikö pahin helpota jo tämän päivän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupoissa on nyt mukavan viileää, varsinkin kylmäosastoilla. Saa pienen tauon kuumuuteen.
Minä ihmettelen miksei paikallisessa ostoskeskuksessa ole viileitä kauppoja Lidliä lukuunottamatta? Prisma varsinkin on ihan lämmin sisätiloiltaan.
Onko tämäkin nyt säästöä ettei ahneet kauppiaat halua maksaa viilennyksestä?
Terveiset etemästä. Täällä nautitaan vielä lähes 3 vkoa takuulämmöstä. Pitää tankata nyt että selviää taas 10kk palelusta
Vierailija kirjoitti:
Forecan mukaan ei helpota. V*ttu!!!
Lappiin lupaa vielä viikon +29. Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Terveiset etemästä. Täällä nautitaan vielä lähes 3 vkoa takuulämmöstä. Pitää tankata nyt että selviää taas 10kk palelusta
Suomessa kuuluu olla viileä sää. Odotan niin paljon syksyä ja talvea.
Olin ulkona pari tuntia tänään, kävelin auringossa ja istuin välillä.varjossa. Tämä sää on uskomattoman mukavaa. Sulattaa kaikki ikävät kolotukset kehostani. Kun en ole tyttönen enää minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuulettimia. Entä viilentimen mahdollisuus. Ei ole pakko olla ulkona. Vaikka pieni kävely voi illalla olla ok joillekin.
- ap
missä päin Suomea muka kuuma?
Ulkona on varjossa viileämpää, tuulee pohjois-itä akselilla.
No mulla on 2 tuuletinta tossa metrin päässä ja pitää sammuttaa ne kohta kun paleltaa. Pihalla 28. Ei tämä tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Yöllä on viileämpää kävellä, muttei ehkä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minne lämpöä pystyy tankkaamaan? Itse olen ainakin tasalämpöinen.