Kokoomuksen Otto Meri: "Millä alalla Suomessa on liian pienet palkat? Ongelma on meillä päinvastoin liian korkeat palkat"
Millä alalla Suomessa on liian pienet palkat? Ongelma on meillä päinvastoin liian korkeat palkat. Siksi yleissitovista työehtosopimuksista pitää luopua.
Lähde Otto Meren X
Kommentit (126)
Näköjään politiikassa on liian suuret palkkiot.
ALOITETAAN SITTEN NIISTÄ POLIITIKKOJEN PALKKIJEN PIENENNYKSISTÄ.
Suomen kaksi vakavinta ongelmaa on liian korkeat palkat ja liian halvat vuokrat. Sen takia omistusasunnot ei enää mene kaupaksi.
Päättäjillä ainakin. Ei mitään käsitystä millä summilla tavan duunarit elää, saati ne joilla ei töitä ole.
Tämmöiset aivopierut kertoo kyllä paljon ihmisestä. Hänellekin voisi maksaa sen 2000€/kk ja siitä verot yms pois. Vieläköhän olisi samaa mieltä. Ihme ameeba!
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaksi vakavinta ongelmaa on liian korkeat palkat ja liian halvat vuokrat. Sen takia omistusasunnot ei enää mene kaupaksi.
Millä sinä luulet sitten kenenkään kämppiä ostelevan jos palkkoja alennettaisiin?
18 v työelämässä samassa työpaikassa enkä ole ikinä tienannut yli 2000 e/kk.
Lähes kaikilla aloilla liian pienet palkat. Jos omakotitalo maksaa 450 000 ja palkka on nettona jotain 2300 niin onhan se selvä että haasteita on. Olen sitä mieltä että työläisen palkalla pitäis 15 vuodessa pystyä maksamaan perheelle koti ja muu eläminen siinä sivussa. Joko palkka on liian pieni tai talo on liian kallis.
Duunareilla liian suuret palkat ja pienet verot. Asiantuntijoilla surkeat palkat ja kovat verot
Siinä taas nähdään, että paikallinen sopiminen kannattaa enemmän kuin yleisitovat - siis työnantajaa.
Koulunkäynninohjaaja bruttopalkka kokopäivätyö 1900 e, netto n 1600 e kk. Olen yh ja vuokra 850 e kk kaksiosta.
Vierailija kirjoitti:
18 v työelämässä samassa työpaikassa enkä ole ikinä tienannut yli 2000 e/kk.
Sama täällä. Olin koko työikäni 2000 bruttopalkalla kk, siis kauan. Nyt pienellä työeläkkeellä. Ei noilla joillain ole mitään käsitystä palkoista .
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynninohjaaja bruttopalkka kokopäivätyö 1900 e, netto n 1600 e kk. Olen yh ja vuokra 850 e kk kaksiosta.
Maksat 300€ veroja kuussa? Itse maksan n.2000€, ihanan reilua
Kokoomuslaiset haluavat tehdä Suomesta uudestaan luokkayhteiskunnan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset haluavat tehdä Suomesta uudestaan luokkayhteiskunnan.
Tuohan on vaan hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Otto Meri on NS. pihalla
Minkä nuorisoseuran?
Raha on vain rikkaita varten.
t: kokoomus
Otto vois mennä vaikka vuokrafirman kautta lumitöihin ens talvella keskellä yötä pakkasella. Jos 10e/h on siitä liian korkea palkka, niin ihmettelen
Vierailija kirjoitti:
Otto vois mennä vaikka vuokrafirman kautta lumitöihin ens talvella keskellä yötä pakkasella. Jos 10e/h on siitä liian korkea palkka, niin ihmettelen
Käy koulut loppuun niin ei tartte tehdä paskahommia. Otto kävi
Kokoomuslainen=henkilön mielipiteet tietää lukemattakin.