Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Majoittuminen Poriin satunnaisesti, onko jotain kanavaa (muu kuin airbnb), josta löytyisi majoituspaikkoja

Vierailija
17.07.2025 |

Käyn pk-seudulta opiskelemassa Porin yliopistossa, ja silloin tällöin pitäisi löytää paikka, jossa lähinnä käyn nukkumassa, ja aamusta kouluun, josta suoraan junalla sitten kotiin. Airbnb on tietty vaihtoehto, mutta käsitin, että siinä välikäsi vie hirveästi, joten tuli mietittyä, tarjoaako ihmiset esim. yhtä makuuhuonetta kodistaan jossain palvelussa? Kokonaista asuntoa en tähän nukkumiseen välttämättä tarvitse, joten huonekin on ok. 

Jos täällä jollain sattuu olemaan tällainen ilmoitus jossain palvelussa, niin olen iloinen linkistä! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyssä ois toinen puoli tyhjä. 

Vierailija
2/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toriin, Facebookiin yms. alustoihin ilmoitus että haluat vuokrata huoneen porista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin yliopiston ilmoitus taululle, koulun someen yms. ilmoitusta että etsin huonetta vuokrattavaksi. Tai satunnaisempaan sohva majoitukseen x summalla/yö?

Vierailija
4/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso air bnb joku kohde jota haluat vuokrata ja voitte alustalla vaihtaa numerot. Sitä kautta pystytte sopimaan muutakin kuin aibnb palvelumaksuja kautta.

Vierailija
5/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tarvisit? Mulla olis kiva, uudehko kämppä keskustassa yliopistokeskuksen lähellä, toispuolel jokke.

Vierailija
6/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita yrityksiä löytyy, jotka vuokraavat kalustettuja asuntoja tai sitten hotelli...

Vierailija
7/7 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein tarvisit? Mulla olis kiva, uudehko kämppä keskustassa yliopistokeskuksen lähellä, toispuolel jokke.

Moi! Aika satunnaisesti, syyskuussa ja elokuussa on yht. 6 lähipäivää, muuten sitten tentti joskus ehkä noin kerran kk. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi