Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sytyttääkö audi tai bemarikuski?

Vierailija
17.07.2025 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten varmaan poikkeus mutta katson kyllä mikä auto miehellä on. Bisnessmiehet ajaa audeja ja bemareita, aika turn-off joku nissanin rähjä.

Bemarkuski tuli itseään puolustelemaan 😂

Vierailija
22/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bemarikuski ja nostaisin kyllä kulmia jos selviäisi että miehellä on joku Rellu, Nissan tai vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla kulkevat miehet sytyttää enemmän.

Vierailija
24/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten varmaan poikkeus mutta katson kyllä mikä auto miehellä on. Bisnessmiehet ajaa audeja ja bemareita, aika turn-off joku nissanin rähjä.

Noup. Olen nainen, ajan tyylikästä audia ja arvostan laatua sekä autoissa että miehissä.

Vierailija
25/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiden autojen ostaminen jatkuvasti kertoo vain huonoista rahankäyttötaidoista. Onko mitään surkeampaa kohdetta käyttää rahojaan kuin kallis auto? Arvo alenee välittömästi, kun ajat sen ulos liikkeestä, ja sitten se on vain käytetty auto käytettyjen autojen joukossa.

Vierailija
26/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava, ikuinen poikamies, uskoi puheita, että Bemarilla saa naisia. Ei vieläkään usko, että ei se autosta ole kiinni. Tuskailee vain kalliiden varaosien ja autolle tehdyn ilkivallan kanssa yksinään. Kaverit perheineen ajelee Skodalla, Toyotalla yms.

Mulle auto on kulkuväline. Kunhan se auto on jotain muuta kuin vm 1974 Ford Taunus, niin autolla ei ole väliä. Auto ei ole se mikä sytyttää...

No jaa, Taunus jo museoikäisenä on persoonallinen, kuten vaikka Datsun 100A myös.

Vierailija
27/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva sytyttää yleensä aina. Joskus tupakkinsa, joskus talonsa.

Vierailija
28/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup. Olen nainen, ajan tyylikästä audia ja arvostan laatua sekä autoissa että miehissä.

Oletko kenties tämä audi logon pakaroihin tatuoinut nainen?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007677806.html

Vierailija
29/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasa muovia ja muttereita! kuumottaako, no ei todellakaan!

Vierailija
30/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliiden autojen ostaminen jatkuvasti kertoo vain huonoista rahankäyttötaidoista. Onko mitään surkeampaa kohdetta käyttää rahojaan kuin kallis auto? Arvo alenee välittömästi, kun ajat sen ulos liikkeestä, ja sitten se on vain käytetty auto käytettyjen autojen joukossa.

Kun on tarpeeksi hyvät rahankäyttötaidot niin ei tarvitse enää murehtia. 

Jatka sä vaan järkimiehenä sillä kialla ajelua. 🤗

Vierailija
31/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sytyttää. Siitä menee pillu ihan liekkeihin. Jos nään jonkun tollasen kuskin, ni töissäkin oli ihan pakko hinkata työtuolin nannapatukkaa kesken päivän ku meinasin räjähtää.

Aa-ah! Haluaisin päästä liekittämään tulisella tussulla jonkun meisselin kuumaksi

Mullakin on ihan hot vagina

Pertti otappas taas mielialalääkkeesiXD

Vierailija
32/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties tämä audi logon pakaroihin tatuoinut nainen?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007677806.html

En. Kuten sanoin, arvostan laatua ja siihen liittyy olennaisesti tyylitaju. Taitaa olla sinulle vierasta?

Vierailija
33/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mun makuun niin ei sillä ole mitään väliä minkälainen auto hänellä on eikä sillä vaikkei olisi autoa ollenkaan.

Vierailija
34/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä plussaa tulee, jos miehellä on MB, kun olen aina sellaisilla ajellut. Mutta eivät autot niin tärkeitä ole. Kunhan on saksalainen :)

Vierailija
35/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tulee pitkä miinus.

Vierailija
36/36 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe rakkauden tunteita tai hslua esineitä kuten autoja kohtaan, oli sitten kyseessä Fiat, Skoda tai Audi. 

Jos bemarikuski on mukava, niin tämä kuski voi sytyttää. Riippuu kuskista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme