Nainen sytyttääkö audi tai bemarikuski?
Kommentit (36)
Olen itse bemarikuski ja nostaisin kyllä kulmia jos selviäisi että miehellä on joku Rellu, Nissan tai vastaava.
Bussilla kulkevat miehet sytyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan poikkeus mutta katson kyllä mikä auto miehellä on. Bisnessmiehet ajaa audeja ja bemareita, aika turn-off joku nissanin rähjä.
Bemarkuski tuli itseään puolustelemaan 😂
Noup. Olen nainen, ajan tyylikästä audia ja arvostan laatua sekä autoissa että miehissä.
Kalliiden autojen ostaminen jatkuvasti kertoo vain huonoista rahankäyttötaidoista. Onko mitään surkeampaa kohdetta käyttää rahojaan kuin kallis auto? Arvo alenee välittömästi, kun ajat sen ulos liikkeestä, ja sitten se on vain käytetty auto käytettyjen autojen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava, ikuinen poikamies, uskoi puheita, että Bemarilla saa naisia. Ei vieläkään usko, että ei se autosta ole kiinni. Tuskailee vain kalliiden varaosien ja autolle tehdyn ilkivallan kanssa yksinään. Kaverit perheineen ajelee Skodalla, Toyotalla yms.
Mulle auto on kulkuväline. Kunhan se auto on jotain muuta kuin vm 1974 Ford Taunus, niin autolla ei ole väliä. Auto ei ole se mikä sytyttää...
No jaa, Taunus jo museoikäisenä on persoonallinen, kuten vaikka Datsun 100A myös.
Tupakoiva sytyttää yleensä aina. Joskus tupakkinsa, joskus talonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan poikkeus mutta katson kyllä mikä auto miehellä on. Bisnessmiehet ajaa audeja ja bemareita, aika turn-off joku nissanin rähjä.
Noup. Olen nainen, ajan tyylikästä audia ja arvostan laatua sekä autoissa että miehissä.
Oletko kenties tämä audi logon pakaroihin tatuoinut nainen?
kasa muovia ja muttereita! kuumottaako, no ei todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Kalliiden autojen ostaminen jatkuvasti kertoo vain huonoista rahankäyttötaidoista. Onko mitään surkeampaa kohdetta käyttää rahojaan kuin kallis auto? Arvo alenee välittömästi, kun ajat sen ulos liikkeestä, ja sitten se on vain käytetty auto käytettyjen autojen joukossa.
Kun on tarpeeksi hyvät rahankäyttötaidot niin ei tarvitse enää murehtia.
Jatka sä vaan järkimiehenä sillä kialla ajelua. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sytyttää. Siitä menee pillu ihan liekkeihin. Jos nään jonkun tollasen kuskin, ni töissäkin oli ihan pakko hinkata työtuolin nannapatukkaa kesken päivän ku meinasin räjähtää.
Aa-ah! Haluaisin päästä liekittämään tulisella tussulla jonkun meisselin kuumaksi
Mullakin on ihan hot vagina
Pertti otappas taas mielialalääkkeesiXD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties tämä audi logon pakaroihin tatuoinut nainen?
En. Kuten sanoin, arvostan laatua ja siihen liittyy olennaisesti tyylitaju. Taitaa olla sinulle vierasta?
Jos mies on mun makuun niin ei sillä ole mitään väliä minkälainen auto hänellä on eikä sillä vaikkei olisi autoa ollenkaan.
Kyllä siitä plussaa tulee, jos miehellä on MB, kun olen aina sellaisilla ajellut. Mutta eivät autot niin tärkeitä ole. Kunhan on saksalainen :)
En koe rakkauden tunteita tai hslua esineitä kuten autoja kohtaan, oli sitten kyseessä Fiat, Skoda tai Audi.
Jos bemarikuski on mukava, niin tämä kuski voi sytyttää. Riippuu kuskista.