Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka on yhteiskunta ja poliisi vastainen?

Vierailija
17.07.2025 |

Vihaa siis poliiseja, sossuja, palomiehiä, armeija ihmisiä yms

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tämä on nyt kauheaa myöntää, mutta jos olisi pakko valita, ottaisin mieluummin itseäni asteen konservatiivisemman miehen kuin anarkistimiehen. 

Vierailija
22/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskuntatieteilijä, joten yhteiskuntavastaisuus on minulle lähnnä mielipideasia. Olen minäkin monessa asiassa yhteiskuntavastainen ja uskon, että yhteiskuntaa ja sen toimintaa tulisi tehostaa ja järkevöittää. Siellä ei pelkkä luuta riitäisi, pitäisi tehä täyssivous.  Poliisivastaisuutta en ehkä ymmärrä, koska poliisit ei työnkuvaansa laadi ja poliisin tehtävä on valvoa lakien noudattamista (esimerkiksi ajokuntoisuus ja tieliikennelakien valvominen). Turha siis poliisia on syyttää siitä, jos omasta mielestä lait on väärin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhteiskuntatieteilijä, joten yhteiskuntavastaisuus on minulle lähnnä mielipideasia. Olen minäkin monessa asiassa yhteiskuntavastainen ja uskon, että yhteiskuntaa ja sen toimintaa tulisi tehostaa ja järkevöittää. Siellä ei pelkkä luuta riitäisi, pitäisi tehä täyssivous.  Poliisivastaisuutta en ehkä ymmärrä, koska poliisit ei työnkuvaansa laadi ja poliisin tehtävä on valvoa lakien noudattamista (esimerkiksi ajokuntoisuus ja tieliikennelakien valvominen). Turha siis poliisia on syyttää siitä, jos omasta mielestä lait on väärin. 

Ainahan arvot ja ideologiat ovat myös mielipideasioita. 

Ottamatta muuten kantaa poliisivastaisuuteen: yleensä poliisia vastustavat kritisoivat ihmiset kritisoivat voimankäyttöä mielenosoittajia kohtaan ja muita poliisin käytäntöjä, kuten sitä miten kohtelevat päihderiippuvaisia. Moni myös siteeraa tutkimuksia, joiden mukaan valtaosa poliiseista kannattaa kokoomusta ja persuja. 

Vierailija
24/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen mies vaikuttaa älyllisesti heikkolahjaiselta. Ei kiitos

Vierailija
25/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmältähän se loppujen lopuksi vaikuttaa, jopa nololta.

Vierailija
26/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.
Henkilö, joka vihaa yhteiskuntaa vihaa sitä, koska yhteiskunta ei suostu tanssimaan hänen käskyjensä mukaan, mikä tarkoittaa, että tämä henkilö on varmasti puolisoansa kohtaan väkivaltainen

Vierailija
27/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulu 😆

Vierailija
28/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
29/29 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi