Mitkä on teidän vahvuutenne?
Kommentit (68)
Mä olen kurkkukuiskaaja. Osaan ihan erehtymättä valuta kaupasta täydellisen kiinteän, ohutkuorisen, raikkaan ja maukkaan tuorekurkun.
Minä itse. Minä olen vahva. En tarvitse tukipilaria kuten puoliso. Siitä olisi haittaa ennemminkin. Tuntuu että ihmiset tukeutuvat liikaa siihen kumppaniin, kun se on turhaa. Mitä sitten kun hän pettää jne. Olet hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolelinen teoissani ja ajattelussani
Kirjoita myös huolellisesti,
Itseironia ei kuulu vahvuuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaunis kuin veenus!
Et kuitenkaan ole ollut Miss Suomi -kisoissa 1. perintöprinsessa.
En nyt sentään, haha!
Olen maailman keskus, jonka ympärillä kaikki pyörii. Vähän niin kuin jos tämä maailma olisi tarina, niin olen sen päähenkilö!
Oon pyöräyttänyt maailman ihanimmat lapsoset!
Kaksi hyvää: ei kiinnosta vieraiden mielipiteet elämästäni ja rahataidot. Nämä myös linkittyy jossain määrin: on kertynyt hyvin säästöjä ja sijoituksia, vaikka teen osa-aikaista duunia (välillä kysellään miksi, no koska haluan) kun kulutan vaan siihen mitä tarvitsen ja mistä pidän itse, en siihen mikä tuottaisi statusta.
Mitä vanhemmaksi tulen, sen enemmän alan huomata että näissähän kävi oiva tuuri. Toki itsekin olen kehittänyt eteenpäin mutta jossain määrin sisäsyntyistä on etenkin tahdon itsenäisyys.
Osaan leijailla ilmassa, jos meditoin rajusti, ja sitten saatan hyvällä tuurilla nähdä 10 sekuntia tulevaa
Mulla on tosi hyvä keskittymiskyky.
Oon älykäs, musikaalinen, matemaattisesti lahjakas ja taas joku sanoi, että hyvän näköinen mies.
Luovuus, mutkattomuus ja huumorintaju. Aika näppärä olen käsistänikin.
Mulla on hyvät organisointitaidot ja osaan olla mukava mutta jämäkkä.
Toivoisin olevani rohkeampi tehden asioita isommin sekä luottaen pärjäämiseeni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvät organisointitaidot ja osaan olla mukava mutta jämäkkä.
Toivoisin olevani rohkeampi tehden asioita isommin sekä luottaen pärjäämiseeni.
Mukava, mutta jämäkkä on sen verran hyvä vahvuus, että reilua antaa jossain muualla tasoitusta!
Luonnollisuus. En käytä esim. hammastahnaa tai deodoranttia.
Liikunnallisuus, edelleen näin keski-ikäisenä. Pyöräilin tänään Volvon kanssa kilpaa alamäessä.
Tarkoitat, jos nainen vaan haluaa.