Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömistä osa on luovuttanut jo KOKONAAN

Vierailija
17.07.2025 |

Kyllästynyt ja vittuuntunut hakemusten tekemiseen ja nyt valittavat sitten rekrytoijat, ettei hakemuksia tule, sitten kun hakemuksia tulee, ei niihin vastata. MIKÄ HELVETIN JUTTU TÄMÄ OIKEIN ON, edes pitkä matikka ei saa tätä pelleilyä avatuksi. Hakijoita on pilvin pimein, hakemuksiin ei vastata ja sitten muka onkin niin, että rekrytoijat ovat vaikeuksissa. Pitää varmaan vetää muutama pullo viinaa päähän jospa se auttaisi ja selventäisi tätä erikoista kuviota, AINA JOKU VALITTAA SAMASTA ASIASTA JA VIELÄPÄ ERI TAVALLA. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut vuosia sitten. Nyt pelleilen työkkärin kursseilla eläkkeelle asti.

Vierailija
2/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin monesti osaamista ja reilusti työkokemusta, mutta niitä ei kuitenkaan ole tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin. Ei kiinnosta enää. Elän tuilla, isä antaa ns. ruokarahaa 500 kuussa ja ennakkoperintönä tulee ensi tammikuussa kaksio Helsingistä jossa voin joko asua tai myydä sen.

Ei kiinnosta työnhaku tässä paskamaassa enää tippaakaan.

-tuta-inssi, yli 1000 hakemusta joista vain kouralliseen edes vastattiin, mukana ihan pahnanpohjimmaisia hanttihommiakin

Vierailija
4/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minuakaan enää kiinnosta. Lopetin tämän vuoden tammikuussa. Olen hyväksynyt sen, ettei minulle ole tässä yhteiskunnassa mitään paikkaa.

Elän tyytyväisesti päivästä toiseen säästöillä ja tuilla enkä enää stressaa mistään. Kaikki huoli, pelko ja ahdistus on poissa. Nyt odottelen rauhassa omassa kotipiirissäni päivien kulumista ja hautaa.

Eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä joku kokkare asiasta ajattelee.

Vierailija
5/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luovuttanut vuosia sitten. Nyt pelleilen työkkärin kursseilla eläkkeelle asti.

Olen ollut työttömänä viimeksi 25 vuotta sitten ja jo silloin oli näitä kuulusia TE-toimistojen (silloin pelkkä työnvälitystoimisto, naurattaa vieläkin tuo nimi) kursseja. Olin kahdella. Toisessa opeteltiin sanomaan päivää ja kampaamaan tukka ja pesemään hampaat ENNEN haastatteluun menemistä ja toisella kurssilla katsottiin 8 vuotta vanhoja kalvoja eri työnantajista, osa oli jo tuolloin lopettanut toimintansa. Minä sitten jo hermostuin ja kysyin vetäjältä, että EIKÖS NUO TIEDOT LÖYDY VERKOSTA, JOSTA JOKAINEN VOI NE ITSE HAKEA, JA OVAT VIELÄ TUOREEMPIA. Muutaman vanhan kalvosulkeisen jälkeen olikin jo kahvin ja pullan vuoro, tulin ulos mielenterveyspotilaana, sittemmin jo viisastunut ja tervehtynyt.

Vierailija
6/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaisiin monesti osaamista ja reilusti työkokemusta, mutta niitä ei kuitenkaan ole tarjolla.

Tuo ei riitä vaan pitäsi olla myös nuori alle 27 vuotias jonka lapset ovat rippikouluiässä ja asuntolaina ja mökki maksettuna ja vähintään miljoonan €:n osakesalkku , jottei tule mielikuva, että olsi heti pyytässsä palkankorotusta tai lakkoilemassa, 

Vierailija
7/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei riitä vaan pitäsi olla myös nuori alle 27 vuotias jonka lapset ovat rippikouluiässä ja asuntolaina ja mökki maksettuna ja vähintään miljoonan €:n osakesalkku , jottei tule mielikuva, että olsi heti pyytässsä palkankorotusta tai lakkoilemassa, 

No tuommoinen tyyppi ei kyllä oikeasti tee mitään ikäviä hommia, kun ei enää tarvitse.

Vierailija
8/8 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on menettänyt toivonsa negaavien ihmisten vuoksi ja kun kaikki rahat otettu pois. Osa on vaivaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän