Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet näin hellepäivänä?

Vierailija
17.07.2025 |

Itse toimin aamupainotteisesti ja nyt olen sisällä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskellyt, kävin alkossa ja kaupassa. Taas kotona piereskelemässä.

Vierailija
22/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihan tarkoituksella bussilla Naantalissa nauttimassa sen ilmastoinnista kun eipä tuo maksanut edes mitään (vuoden Föli-kortti). Huomenna voisi käydä jossain muuallakin jätskillä ja sitten takaisin bussiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aamulla hoidetaan hommat. Tänä aamuna nukuin, joten ei ole oikein mitään tullut tehtyä. Sisällä lämpötila on 27-28 astetta täällä.

Vierailija
24/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun pihalla auringossa ja teen käsitöitä, ihanaa.

"Ottaa hameeni pois ja pikkuhousutkin pois.

Avaa pienet reidet vie pientä sormea ylös ja alas.

Auringossa."

Onko helle pehmentänyt sinunkin pääsi? 

Vierailija
25/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä ja ilmastointikone päällä. Illalla hoidan pakolliset jutut ulkona. Onneksi tämän pitäisi olla viikonlopun jälkeen ohi🙏🏻

Vierailija
26/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihommia sisällä. Illalla pitäisi mennä kauppaan, kävellen joku 500m , jospa olis edes hieman viileämpi silloin.

Vierailija
27/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kesämökin rannalla varjossa ja luen välillä kirjaa. Välillä käyn kävelemässä ja joudun kuuntelemaan naapurin koirien taukoamatonta räksytystä.

Vierailija
28/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pesemässä pari mattoa. Sittemmin olen löhöillyt patiolla aurinkopedillä ison aurinkovarjon alla puhelin kädessä näpyttämässä kommentteja vauva aaveen ketjuihin. 😄

Vierailija
29/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Kolin kylätorilla ja nautittiin muurinpohjalettuja ja nokipannukaffetta, hain samalla vähän täydennystä jääkaappiin kaupalta. Äsken pistin tulen saunaan eli tovin päästä lauteille kuuntelemaan, ja katselemaan, tulen rätinää ja ikkunasta Pielistä johon välillä lauteilta pulahdus.

Ah onnea 😍🥰

Vierailija
30/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä,  helle ei tunnu kun tuulee ja varjoa löytyy. Tytär ja tyttären tytär 2v kävivät. 

Vierailija
31/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen u23 kisoja Bergenistä

Vierailija
32/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autellut muita enimmäkseen. 

Vierailija
33/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin torilla syömässä mansikoita. Samalla katselin näisten aivan älyttömän leveitä perseitä ja rellukkamahoja.  Oli se kyllä näky, kun yyli satakiloinen akka tuli vastaan napapaidassa. Mistä se johtuu, että 4-kymppinen akka ei tiedä minkä verran tarvitsee syödä?

Vierailija
34/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin torilla syömässä mansikoita. Samalla katselin näisten aivan älyttömän leveitä perseitä ja rellukkamahoja.  Oli se kyllä näky, kun yyli satakiloinen akka tuli vastaan napapaidassa. Mistä se johtuu, että 4-kymppinen akka ei tiedä minkä verran tarvitsee syödä?

Ajatteletko, että ukot sen sijaan ovat lähtökohtaisesti syyntakeettomia, ja sen takia heidän kohdallaan ei tarvitse pohtia, mikseivät he osaa syödä kohtuudella?

Vierailija
35/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen shoppaillut nettikaupassa alennusmyynneistä kalliitta vaatteita nyt hyvillä alennuksilla. Valinnut laadukkaita ja ajattomia vaatteita, jotka kestävät aikaa. 

Vierailija
36/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tuulettimen edessä ja aloin katsoa Untamed sarjaa Netflixistä. Hienoja maisemia. Eipä muuta oikein viitsi/jaksa tehdä, kämpässä on kuuma ja pihalla vielä kuumempi. Illalla myöhään ehkä pyöräilen lähimpään veteen uimaan, sinne on 8,5km matkaa.

Vierailija
37/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä. Olen uinut ja aamulla tein vähän puutarhatöitä ja kastelin kukkia. Nyt olen sisällä viileässä. 

Vierailija
38/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lähdin töistä, loma alkoi n. 5 vk. Ihanaa... 

Vierailija
39/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän hauskin, naurattaa. 😃

Vierailija
40/41 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini nukkuu ja minä makaan tuulettimen edessä katsellen ensitreffit alttarilla Australiaa.

Aamulla kävin uimassa ja kaupassa, mutta iltapäivällä ja iltaisin on niin poikki kuumuudesta, että ei voi mitään tehdä.

"Ihanat" trooppiset hikiset yöt pakottavat ottamaan päikkäreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi