Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuudentuttuni ja aviomieheni

Vierailija
17.07.2025 |

Olen pitänyt harvakseltaan yhteyttä lapsuuden/nuoruudentuttuuni, joka on eronnut muutama vuosi sitten ja lapset muuttaneet pois kotoa. Olemme molemmat jonkin verran alle 50v. Kutsuin hänet mökillemme, jossa olimme vajaan viikon mieheni tehdessä etätöitä. Vasta nyt tajusin, että mieheni taitaa olla ihastunut häneen, koska kyselee naisesta, vaikka muuten tuttavani eivät ole kiinnostaneet. Mies ehdotti, että menisimme kesäteatteriin kolmestaan. Tämä nainen on aina vedonnut niin kutsuttuihin kiltteihin miehiin, esim. hänellä oli lukiossa suhde perheellisen sijaisopen kanssa. Tämänkin olin unohtanut. Nainen ei ole ehkä perinteisellä tavalla superkaunis mutta miehet roikkuivat  perässään nuorempana. Miten tässä olisi viisainta toimia? En haluaisi ylireagoida.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyisin mieheltä onko hän ihastunut ystävääsi. Jos mieheni olisi ihastunut ystävääni tai kehen tahansa muuhun, niin en itse pystyisi näkemään meidän suhteellamme tulevaisuutta riippumatta siitä miten tuo toinen nainen reagoi.

Täh? Ettäkö pitkässä parisuhteessa ei saisi tulla ihastuksia - tuohan on ihan kummallinen ajatus. Eri asia on sitten se, miten siihen ihastumiseen reagoi.

Tuo seuraanhakeutuminenhan nimenomaan on reagointia. Ihastuksia voi tulla, mutta ei niitä saa ruokkia suhteessa ollessaan. Jos törmää niin ok, mutta kutsua nyt jonnekin varta vasten niin että vaimo joutuu seuraamaan vierestä aviomiehensä naisen ihastelua. Yäk. Toki en tiedä, oliko tilanne tämä mutta miesten kohdalla varaudun kokemuksesta aina pahimpaan. 

Vierailija
22/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla omia kokemuksia? Nyt, kun tätä mietin ja mietin, tämä nainen on hiukan sellainen man eater. Vei lukiossakin toisilta poikakavereita, mutta en tätä aktiivisesti muistanut, kun oli pitkään naimisissa. 

Kyllä se vika on ihan siinä sinun miehessä, jos ei osaa olla. Hän on naimisissa, ystäväsi ei enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä heidät menemään kesäteatteriin kahdestaan, jos kerran haluavat

Voit ihan piruuttasi tätä miehellesi ehdottaa ja katsoa miten reagoi. Ei ihmisiä voi kahlita. Anna mennä jos haluaa ja jos jotain muutakin tapahtuu tee omat johtopäätöksesi.

Vierailija
24/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa vetää johtopäätöstä että ihastunut. Ehkä miehet kysyvät yleensä siitä jonka luulevat naisen lähimmäksi kaveriksi. Vaikka mistä tietää, jos olet oikeassa. En tiedä miksi ehdottaa teatteria. Ei ole pakko tavata naista, jos ei luota mieheen tai naistakaan. Jos mieheen ei voikaan luottaa miten voi olla sen kanssa.

Vierailija
25/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Jos sinua ei kesäteatteri kiinosta niin menköön miehesi ja ystäväsi keskenään. So simple.'

Ei minulta.

Vastaukseni aiemmin

ketjussa.

Vierailija
26/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyisin mieheltä onko hän ihastunut ystävääsi. Jos mieheni olisi ihastunut ystävääni tai kehen tahansa muuhun, niin en itse pystyisi näkemään meidän suhteellamme tulevaisuutta riippumatta siitä miten tuo toinen nainen reagoi.

Etpä taida olla sitten ikinä ollut suhteessa. Joa kumppani ei ikinä myöntäisi ihastuneensa keneenkään toiseen, niin epäilisin heti pettäjäksi. Ihastuminen on normaalia, mutta kyse on siitä mitä sen eteen tekee, vai tekeekö.

Vierailija
27/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ehdottaisi kesäteatteriin menoa ystäväni kanssa hän olisi enemmän kuin ihastunut.😂 Jumalauta kyllä sun pitäisi miehesi tuntea. 

Vierailija
28/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä taida olla sitten ikinä ollut suhteessa. Joa kumppani ei ikinä myöntäisi ihastuneensa keneenkään toiseen, niin epäilisin heti pettäjäksi. Ihastuminen on normaalia, mutta kyse on siitä mitä sen eteen tekee, vai tekeekö.

Täh? En ole tässä 20 vuoden suhteen aikana ollut keneenkään ihastunut. Miksi kummassa se antaisi aihetta epäillä pettämistä? Pettäisinkö minä sinun logiikallasi siis sellaisten kanssa, joista en edes tykkää?

Vierailija
29/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi ihastunut. 

Vierailija
30/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ettäkö pitkässä parisuhteessa ei saisi tulla ihastuksia - tuohan on ihan kummallinen ajatus. Eri asia on sitten se, miten siihen ihastumiseen reagoi.

Kuinka usein puolisosi ihastuu muihin? Kerran vuodessa? Kerran kuussa? 

Vierailija
31/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksisin tästä lähtien aina jonkin syyn miksi en voi tuota kaveria nähdä. Kyllä mullakin on tuttuja naisia joita en halua mieheni lähelle. Ei siksi että mieheni mitenkään kiinnostuisi heistä vaan siksi että en halua että mieheni ympärillä pörrääminen on noiden naisten ohjelmanumero. Sellaista on hyvin kiusallista katsoa, sekä minun että mieheni.

Sitten voi käydä niin että alkavat selän takana tutustumaan. Siis ihan viattomasti tässä ruvetaan FB-kavereiksi ja sitä rataa. Tämä on niin nähty. Tuota naistyyppiä ei pidättele mikään ja jos se on helposti tehnyt sen jo ennenkin, mikään ei ole helpompaa kuin uusinta.

No mieheni nyt ei tutustuile tuollaisten kanssa😁 eikä someakaan ole. Silloin vuosia sitten kun oli face niin kyllä siellä mun tuttavanaiset pyyteli kaveriksi, mutta miehelle some oli toista tarkoitusta varten. Tuostaki jo joku 6,7 vuotta aikaa.

Vierailija
32/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ihastut vähän väliä muihin ja päättelet siitä että 100% muistakin niin tekee? Melko älytöntä päättelyä. 

Vierailija
33/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että Niina on löytynyt kuuman kollin eikä kerkeä.

Vierailija
34/34 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies näkee siinä naisessa vain virkistävän ystävyyden mahdollisuuden. Henkilön jonka kanssa vaihtaa ajatuksia ja näkökulmia. Puolison ja vanhojen pitkä-aikaisten ystävien (joita toivottavasti puolison lisäksi on) kanssahan nuo on jo käyty läpi monta kertaa ja aikoja sitten.  Pitää myös muistaa tosiasia, että pettämissuhteessa on kaksi ihmistä. Vaikka nainen olisi mikä miehennielijä niin mies tekee pettämispäätöksensä ihan itse omissa päissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan