Oletko harrastanut seksiä muiden kuin suomalaisten kanssa?
Onko seksi erilaista eri kulttuureissa? Luulisi, että mitä kauempana maan kulttuuri on Suomesta, sitä erilaisempaa seksikin olisi. Tosin miehet eivät sitä ehkä huomaa, koska mies on yleensä se, joka "vie" seksissä.
Kommentit (39)
Penis meni vaginaan ihan samalla tavalla Pertin kuin Mohammadinkin kanssa.
Olen monien kansallisuuksien kanssa, mutta en koskaan suomalaisten. Suomalaisiin en siis voi verrata, mutta onhan noiden muiden kesken hieman eroja.
M48
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain seksinharrastuspaikkoja, kuten on mm. tenniskenttiä, keilahalleja, uimahalleja, jne?
Onhan niitä seksi ja panohalleja vähän joka puolella! Etkö ole löytänyt?
Ruotsalaista tyttöä paukutin 16 v pe- su aamu välisenä aikana 15 kertaa.
Kahden saksalaisen kanssa, yhden sveitsiläisen ja yhden turkkilaisen kanssa.
Muutamaa ulkomaalaista naista pannut. Erittäin hyviä kokemuksia kaikki.
No ei ole kovin erilaista. T. Puoliksi Intialainen, joka on asunut 16 vuotta elämästään siellä.
Aasialaisia oon kokeillut ja himokkaita ovat, etenkin japanilaiset ovat kiimaisia syömään munaa.
Jos lapsia haluaa, se on ihan samanlaista kaikkialla. Jos ei halua niin eroja löytyy.
n. 10 kansallisuutta. Kenenkään pilsa ei ole ollut mitenkään erilainen.
Vierailija kirjoitti:
n. 10 kansallisuutta. Kenenkään pilsa ei ole ollut mitenkään erilainen.
Entä kulttuurierot alistumisessa, reagoidessa miehen otteisiin, aktiivisuus etc? Oman kokemuksen mukaan kaikki naiset on ainakin vähän alistuvaisia miehen himokkaasti lämmitellessä. Sori vaan kiinnostaisi tietää.
Thaimaalainen, israelilainen, irlantilainen, saksalainen, ruotsalainen. Nämä kansallisuudet kertyneet swinger-pariskunnalle.
Espanjalainen, britti, ruotsalainen ja thaimaalainen. Kukaan ei maksullinen.
Yhden skottimiehen kanssa. Eipä siinä eroa ollut. Ja ei, hänellä ei ollut kilttiä.
Brasilialaisen miehen penis oli todella paksu. Kondomi ei meinannut mahtua. Sain todella nopeasti. Isoin, mitä olen kokeillut.
Olen harrastanut seksiä viimeksi suomalaisen kanssa kun menetin neitsyyteni. Sen jälkeen ollut painopiste brittein saarilla.
Singaporelaista tyttöä (n. 25) kun itse olin 29 eli kauan sitten. Oli aikamoinen supernainen, määrätietoinen ja kiihkeä, lakimies, ja ollut maajoukkuetason urheilija. Kyllä minua vietiin, lifetime in a weekend!
Tykkäsikö doggystä?