Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalaismedia: Vuosina 1997-2012 syntyneet eli Gen Z on syyllinen maailman nykyisen tilaan

Vierailija
17.07.2025 |

Videolla kerrotaan hälyttävästä uutisesta miten Z sukupolvi on tuhonnut ja pilannut kaiken aiheuttaen jopa nykyisen taantuman ja laman jolle ei näy loppua eikä ole olemassa Gen Z:tä pahempaa ja tuhoisampaa sukupolvea mikäli uutisiin on uskominen:

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Ihmiskunta kokonaisuudessaan on syyllinen, ei yksi sukupolvi.

Vierailija
2/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tietysti vihervassut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa maailmaa tuhoavat rikkaan eliitin rahastavat edustajat kuten WEF eliitti ja EU eliitti ja rikkaat suvut näiden takana

Vierailija
4/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 syntyneet ovat 13-vuotiaita. Miten hekin ovat jo ehtineet tuhoamaan maailman?

Vierailija
5/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasuja ja punaisia on sanottu olevan enää vain Z 1sukupolvessa. Kaikki muut, kuten esimerkiksi Millenniaalis -sukupolvi, ovat amerikkalaismedian mukaan tulleet järkiinsä ja kannattavat Trumppia.

Vierailija
6/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todellisuudessa maailmaa tuhoavat rikkaan eliitin rahastavat edustajat kuten WEF eliitti ja EU eliitti ja rikkaat suvut näiden takana

Miksi näitä sukuja ei lähetetä leirille??

Vierailija
7/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nykyeliitti kuolisi kaikki kerralla, tilalle tulisi uusi yhtä perseestä oleva eliitti. Ihminen on apinalaji jossa aina syntyy hierarkia.

Vierailija
8/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja korkeakouluopiskelijatko? :D

Vierailija
9/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä luota amerikkalaismediaan, eivät muutenkaan ole Ameriikoissa järjen jättiläisiä. Esim sukupolvien välille julistettu sota on täysin typerä, ihan samanlaisia ihmisiä siellä on Z-sukupolvessa kuin Millenniaaleissa ja X:ssä.

Vierailija
10/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole jenkki ja voin olla ylpeä eurooppalainen ja ylpeä Suomesata ilman että joutuisi häpeämään omaa maataan ja maan mediaa.

Vierailija
11/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ollenkaan linjassa sen kanssa, mitä asiasta uutisoitiin muutama päivä sitten. Päinvastoin: gen Z on muuttanut työelämää avoimenpaan ja inklusiivisempaan suuntaan.

Maailmassa on nyt paljon pahoinvointia, se on totta. Mielenterveyssyyt trendaavat (huonolla tavalla) maailmanlaajuisesti sairauspoissaoloissa. Mutta onko se sairastuneiden syy? Vai 80-luvun pörssiromahduksen, somen ja kiristyneiden ja koventuneiden arvojen ansiota? Eihän mikään sukupolvi ylipäätään synny tyhjiössä, vaan on olosuhteiden ja edellisten sukupolvien tuotos.

Gen Z -sukupolven vanhemmat ovat usein lama-ajan lapsia. Esim. itse olen syntynyt 1979, lapseni 2005 ja 2008, eli ovat tuota zetaa. Minun lapsuuteni oli karu: moittimista, kontrollointia, muiden ihmisten jatkuvaa arvostelua, huolta toimeentulosta. Todella monen kaverin kotona käytettiin päihteitä aivan valtavasti, nimenomaan 40-50-luvuilla syntyneet äidit olivat oppineet ryyppäämään. Itse olen tehnyt kaikkeni, etten ole lapsilleni samanlainen äiti kuin oma äitini oli. En tiedä olenko onnistunut, mutta toistaiseksi hyvältä näyttää.

Vierailija
12/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole jenkki ja voin olla ylpeä eurooppalainen ja ylpeä Suomesata ilman että joutuisi häpeämään omaa maataan ja maan mediaa.

Ai Suomen media ei ole yhtään woken saastuttama?

Vierailija
13/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasuja ja punaisia on sanottu olevan enää vain Z 1sukupolvessa. Kaikki muut, kuten esimerkiksi Millenniaalis -sukupolvi, ovat amerikkalaismedian mukaan tulleet järkiinsä ja kannattavat Trumppia.

Aika tyypillistähän se on, että jos kuuluu saajaosapuoleen, on punikki. Sitten arvomaailma kääntyy kun lakkaa saamasta ja alkaa itse ottamaan mitä haluaa.

Kumpi oikein, en tiedä. 

Vierailija
14/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillistähän se on, että jos kuuluu saajaosapuoleen, on punikki. Sitten arvomaailma kääntyy kun lakkaa saamasta ja alkaa itse ottamaan mitä haluaa.

Kumpi oikein, en tiedä. 

Missä näitä punkkeja on? Rantalepikossako?

Vierailija
15/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät töihin. Niin Purrakin sanoi.

Vierailija
16/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra voisi itse mennä töihin.

Vierailija
17/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi oikein, en tiedä. 

Missä näitä punkkeja on? Rantalepikossako?

Työttömyystilastoiden mukaan työttömänä on satojatuhansia punikkeja valtion tukikassalla. Jos eivät oliis punikkeja niin eivät työttöminä ottaisi vastaan mitäãn vehervasemmis Kelan ja sossun tukia, eivät edes asumistukea vaan hankkisivat ne rahat omaan elãmiseen ja vuokranmaksuun itse esimerkiksi käymällä palkkatö8ssä ja tienaamalla siten oman toimeentulonsa itse.

Vierailija
18/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukothan ne on sen aiheuttaneet. Trump, Putin, Ajatollah, Netanyahu jne ovat koko ajan sotimassa. Ne vanhat käppänät eivät tunnu ikinä kuolevankaan. Perkelekö niitä pitää hengissä? Lisäksi Rotchildit jne jne.. 

Vierailija
19/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra voisi itse mennä töihin.

Purra on töissä. Valtio on palkannut sen ministeriksi ja sille maksetaan palkkaa ja palkkioita siitä työstä. Valita valtiolle ja Purran esimiehelle jos se on mielestäsi huono työntekijä.

Vierailija
20/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä viattomia, äänestä Trumpia tai Suomen tapauksessa Purraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän