Luontokato ja ex-kansanedustaja
En viitsi sanoa nimeä kenestä nyt puhun, koska ketju poistetaan heti kun sanon ex-kansanedustajan nimen. Mutta tämä Vihreiden entinen edustaja on huolissaan luonnon monimuotoisuudesta. Samaan aikaan tämä myös näyttelijänä tunnettu mies ajaa ökymaasturilla. Kaksinaamainen luonnonsuojelija jolta menee sanat ja teot ristiin.
Kommentit (9)
Yrititkö sanoa, että kun on vihreä, niin ei saa ajaa autolla? Kaikki muut saavat?
Vierailija kirjoitti:
Yrititkö sanoa, että kun on vihreä, niin ei saa ajaa autolla? Kaikki muut saavat? Tyhmä kysymys. Tietenkin saa. Mutta kun tyypillinen vihreä ei vähääkään välitä luonnosta. Ökymaasturi kertoo kaiken oleellisen miten tärkeää tällä äijälle on luonnonsuojelu.
Vihreät: Älä tee niinkuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.
Ohisalo, monimiljonäärimiehen lentävä albiino.
Ilmastonmuutos on jo käytetty, nyt keksittiin luontokato, ja tavoitteena on luoda satumetsää, jossa on vaan pystyynkuolevia puita, ja sammalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrititkö sanoa, että kun on vihreä, niin ei saa ajaa autolla? Kaikki muut saavat? Tyhmä kysymys. Tietenkin saa. Mutta kun tyypillinen vihreä ei vähääkään välitä luonnosta. Ökymaasturi kertoo kaiken oleellisen miten tärkeää tällä äijälle on luonnonsuojelu.
Minusta tuntuu, että jotenkin se autoilu tässä hiertää. Mitenkä ökymaasturi kertoo kuinka tärkeää luonnonsuojelu tälle henkilölle on? Ihan vilpittömästi olen kiinnostunut. Jos laittaisi rahansa vaikka ökytaloon, niin se ei haittaisi? Vai pitääkö vihreän aina olla köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että jotenkin se autoilu tässä hiertää. Mitenkä ökymaasturi kertoo kuinka tärkeää luonnonsuojelu tälle henkilölle on? Ihan vilpittömästi olen kiinnostunut. Jos laittaisi rahansa vaikka ökytaloon, niin se ei haittaisi? Vai pitääkö vihreän aina olla köyhä?
Tässä hiertää se, että Vihreiden sanat ja teot ovat pahasti ristissä. Tämä yhden kauden kansanedustaja osoitti ahneudellaan sen, että millään muulla ei ole väliä kuin sillä miten Hän itse rikastuu. Ei tarvitse olla kovinkaan viisas kuin tuon näkee.
Tyypillinen vihreä.