Täytyy laittaa nyt aamulla ruoka
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miten riittää ihmisten mielenkiinto Youtubessa, jos samat jutut pyörii kuin palstallakin?
Ja kuinka kauan taas menee idean toteuttamiseen?
Tottakai se vie aikaa.ap
Vierailija
Mä haluan kertoa, millaista erityisaikuisen elämä on. Monet pitää sitä niin mukavana elämänä, mikä on ihan väärä kuva siitä.ap
Kuka ihme sun elämääsi pitäisi mukavana, kun suurimman osan aikaasi kulutat palstalla valittamassa lähes kaikesta?
Ja vielä monet🤯
Erityisaikuinen on myös aika outo "nimeke".
Ethän sä kuitenkaan mikään vammainen ole, etkä taatusti edes niin tyhmä kuin esität.
Onko erokaan edennyt vai joko peruttu? Taas kerran...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Mä haluan kertoa, millaista erityisaikuisen elämä on. Monet pitää sitä niin mukavana elämänä, mikä on ihan väärä kuva siitä.ap
Kuka ihme sun elämääsi pitäisi mukavana, kun suurimman osan aikaasi kulutat palstalla valittamassa lähes kaikesta?
Ja vielä monet🤯
Erityisaikuinen on myös aika outo "nimeke".
Ethän sä kuitenkaan mikään vammainen ole, etkä taatusti edes niin tyhmä kuin esität.
Riippuu, mikä vammaiseksi lasketaan? Kyllä tuo mun jalkavamma ihan tuki ja liikuntaelin sairaudeksi ja vammaksi on luokiteltu. Ja onko sellainen ihminen vammaton, joka ei ole pystynyt mitään ammattia opiskelemaan?ap
Ehkä se vaatisi jonkun virallisen testin, että nyt ylipäätään saisi tuommoisen diagnoosin tms.
Mutta sua tässä kaikessa motivoi se, että saat huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vaatisi jonkun virallisen testin, että nyt ylipäätään saisi tuommoisen diagnoosin tms.
Mutta sua tässä kaikessa motivoi se, että saat huomiota.
Onhan mulle tehty vaikka mitä testejä. Nuorena jo tehtiin.ap
Kampaamokäynnistä saadaan varmaan aloitus, jos toinenkin!
Vierailija kirjoitti:
Valmiseinekset ja mikroaaltouuni on sellainen yhdistelmä, että kämppä ei lämpene helteelläkään ruoan valmistuksesta.
Mutta jos haluaa syödä kunnon ruokaa niin eri asia.
Tuliko lottovoitto, kun ihan kampaajalle mennään ja vielä taksilla?
Ehkä jopa kahvilaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuliko lottovoitto, kun ihan kampaajalle mennään ja vielä taksilla?
Ehkä jopa kahvilaan!
Ei ole valitettavasti tullut.ap
Miks tääkin pitää taas erikseen ilmoittaa?
Ei se kuitenkaan muita koske, kuin sun teiniä ja miestä.
Jos niitäkään😆
Mun mummoni muni mun mammani, ou jee👵🥚👵
Eipä sitä voi aamulla kokata , kun on töissä.
Vierailija kirjoitti:
On tuo aloitus fiksumpi kuin suurin osa kommenteista täällä.
Ap elis Valis nyt vaan tehtailee liukuhihnalta aloituksia ihan kaikesta itseensä liittyvästä.
Hänellä on kyltymätön huomiontarve ja joskus ihan samasta asiastakin saattaa olla useampia, eri aloituksia. Eli ei voi jatkaa jo olemassa olevaan ketjuun.
Kohta teen piirakkataikinan ja päivemmällä suolaisen piiraan uunissa.
Sisällä 26, uuni nostaa asteella. Missä ongelma?
Miten riittää ihmisten mielenkiinto Youtubessa, jos samat jutut pyörii kuin palstallakin?
Ja kuinka kauan taas menee idean toteuttamiseen?