Asuntorahastoihin sijoittaneet - oletteko saaneet rahanne takaisin vai onko rahastot vielä suljettuina?
Kommentit (53)
Itse ostan pelkästään Bitcoinia. Ei tule tilannetta etteikö saa sitä ns. pois.
Hassua miten Bitcoin on olevinaan pyramidihuijaus, mutta nämä asuntorahastot ei mukamas ole, vaikka rahastonhoitajat yhdessä Finanssivalvonnan kanssa totesivat että rahoja ei saada ulos ja suunnitelma on että rahat saadaan ulos kun asuntomarkkinat elpyy ja saadaan uusia maksajia rahastoon.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että kukaan ei saisi rahojaan pois. Vaan eliitti/rikkaat saa omansa hys hys pois ja tavikset jää nuolemaan näppejään.
Et ymmärrä mitään rahastojen toiminnasta. Vrt. esim. tapaus Samla Capital. Esim. hotellisijoitukseen sekaantuneet "rikkaat" menettivät pääomansa. Samoin asuntorahaston kautta mukana olleiden rahasto-omistuksen arvo laski kyllä ihan tasapuolisesti kaikilta siihen sijoittaneilta.
Parempi kun noin vähäisellä ymmärryksellä varustettu tampio vaan pysyttelee köyhänä ja ulkona markkinoilta.
t. oma salkku pian 1M€, ei sis. kiinteistösektoria
Tänä kesänä on maksettu OP kiinteistörahastoista nostopyynnöt, jotka on tehty viime vuoden puolella. Onko täällä jo rahat saaneita eli onko oikeasti kaikki maksettu?
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä on maksettu OP kiinteistörahastoista nostopyynnöt, jotka on tehty viime vuoden puolella. Onko täällä jo rahat saaneita eli onko oikeasti kaikki maksettu?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/2b740614-ba12-47fa-ac1b-d92e07123d…
Vierailija kirjoitti:
Sain molemmat OP:n kiinteistörahastot tänä vuonna. Ei ollut mitenkään suuret summat rahastoissa, vain 5000e molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sain rahani OP:n rahastosta alkuvuodesta. Hieman tappiolla oli. Olin irtisanonut sen tarpeeksi ajoissa.
Helppo se on paukutella henkseleitä jos irtisanomisen on tehnyt 3-9 kuukautta etuajassa.
S-pankin asuntorahastosta lupaavat nostaa elokuussa enintään 3000. En saa aivan kaikkia sijoitusiani pois (mikäli ne eivät tässä ehdi arvoltaan vielä laskea)
Kyllä minä sain rahani OP:n rahastosta alkuvuodesta. Hieman tappiolla oli. Olin irtisanonut sen tarpeeksi ajoissa.