Mitä teet kesäisin,jos sulla ei oo mökkiä?käytkö joka päivä yleisellä rannalla?
Kommentit (65)
Nautin kauniista kodistani.
Teen töitä.
Käyn kävelyllä metsässä.
Harrastan liikuntaa.
En käy. En pidä uimisesta ja vielä vähemmän rannalla makoilusta.
Käyn koiran kanssa lenkillä, en tarvitse enkä halua mökkiä
Kengät jalkaan ja lenkille, juoksen 4 km päähän järvelle, pulahdan veteen, ja juoksen takaisin kotiin. Ei maksa paljon.
Myin mökin joitain vuosia sitten. Nyt lomilla matkailen kotimaassa ja myös ulkomailla. Ei ole huollettavaa kiinteistöä vaivoina, joten olen vapaa menemään.
käyn rannalla, puistoissa, terassilla, pyöräilemässä, ravintoloissa. Mihin tarviin mökkiä?
Parituntia sitten tulin kotiin 60 kilometrin pyörälenkillä. Ja jatkuu lähes päivittäin kun on näin ihanat ilmat.😘
Miksi ihmeessä siellä pitäisi käydä? Kesällä voi tehdä niin paljon muutakin kun olla rannoilla. Ei mökkiläinenkään ole järvessä tai meressä joka päivä vaikka se siinä vieressä on.
Käyn kunt.työtoiminnassa, kaupassa, kirpareilla, istun hetken jossain puiston penkillä ja tulen himaan, uimassa en ole käynyt vuosiin, en tykkää olla kuumassa, enkä rannoilla.
Yksi iso okt maalla käy enempi kun hyvin mökistä, varsinkin kun järvi on vieressä ja kaikki mukavuudet. En jaksaisi hoitaa toista kiinteistöä.
Olen käynyt uimarannalla viimeksi n. 45 vuotta sitten.
Kaunis jokinäkymä ikkunasta kotona, en tarvi mökkiä.
Jos sulla ei ole omaa naista, käytkö joka päivä yleisellä naisella?
Töitä, luontopolkujen kiertelyä ja lenkkeilyä mutenkin, kalastusta, marjastusta kun on sen aika, konserteissa ja kesäteattereissa käyn, siivoan papan asunnon silloin tällöin, käsitöitä, luen, ratkon ristikoita, notkun netissä, katson töllöä jne. Kerran kesässä vuokrataan mökki miehen kanssa viikoksi ja mennään soutamaan lohta Tornionjoelle.
No mulla on perikunnan mökki 350 km päässä mutta en käy siellä. Myyntiin on menossa kun saadaan perikunta koolle ensin ja selvitetään haluaako kukaan lunastaa. Näillä näkymin ei halua.
En käy milloinkaan yleisellä "uimarannalla".
Istun sisällä tai käyn kaupassa polkupyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen syyskuun etelänlomaa !
Eikö tämä lämpö muka riitä?
Asun noin 50 metrin päässä merestä, ikkunoista merinäköala kesät talvet. Mitä sä teet ilman tätä? Hankkiudut kesämökille erikseen aina kesäisin ja siinä kaikki?
Käyn kaljalla.