Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet kesäisin,jos sulla ei oo mökkiä?käytkö joka päivä yleisellä rannalla?

Vierailija
16.07.2025 |

Kukaan?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaillessa käyn rannalla joka päivä kun aurinko paistaa. Töissä ollessa niinä päivinä kun pääsen jo kahdelta.

Iltaisin käppäillään miehen kanssa ympäri kaupunkia, käydään syömässä ja terasseilla. Tänään tosin paineltiin Ikeaan ostoksille kun kummankin teki mieli syödä valmista ruokaa ilmastoidussa tilassa. :D

Vierailija
42/65 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä siellä pitäisi käydä? Kesällä voi tehdä niin paljon muutakin kun olla rannoilla. Ei mökkiläinenkään ole järvessä tai meressä joka päivä vaikka se siinä vieressä on. 

Kyllä minä kävisin uimassa joka aurinkoinen päivä, mikäli mökki olisi. Nyt nautiskelen oktn pihalla. Emme jaksaisi mökkielämää oktn lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Ensin fillaroit sinne hiki päässä, uit ja fillaroit takas ja on yhtä hiki. Sit siellä pienessä kopperossa taiteilet uikkaria pois ja alusvaatteita päälle. Vaivalloista.

On todella! Miksi teet asiasta noin vaikeaa?

Kotona uikkarit päälle, spandex-shortsit jalkaan, fillaroit perille, spandexit pois ja veteen. Uimisen jälkeen istut 10 min rannalla, olet kuiva, vetäiset spandexit uikkarien päälle ja fillaroit kotiin.

Vierailija
44/65 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ihan tuossa kotirannassa tai omassa altaassa uimassa.

Vierailija
45/65 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käymään yleisillä rannoilla. "Pikkuveli" innostuu liikaa bikinipepuista!

Vierailija
46/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä teen töitä. Mutta tykkään kovasti uimisesta ja käynkin uimassa niin usein kuin mahdollista. Täällä on tosi hyviä uimarantoja.

Vierailija
47/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty käymään yleisillä rannoilla. "Pikkuveli" innostuu liikaa bikinipepuista!

Incelin elämä on kovaa 🥺

Vierailija
48/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun omalla pihallani (hyvinä päivinä). 

Vierailija
49/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiasunnolta mennään rannalle ja kotona on paljussa allassuodattimet.

Vierailija
50/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn helteellä kerrostalo asunnossani, suht vilpoinen kun tuuletin pörrää myöhään illalla käyn lähikaupassa. olen eläkkeellä.   N65v

Vierailija
51/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koskella. Hesassa(Hyyskä) piisaa koskia. 

Vierailija
52/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt uimassa. Mikä ihmeen oletus se on että ihminen haluaa veteen kesäisin?

Vierailija
53/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla makaamista enemmän inhoan kusisia mökkejä ja ajanhaaskausta mökillä maatessa.

Vierailija
54/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökin pitäminen on aika kallista, aina on rahanreikiä ja lopulta kuinka monta vuorokautta siellä vuodessa ollaan? Tarkoitan tyyliin ulkohuussimökkejä.

Meillä ei kukaan lapsista halunnut vanhempien rakentamaa hirsimökkiä lunastaa mutta yksi sitten otti sen puoliksi väkisin. Syö rahaa kun rakennat terassia ja kotaa, ostat paljun ja uuden soutuveneen tai moottorin, laitat ilmalämpöpumpun ja uuden kiukaan, joka kesä jotain, jotta viihtyy. Loppujen lopuksi olet siellä muutaman viikon vuodessa.

Mä katselen nyt jo ensi kesäksi taas vuokramökkiä. Otan eri puolilta etelä-suomea. Viikko riittää mulle.

Vierailija
55/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla makaamista enemmän inhoan kusisia mökkejä ja ajanhaaskausta mökillä maatessa.

En mä ainakaan mene rannalle makaamaan, vaan uimaan.

Vierailija
56/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilsan päässä ranta. En käy.

Vierailija
57/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelin elämä on kovaa 🥺

Näin on. Jatkuvasti kovuutta ja jäykkyyttä jalkovälissä!

Vierailija
58/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun monella tapaa, mutta  eri rannoille  pääsen asuntoautolla ympäri Suomen, lähirannoille s.pyörälläkin

Vierailija
59/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä se, voi voi, mitähän sitä voisi tehdä...

Vierailija
60/65 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämökin pitäminen on aika kallista, aina on rahanreikiä ja lopulta kuinka monta vuorokautta siellä vuodessa ollaan? Tarkoitan tyyliin ulkohuussimökkejä.

Meillä ei kukaan lapsista halunnut vanhempien rakentamaa hirsimökkiä lunastaa mutta yksi sitten otti sen puoliksi väkisin. Syö rahaa kun rakennat terassia ja kotaa, ostat paljun ja uuden soutuveneen tai moottorin, laitat ilmalämpöpumpun ja uuden kiukaan, joka kesä jotain, jotta viihtyy. Loppujen lopuksi olet siellä muutaman viikon vuodessa.

Mä katselen nyt jo ensi kesäksi taas vuokramökkiä. Otan eri puolilta etelä-suomea. Viikko riittää mulle.

Tuo on totta. Minulla on matkailuauto, mökki  pyörillä, pääsee eri rannoille koska vaan ja hyödynnän muutenkin sitä ympäri vuoden