Te,jotka ootte saaneet lapsia 35-40 vuotiaana.lukeeko teidän papereissa iäkäs/vanha synnyttäjä?
Kommentit (14)
Ei lukenut, vaikka olin 42 vuotias saadessani ensimmäisen lapseni.
Itse kyllä puhuin asiasta vähän siellä ja täällä. Sain lähinnä tsemppausta ja juttuja miten, juuri minua vanhempi äiti oli juuri käynyt tai juuri synnyttänyt terveen lapsen.
Toki tiedostan, että ammattini saattoi vaikuttaa kohteluun iän ja muun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä puhuin asiasta vähän siellä ja täällä. Sain lähinnä tsemppausta ja juttuja miten, juuri minua vanhempi äiti oli juuri käynyt tai juuri synnyttänyt terveen lapsen.
Tämä.
Miehenikin saa aina ensiluokkaista palvelua, ammattinsa takia.
Mieheni on DI.
Ei lue, sain omat 32v, 36v, 42v ja 43v. Nuorimman kanssa tosin neuvolan nuori nainen sanoi, että ilmeisesti olet tytön mummi? Mun mielestä se oli tosi hauska kommentti, varsinkin kun tiesin vauvoista enemmän kuin hän.
Minä jouduin sokerirasitus testiin kun olin 25 vuotiaana vanha synnyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Miehenikin saa aina ensiluokkaista palvelua, ammattinsa takia.
Mieheni on DI.
Hehe leikkele-älykääpiö DI ei ole ammatti
Vierailija kirjoitti:
Minä en joutunut vaikka sain lapset 30v ja 34v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en joutunut vaikka sain lapset 30v ja 34v.
Suositus on, että se tehtäisiin kaikille yli 25-vuotiaille. Itse olisin kyllä pitänyt meteliä, jos en sitä olisi saanut.
-eri.
Yksi tuttu sai lapsen 35-vuotiaana, mutta näytti sen ikäisenä vielä 15-vuotiaalta. Vieraat ihmiset paheksuivat "teiniäitiä".
Noihan on jo mummoikäisiä naisia lol
Ei kai papereihin mitään kirjattu leimaamismielessä. Sain hoitoa, joka on suunnattu vanhemmille äideille. Olin n. 44-vuotias.
Raskausdiabetesta ja raskausmyrkytystä eli veritulppaa haluttiin estää ruokavaliolla ja lääkityksellä.
Riski oli vähän kohonnut joihinkin vaivoihin mutta en kohdannut mitään ongelmia. Myös lapsi on terve.
Ei lue.
Sain lapset 33 ja 35 vuotiaana