Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko kryptoja

Vierailija
16.07.2025 |

Ja mitä sinulla on eniten salkussa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipäätään ristikoiden suuri ystävä.

Vierailija
2/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kryptan omistan, siellä asuu luuranko joka aina kertoilee kauhutarinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana muuten omista. Kenenkään ei kuulu omistaa niitä.

Vierailija
4/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin isäni kehotuksesta Bitcoinia 2013. 

Vierailija
5/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aina ollut keskituloinen tai köyhä, joten ei käynyt mielessäkään holdata bitcoinia. Saman tein kun sillä 2013 sai pienen arvonnousun myötä tienattua pari tonnia, myin ne pois.

Ostin toisen kerran uudelleen, ja hermot petti kun hinta nousi 1,5k euroa.

Jos olisi rikas jolle joku kymppitonnikaan ei tunnu missään ja sen voi vain unohtaa, olisin tienannut btc:llä miljoonia pelkän arvonnousun takia.

Mutta kun en ole, vaan se muutama tonnikin jonka riskeerasin olisi ajanut minut junan alle jos se olisi kyykännyt kokonaan. Jäin sentään jotain plussalle, mutta en rikastinut.

Vierailija
6/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri kukaan omista niitä pitkäjänteisesti, ellei jotain teknomiljardöörejä lasketa joita ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka kaikki menisi kun se on heille pelkkää peliä.

Kyseessä on niin epästabiili omaisuuslaji että 99,99% omistajista seuraa liikkeitä hermostuneesti päivittäin ja nopeat voitot kotiutetaan samantein.

Vierailija
7/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri kukaan omista niitä pitkäjänteisesti, ellei jotain teknomiljardöörejä lasketa joita ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka kaikki menisi kun se on heille pelkkää peliä.

Kyseessä on niin epästabiili omaisuuslaji että 99,99% omistajista seuraa liikkeitä hermostuneesti päivittäin ja nopeat voitot kotiutetaan samantein.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
8/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on arvokkaampa, monopoly rahaa.

Vierailija
9/9 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sijoitettuna huvin vuoksi 500 e. Ovat olleet ihan pohjalukemissa mutta nyt 1260 e viikonloppuna. En silti aio tehdä asialle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme