Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolin ainoastaan Naten.Suski Natekin koittaa

Vierailija
16.07.2025 |

Päivittäin kertoa teille meistä siellä ryhmächatissa. Vietämme joulun yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan sinun vaihtaa ystäväpiiriä, ja unohtaa tuo kommunikointi tämän palstan kautta. Voisi tehdä henkisesti hyvää.

Vierailija
2/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en huoli sinua.

T. Nate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti miksi noi modet ei tee mitään näille aloituksille? Vaikka heivais hoitoon kyseisen aloittajan. Ihan hoidon tarpeessa on tämä Susanna tyyppi huutaja!! 

Onneksi oon nyt ainakin ilmiantanu näitä poliisille nettivinkin kautta. Varmaan jotain yli 20 kertaa. Olis varmaan aika tehä tolle aloittajalle jotain !!

Vierailija
4/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? En edes tiedä kuka sinä ja nate olette?

Terv: Suski.

Vierailija
5/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että ton ip saisi selville jos tarve sitä vaatii. Kyllä mun mielestä tää tilanne on semmonen että tarvis ihan osasto hoitoa kyseinen heppu joka näitä aloituksia väsää. 

Vierailija
6/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että ton ip saisi selville jos tarve sitä vaatii. Kyllä mun mielestä tää tilanne on semmonen että tarvis ihan osasto hoitoa kyseinen heppu joka näitä aloituksia väsää. 

No niinpä. Tehnyt näitä jo kuukausikaupalla lähes päivittäin, tälle pitäisi saada jo jotakin apua.

Vierailija
7/7 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytte ketkä näätte näitä aloituksia niin ilmiantakaa suoraan poliisille!!! Olen itse ilmiantanu useita ... Tää tyyppi on ihan sairas yksilö eikä voida tietää kuin vaarallinen tämä tyyppi on. Parempi olisi jos tyyppi vietäisiin hoitoon ja asia selviäisi et mikä homman nimi ?