Huolin ainoastaan Naten.Suski Natekin koittaa
Päivittäin kertoa teille meistä siellä ryhmächatissa. Vietämme joulun yhdessä.
Kommentit (7)
Ihan oikeasti miksi noi modet ei tee mitään näille aloituksille? Vaikka heivais hoitoon kyseisen aloittajan. Ihan hoidon tarpeessa on tämä Susanna tyyppi huutaja!!
Onneksi oon nyt ainakin ilmiantanu näitä poliisille nettivinkin kautta. Varmaan jotain yli 20 kertaa. Olis varmaan aika tehä tolle aloittajalle jotain !!
Okei? En edes tiedä kuka sinä ja nate olette?
Terv: Suski.
Luulis että ton ip saisi selville jos tarve sitä vaatii. Kyllä mun mielestä tää tilanne on semmonen että tarvis ihan osasto hoitoa kyseinen heppu joka näitä aloituksia väsää.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että ton ip saisi selville jos tarve sitä vaatii. Kyllä mun mielestä tää tilanne on semmonen että tarvis ihan osasto hoitoa kyseinen heppu joka näitä aloituksia väsää.
No niinpä. Tehnyt näitä jo kuukausikaupalla lähes päivittäin, tälle pitäisi saada jo jotakin apua.
Nytte ketkä näätte näitä aloituksia niin ilmiantakaa suoraan poliisille!!! Olen itse ilmiantanu useita ... Tää tyyppi on ihan sairas yksilö eikä voida tietää kuin vaarallinen tämä tyyppi on. Parempi olisi jos tyyppi vietäisiin hoitoon ja asia selviäisi et mikä homman nimi ?
Kannattaisikohan sinun vaihtaa ystäväpiiriä, ja unohtaa tuo kommunikointi tämän palstan kautta. Voisi tehdä henkisesti hyvää.