En pysty enää arvostamaan miestäni- onko yhteinen jatko enää mahdollista?
Tiivistettynä:
miehen on pitänyt hoitaa yksi erittäin tärkeä asia jo kauan aikaa sitten kuntoon. Tarkalleen ottaen kolme vuotta sitten.
se on asia, jonka minä olen osaltani hoitanut ja vain hänen osansa puuttuu ns.
Tämän asian hoitamattomuus on vienyt minut tilaan, jossa en kykene enää katsomaan häntä arvostavasti ja pienetkin asiat alkavat hänessä ärsyttää. Tai itse koen, että tämä isompi asia on siinä syynä.
olen tästä puhunut miehelle, olemme riidelleet, olemme keskustelleet, mutta asia ei vain hoidu.
Hänen sanansa ja tekonsa eivät enää merkitse mitään tämän asian suhteen, koska luottamus on mennyt.
onko tästä enää mahdollista jatkaa yhdessä?
Kommentit (30)
Jos et pysty katsoa miestäsi arvostavasti, eroa.
Muuhun en osaa ottaa kantaa. Muu riippuu ihan siitä oletteko yhdessä päättäneet tuon miehen tehtävän vai oletko sinä yksin määrännyt.
Yrität painostas miestä tekemään asiaa, josta hän on eri mieltä, eikä halua tehdä sitä. Toimintasi on rinnastettavissa henkiseen väkivaltaan.
Testamentti, edunvalvontavaltuustus tms?
Siis sovitteko yhdessä tästä mystisestä asiasta vai sovitko sinä yksin siitä? Tällä on merkitystä. Jos mies ei lupautunut asiaa tekemään eikä halua sitä tehdä, silloin sinulla ei ole oikeutta vaatia häntä tekemään sitä.
Liittonne kuulostaa joka tapauksessa siltä että olette hyvin lähellä eroa. Jos kaikki asiat nyttemmin miehessäsi vain ärsyttävät, ota ero.
Keskustelu ilmoitetaan asiattomaksi, jos et kerro mikä on se asia jota olet odottanut kolme vuotta.
Se on mahdotonta jo siinä vaiheessa kun pohdit ketjun tekemistä tälle miesvihapalstalle.
Tapa itsesi
Mies on luvannut ITSE hoitaa asian. Ei minun painostuksesta.
Elämä on liian lyhyt elettäväksi väärän ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole pieni asia. Tms ruoka tai mattojen pesu. Jokainen vähääkään älykäs sen ymmärtää.
Naisten mielestä kaikki heidän, asiat yli tärkeitä ja kiireisiä. joten tämän varaan ei hirveästi kannata mennä, kun naisen suusta tulee.siitä tulikin mieleen mistä tietää että nainen valehtelee, kun se avaa suunsa ilman että sinne laitetaan jotain.😀😃🤣🤣
Up