*ittu tätä kuumuutta. Ruoka ei maistu eikä saa mitään tehdyksi
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Yöt on viileitä. Tehkää silloin ruokaa ja tuulettakaa asuntoa. Ei tätä paahdetta enää kauan kestä.
Kestää tätä syyskuun loppuun 👍🤣
Mitä sitten. Ethän sä muutenkaan tee mitään ja laihtuminen on vain hyvästä. Mene ulos. Siellä on peräti viileää kun etsii paikan varjosta.
Mä istuin aamupäivän pihalla aurinkotuolissa, ison kuusen varjossa. Oli mukavaa. Ihmetyttää, miksi te vinkujat ette tee niin.
Asun kerrostalossa ja hyödynnän ihanaa puistopihaamme.
Äsken kävelin lähikauppaan hakemaan mansikoita ja jätskiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ressua!
Täällä etelä-Euroopassa on nyt 34, puutöitä tehdään, risusavottaa ja takkapuita talveksi. Lapsenlapset puljaa altaassa ja aloitellaan kohta lounaan tekoa, hirveä nälkä jo kun aamiainen oli niin aikaisin!
Leikkeleitä, juustoa, leipää, hedelmiä ja "pääruuaksi" tortelloneja burro&salvia. Illalla sitten grillataan
Nauti sitten grilleistäsi kun maastopalo pyyhkäisee huushollisi yli.
Me ei nukuttu viime yönä teinin kanssa ja päätimme lähteä klo 5 aamulla lähijärvelle uimaan.
Oli super ihana aamu, kun ei rannalla ketään ja käki kukkui.
Takas tullessa evästä kaupasta ja kotiin nukkumaan 😅
Harmi kun ruoka maistuu ihan yhtä hyvin kuin aina muulloinkin.
Taidankin lähteä kauppaan.
Samanlaistahan sulla on talvella paitsi että kaljottelet ja mässytät koko ajan ja varastoit ravintoa nahkasi alle. Mitään et tee silloinkaan, makaat vain ja valitat.
Hankipa elämä ja jos et tiedä mitä se on, niin mielenterveyshoitoa. Näillä pääset alkuun:
miessakit.fi
helsinkimissio.fi
aa.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöt on viileitä. Tehkää silloin ruokaa ja tuulettakaa asuntoa. Ei tätä paahdetta enää kauan kestä.
Kuka tekee yöllä ruokaa?
Minä ainakin kun valvon muutenkin helposti klo.23-00 asti.
Vierailija kirjoitti:
Mä istuin aamupäivän pihalla aurinkotuolissa, ison kuusen varjossa. Oli mukavaa. Ihmetyttää, miksi te vinkujat ette tee niin.
Asun kerrostalossa ja hyödynnän ihanaa puistopihaamme.
Äsken kävelin lähikauppaan hakemaan mansikoita ja jätskiä.
Siksi kun pää menee sekaisin kuumuudesta ja itikat puree. Senkun vedät jätskiä, hehtaariperse.
Suomessa on maksimissaan pari viikkoa vuodesta kuuma, koita kestää.
Mun kotimaassa on tänään 34 astetta ja puhelin sanoo että tuo tuntuu iholla 44 asteelta. Näissä lämmöissä mennään keväästä syksyyn joka vuosi. Ihan normaalisti meidän täytyy täällä elää. Syödään, juodaan, käydään lenkillä ja hoidetaan asioita niin kuin muukin maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ressua!
Täällä etelä-Euroopassa on nyt 34, puutöitä tehdään, risusavottaa ja takkapuita talveksi. Lapsenlapset puljaa altaassa ja aloitellaan kohta lounaan tekoa, hirveä nälkä jo kun aamiainen oli niin aikaisin!
Leikkeleitä, juustoa, leipää, hedelmiä ja "pääruuaksi" tortelloneja burro&salvia. Illalla sitten grillataan
Mielenterveyshäiriötä poteva tahtoo muilla pahaa koska itse voi huonosti. Hanki apua ja LAIHDUTA. Ilmastointilaitteet ei paljoa maksa, sä säästät parin kuun kaljoilla ja röökeillä (kun jätät ostamatta ne) rahat siihen.
miessakit.fi
helsinkimissio.fi
aa.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ap makaamaan sinne ulos varjoon, siellä sentään käy tuulenvire ja on helpompaa olla kuin sisällä.
Juu ja paarmat puree. Ne ovat ihan hurjia tämän kuumuuden takia. Ap
Yhtäkään paarmaa tai muutakaan öttiäistä ei ole ollut kimpussa vaikka olen lukenut varjossa kirjaa kohta kolme tuntia. Kas kun se tuulenvire..
Vierailija kirjoitti:
Me ei nukuttu viime yönä teinin kanssa ja päätimme lähteä klo 5 aamulla lähijärvelle uimaan.
Oli super ihana aamu, kun ei rannalla ketään ja käki kukkui.
Takas tullessa evästä kaupasta ja kotiin nukkumaan 😅
Oikea meininki!
Minä olen siivonnut ja pessyt pyykkiä. Vaihtanut lakanat. Lenkittänyt koirat (aamulla) ja käynyt uimassa. Luin pari tuntia kirjaa riippumatossa. Tein ruuan. Nyt odottelen, että mies tulee töistä kotiin, niin sitten syödään yhdessä. Ikkunat ovat seinän kokoiset, verhot ovat auki. Ulkona 28 astetta. Sisällä 20.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on taas sellaset kelit että pitää siestaa viettää. jokapäivä suihkussa pitää 5kertaa käydä ja silti tahmanen olo kokoajan.
No ei se suihku auta pöljä. Suihkussa ihohuokoset vaan menee kiinni, pitäisi olla sauna että saa hien huokosista pois. Toki kylmä suihku viilentää muutamaksi minuutiksi mutta sitten keho reagoi siihen niin että suojelee sinua kylmältä ja taas kohta hikoilet.
Ajattele positiivisesti: Läskit sulaa, kun on kuuma eikä ruoka maistu.
Ei tätä kauan kestä. Se, että Suomen kesän jälkeen tulee syksy ja talvi on 100% varmaa. Kun taas talven jälkeen tulee kevät ja kesä n. 95% todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ressua!
Mielenterveyshäiriötä poteva tahtoo muilla pahaa koska itse voi huonosti. Hanki apua ja LAIHDUTA. Ilmastointilaitteet ei paljoa maksa, sä säästät parin kuun kaljoilla ja röökeillä (kun jätät ostamatta ne) rahat siihen.
miessakit.fi
helsinkimissio.fi
aa.fi
Onko vahingoniloisille vittuilijoille, kuten itse, mitään ryhmää?
Just joo. Tuolla on kuule 10 kertaa huonommassa kondiksessa olevia ihmisiä ja silti tekevät asioita huolimatta siitä että on helle.
Laihuta.