Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö 4v " rakasteli" pikkuveljen 3v kanssa.

Vierailija
30.03.2007 |

Ovat parhaat kaverukset ja aina välillä tunteet pulpahtavaa oikein erityisesti pintaan. Tänään päiväunille mennessä kuulin vessasta seuraavanlaisen keskustelun:

Poika: sä oot mun rakas!

tyttö: ai sanoitko sä että mä oon sun rakas?

poika: joo kun sä oot.

tyttö: ja sä mun. rakkaampi kun muut.

Menin ihan tippa linssissa makkariin ja siellä ne halivat ja pusivat toisiaan. Kysyin mitäs te täällä. Tyttö sanoi: Me rakastellaan toisiamme.

Ja uskon, että tyttö tavallaan keksi tuon sanan itse. Sopi siihen tilanteen, kun rakastetaan ja näytetään se. En usko että tietää mitään varsinaisesta touhusta :)

Välillä sitten tapellaankin niin että toisella on tukkaa nyrkissä ja toisella dna-näytteet kynsien alla.

Sanokaa te mitä sanotte, mutta ei noi kaksi ainakaan toivoisi olevansa ainoita lapsia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans rakastetaan kovasti, tyttö 3v ja poika 1½v :)

Vierailija
2/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menin ihan tippa linssissa makkariin ja siellä ne halivat ja pusivat toisiaan. Kysyin mitäs te täällä. Tyttö sanoi: Me rakastellaan toisiamme.

J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niille jotka ällösivät. Eihän ne kakskymppiset pojatkaan enää meitä äitejä tule jatkuvasti halimaan ja sanomaan että olet ihana?

Vierailija
4/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo oli mielestänne sairasta, niin miten osaatte suhtautua, kun lapsi oikeasti tekee jotain, joka on seksuaalisuuteen viittaavaa, kuten " löytää" alapäänsä tms? Sekin on ihan normaalia, uskokaa tai älkää, ja vanhemman on siihen osattava suhtautua oikein, eikä ainakaan asiaa sairaana pitää.

Vierailija
5/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille jotka heti ajattelette pervoja: eihän tuon ikäiset lapset ymmärrä todellakaan mitään näistä jutuista!

Hienoa kun lapset noin rakastavat toisiaan. Itsellänikin on veli, mutta meillä ei oikein ole minkäänlaista tunnesidettä toisiimme :-(

Vierailija
6/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä halaan 3 vuotta vanhempaa isoveljeä, kolmekymppisiä olemme molemmat. Kun sain esikoiseni ja veljeni tuli meitä sairaalaan katsomaan hän halasi ja antoi suukon poskelle. Enpä osannut sitä sairaana pitää.... Läheisiä kyllä olemme.

Hassuja kyselette.

ap

Vierailija
7/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5 ja 3 halivat ja pusivat välillä toisiaan niin kovasti. Ja sitten tappelevat myös ja repivät toisiaan hiuksista. Normaalia tuo on, mutta niin ihanaa, kun lapset välillä silittää ja haliikin toisiaan sen ainaisen tukkanuottasilla olon sijasta, ja huomaa, että kyllä ne toisistaan sittenkin välittää. :)

Vierailija
8/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kai lapsen kehitysvaiheisiin, eli ei mitään pervoa. Voin tosin kuvitella, kun ipanat kertovat vieraiden kuullen, että äiti katsoo kun me veljen kanssa rakastellaan. Siinähän sitten selittelee ;)

Vierailija
9/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO? joillain taas mielikuvitus laukkaa tai sitten ei itsellä ole lapsia ollenkaan. Lapsien haliminen ja pusiminen on maailman arkipäiväisin asia. Vai onko mun poikani homo kun se pussaa 2v tarhakaveriaan??

Vierailija
10/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko ap ylpeä jos lapsesi vielä 29- ja 28-vuotiaina halivat ja pusivat toisiaan? Ap, kannattaisiko muistaa, että kyseessä on SISARUKSET!

Taitaa olla tylsä päivä sulla, kun näin pienestä ja olemattomasta asiasta vedät pultit. Ota se herne pois nenästä :)

Vierailija
11/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanskassa on pari joka hakee oikeutta että saavat mennä naimisiin (ruotsalaisesta lehdestä luin). Ovat siis sisaruksia. Tämä mies istunu linnassa asian tiimoilta. Tuli vaa mieleen.

Jos omat lapset tollasta tekis niin varmasti minä ajattelisin että jompi kumpi tai toinen lapsista on päässyt näkemään vanhempien puuhia tai joku isompi neuvonu näitä juttuja.

Lapset muuten osaa myös näytellä nukkuvaa.. Jos vaikka nukkuvat vanhempien kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
12/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat naapurin tytöltä oppineet uuden sanan ja silmät kirkkaina barbileikeissä puhuivat että " sitte nää nussis" .. tarkoittivat pussaamista. siinä olikin taas pokassa pitämistä.

Vierailija
13/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset mitään seksitouhuja matkineet, istuivat sängyssä ja halasivat toisiaan ja antoivat suukkoja toisilleen. Tyttö sanoi että rakastelevat ja uskon että keksi sanan ihan itse rakastella= osoittaa rakkautta.

Samoin tyttö sanoi pienenä kun tein ruokaa että äiti " teeskentelee ruokaa" . Ja seksitouhuja eivät ole päässeet todistamaan, nukkuvat omassa huoneessaan ja ovi meillä niinä hetkinä lukitaan.

ap

Vierailija
14/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on likainen mielikuvitus.

Vierailija
15/15 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti on jotakin vinossa noiden ihmisten ajatusmaailmassa jotka näkivät tuossa asiassa jotakin sairasta...

Nämä ihmiset varmasti suhtautuvat moneenkin asiaan hyvin hysteerisesti ja kuivasti.

Tuon ikäisillä ei todellakaan ole vielä mitään käsitystä saeksuaalisista asioista ja he vain aidosti tykkäävät ja rakastavat läheisiään ja kertovat sen avoimesti. Mm. tuon ikäiset lapset joskus haluavat naimisiin vanhempiensa kanssa... tytöt isien ja pojat äitien...

Tuo ap:n kuvaama tilanne kuullosti minun korviini erittäin herttaiselta. Se on lähes tosi fakta juttu että ikää myöten alkaa sitten hahmottua se ettei sisarusten kesken muuta kuin raivota ja rakasteta sisarellisesti.

Ap, ole huoletta ja iloitse lastesi läheisyydestä. Heistä tulee vielä tasapainoiset ja onneliset lapset kun heillä on rakastava perhe ympärillään joka antaa vapaasti ilmaista tunteita lähimmille.