Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Account Managerin palkkaa onko kellään tiedossa?

Vierailija
30.03.2007 |

Yritin etsiä netistä, vaan en löytänyt mitään. Onko tämä verrattavissa myyntiedustajaan sikäli, että palkkataso on villi ja voi olla ihan mitä tahansa lähes nollasta 5000:een?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOlloin olettaisin palkan olevan tuhansia euroja, ei nollasta ylöspäin työn tuloksen mukaan... Eli kuukausipalkkainen.

en tiedä kuitenkaan varmasti, en ole ikinä itse ollut asiakaspäällikkö, mutta tunnen monia

Vierailija
2/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en alle 5000 lähtisi. IT- puolella tulot voivat olla kaksin kertaiset helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on mainosajan myynti.

Mutta, meinaatteko, että olisi todella kiinteä kuukausipalkka, eikä millään tavoin tulossidonnainen?

Vierailija
4/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa usko omiin taitoihin kadota.

Olen ollut myynnissä iät ja ajat (tuotepäällikkönä). Account Managerina toimiminen työnantajan kuvauksen mukaan ei juurikaan poikkeaisi nykyisistä tehtävistäni.

Korkeakouluopintoja ei työnantaja hakuilmoituksessaan edellyttänyt, mutta odotetaanko niitä kuitenkin olevan?

Kyseessä on siis mainosajan myynti radiolle.

Vierailija
5/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa amerikkalaisessa yrityksessä pk seudulla ACM liksa max 3500¿. Ennen sentään sai bonuksia mutta nyt nekin on poistettu ts tavoitteet niin korkealla ettei ikinä saavuta.

Vierailija
6/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis vuotta sitten mutta sillon tienasin 4000 euroa ja bonukset päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä