Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo, kun tunnen ihastumisesta ihan HIRVEÄN huonoa omaatuntoa?

Vierailija
30.03.2007 |

Haluaisin voida vain nauttia " pikku" tunteesta ja antaa sen mennä ohi ajallaan. Eipä se noin toimi minulla. Tunne on niin voimakas että ryven siinä, ja samalla tunnen itseni ihan paskaksi vaimoksi, kun ihastun toiseen mieheen.

Mikä mulla on? Onko kukaan muu tällainen epätoivoinen ämmä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli katso se. Alkaa sanoilla " O' ou! Olen ihastunut naapurin ukkoon!"

Vierailija
2/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatuntosi toimii vielä etkä ole paaduttanut tunteitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi huono omatunto ei vie mennessään ihastuksen tunnetta? Oloni on todella, todella ristiriitainen. Koen kaikenlaiset tunteet hyvin voimakkaasti.

ap

Vierailija
4/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tunne, jolle et mahda mitään. Niin kauan kun et tee mitään (lähde soittelemaan sille toiselle miehelle, treffeille saati pahempaa) niin olet täysin syytön! Yhtä hullua olisi itseään soimata muista tunteistaan.

Vierailija
5/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on vain tunne, jolle et mahda mitään. Niin kauan kun et tee mitään (lähde soittelemaan sille toiselle miehelle, treffeille saati pahempaa) niin olet täysin syytön! Yhtä hullua olisi itseään soimata muista tunteistaan.

on kuitenkin vähän hankala juttu. Toki pystyn tietoisesti valitsemaan, etten soita, kerro tunteistani, lähde treffeille jne jne, mutta moni muu tekeminen onkin jo kinkkisempää. Minun on esim. todella vaikea hallita käyttäytymistäni niin, etten flirttaile. Se tulee ihan luonnostaan, kun olen ihastunut ja on nä-ky-vää. Ja onhan sekin jonkinasteinen teko, että antaa omalle puolisolleen vähemmän huomiota kun ajatukset ovat ihan muualla.

ap

Vierailija
6/7 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä enempää ei ole vielä tapahtunut, mutta en tiedä pystynkö itseni hillitsemään, kun näen hänet pitkästä aikaa.

Olen yrittänyt unohtaan ihastumiseni, mutta en vaan pysty. Ajattelin, kun ei nähdä, tunteet vähitellen laimenevat. Ei se niin vaan helppoa ole.

Odotan koko ajan miehen yhteydenottoa, mutta sitä ei vaan tule.

Emme ole jutelleet ihastumisesta tämän toisen miehen kanssa, enkä aijo sitä koskaan puheeksi edes ottaa.

En tiedä mitä jatkuvasti odotan. Jos mies ottaisi yhteyttä, hankaluuksia siitä vain tulisi. Ihana elää tällaisessa pienessä onnen huumassa. Tietää, että on olemassa ihminen, josta todella välittää, se tunne on jo sanoinkuvaamattoman ihanaa!

t. varattu 3 lapsen äippä

Vierailija
7/7 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanha ketju, mutta mikäköhän on ap:n tilanne nyt? Pääseekö tästä epätoivosta  eroon? Mihinkään ei pysty keskittymään. En ole jaksanut katsoa edes televisiota viikkokausiin tai että tekisin jotain oikeasti hyödyllistä. Haluaisin vain olla omissa oloissani ja haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi