Ex-työministeri Arto Satosen kootut selitykset eilisessä A-studion lähetyksessä.
Vapaita työpaikkoja on hänen mukaansa ainakin 60 000-70 000, mahdollisesti jopa 100 000. Me poliitikot emme voi luoda uusia työpaikkoja, ja kun on Ukrainan sotakin sekä Donald Trump USA:n presidenttinä jne.
Kommentit (108)
Arto Satonen kysyy: "Kun Suomen ongelma on, että avoimia työpaikkoja ei ole riittävästi, niin eikö pidä tehdä uudistuksia, joilla rekrytointikynnys alenee ja työnantajan riski kohtuullistuu?"
Vierailija kirjoitti:
Satosen äänijänteet pitäisi katkaista. Muuten tuo selittely ja valehtelu ei lopu koskaan.
Miten joku voi kirjoittaa näin?
Artsi on hyvä tyyppi ja puhuu hyvin perustein oikeaa asiaa. Demarien narinoilla ei ole mitään pohjaa. Samaa iänikuista vääntelyä ja muuntelua.
Vierailija kirjoitti:
Satonen puhui asiaa.
Käytät aivan liian vahvoja huumeita kun tuollaista sanot.
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen kysyy: "Kun Suomen ongelma on, että avoimia työpaikkoja ei ole riittävästi, niin eikö pidä tehdä uudistuksia, joilla rekrytointikynnys alenee ja työnantajan riski kohtuullistuu?"
Artoko palkkaa nakkikiskalle työntekijöitä vaikka niille ei ole tarvetta, mutta ihan vaan siksi koska ne on helppo irtisanoa?
SössönSössö tuo Artsi lihapiirakka
Arton kieli pitäisi leikata pois. Loppuisi tuo valehtelu ja pskan puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi hallintoa peräkkäin tuhosi Suomen pysyvästi 2020-2025.
Nyt jokaista työpaikkaa hakemassa on 1000 ihmistä per työpaikka.
työllisyyden pilasi Orpin hallitus
suomen historian surkein ministeri kuin päätalossa satusetä muurari jarnasi satujaan.
Mä oon kyllä Arton kanssa samaa mieltä monista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Je suis Arto!
Aika monen suis tosiaan... Ehkä jopa hou suis...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä Arton kanssa samaa mieltä monista asioista.
Pitäkää jo kesälomaa, Miko & Marttinen.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen täys pelle
Yhteiskunnan rahoilla elävä parasiitti. Menis töihin, mutta mitäpä tuo osais tehdä.
Other danish guy tarttee uusia malleja kun se salkkariheppu teki oharit.
Ennemminkin Other danish bagel ja Arto wiineri kourassa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Se näky, kun Arto Satonen istui saunan lauteilla, ei ikinä häviä silmieni verkkokalvoilta.
Tämä. Unohdusta ei tosiaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 30000 - 40000 duunimestaa olisivat semmoisia ns. piilotyöpaikkoja, ymmärsinkö oikein?
Kyllä, ne on piilossa kampaviineriministeri Satosen mahaihroissa.
Onpas väkivaltaista kommentointia painosta.
Sun pitäisi mennä terapioimaan tuo pois itsestäsi.
Satoselle kuuluu ihmisoikeutena kehorauha.
Ei ole kehorauhaa kv. ihmisoikeussopimuksissa mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näky, kun Arto Satonen istui saunan lauteilla, ei ikinä häviä silmieni verkkokalvoilta.
Mikä suurenmoinen näky 😍
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…
Wau 😍🥰
Satosen äänijänteet pitäisi katkaista. Muuten tuo selittely ja valehtelu ei lopu koskaan.