Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perheessä on isä, äiti ja kaksi lasta. Minkä takia se on aina äiti, joka on vastuussa lapsista?

Vierailija
15.07.2025 |

Esim. Ruuanlaittoa, vaatteiden pesemistä, lasten kanssa ajan viettämistä jne.

Isä asuu samassa taloudessa, mutta on käytännössä näkymätön.

Lapset ovat siis iältään 7v ja 5v.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia yh mammojen kakaroista lähtee 90% kaikesta häiriökäyttäytymisestä? Kuka tekee ne kasvatuksen metatyöt oikeasti?

Vierailija
62/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain anopiltani ns lahjaksi tyttärelle annetun lehtitilauksen kylkiäisenä tulleen kalenterin, johon anoppi oli merkinnyt kaikkien sukulaistensa kaikki merkkipäivät, jotka oletti minun sitten muistavan.

En edes tunne noita ihmisiä.

Vai oletitko itse että sinun kuuluisi muistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain anopiltani ns lahjaksi tyttärelle annetun lehtitilauksen kylkiäisenä tulleen kalenterin, johon anoppi oli merkinnyt kaikkien sukulaistensa kaikki merkkipäivät, jotka oletti minun sitten muistavan.

Onko anoppi eteläpohjalainen? Siellähän vielä "hyvä työihminen" on naisen korkein kehu. Arvaan, että sukujuhlissa miehet istua läsöttävät perse homeessa ja naiset ahkeroivat keittiössä?

Vierailija
64/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ehkä puolisolta kysellyt ketä nämä ovat ja kertonut hänelle että ai kun kiva että voit nyt muistaa heitä merkkipäivinä.

Oma anoppini olisi voinut toki tehdä tuon saman siksi että itse piti kirjaa merkkipäivistä (tapa on peruja hänen isältään), mutta en sen kummenin olisi ajatellut että hän pitää minun velvollisuutena muistaa nuo merkkipäivät.

Vierailija
65/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ehkä puolisolta kysellyt ketä nämä ovat ja kertonut hänelle että ai kun kiva että voit nyt muistaa heitä merkkipäivinä.

Oma anoppini olisi voinut toki tehdä tuon saman siksi että itse piti kirjaa merkkipäivistä (tapa on peruja hänen isältään), mutta en sen kummenin olisi ajatellut että hän pitää minun velvollisuutena muistaa nuo merkkipäivät.

Minä olen sanonut miehelle jo ennen yhteen muuttamista, että en todellakaan ota kontolleni kaikkea.

Anoppi ja appi on asiasta riehuneet moneen kertaan. Anoppi mm räyhännyt miten pidän hänen poukaansa nälässä. Jos aikuinen mies ei itse löydä ruokaa niin vika on kyllä kasvatuksessa.

Ja tämä sukulaisten muistaminen sitten. En ota sitä hoitaakseni. Sanobut monta kertaa.

Olen sanonut myös että en minä ole omaa sukuani mihinkään vaihtanut. En edes sukunimeäni.

Mies hoitaa omansa. Minä omani.

Vierailija
66/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vain lapsista vaan myös kodista ja jopa isän sukulaisista ja yhteydenpidosta näihin.

#miesvihanäkyväksi

Minä en vihaa vaan kadehdin. Ollapa mies.

Vierailija
67/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sanonut miehelle jo ennen yhteen muuttamista, että en todellakaan ota kontolleni kaikkea.

Anoppi ja appi on asiasta riehuneet moneen kertaan. Anoppi mm räyhännyt miten pidän häne

Samoin. Eikä tuosta lahjastakaan juuri sen vuoksi olisi tullut mielikuvaa että anoppi velvoittaa jotenkin minut asian hoitamaan. En usko että sellainen vaihtoehto olisi käynyt edes mielessäni.

Vierailija
68/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vain lapsista vaan myös kodista ja jopa isän sukulaisista ja yhteydenpidosta näihin.

#miesvihanäkyväksi

Minä en vihaa vaan kadehdin. Ollapa mies.

Onko myöhäistä vaihtaa sukupuolta?

Vierailija
69/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isä huolehtii kikulistaan.

Vierailija
70/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettiko mies kokkaamisen samana päivänä kun nainen porsi ja ilmoitti että seksielämä oli sit siinä?

Miltä sinusta tuntuu se, että koet itsesi siaksi?

Vierailija
71/71 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsette miehet joilla on tällainen käsitys kotitöiden jaosta.

Ja olette kai liian tyhmiä tajuamaan että se ei tarkoita "kaikki miehet"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi