Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin näit viimeksi jonkun muun kuin oman naisesi rinnat?

Vierailija
15.07.2025 |

Vaimon ystävältä valahti pyyhe ja toinen rinta näkyi. Kaunis oli.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena näin kaverin mökillä hänen vaimonsa isot rinnat ja karvaisen pillun kun nousi alastonuinniltaan laiturille. Luuli että olemme vielä saunassa. Kyllä näytti upealta.

Minkä ikäinen nainen? Olisitko halunnut panna?

No ehkä en kun se oli äiti.

Vierailija
42/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kollegan toisen tissin vahingossa ovenraosta. Oltiin tiimin kanssa virkistyspäivässä kesäkuussa ja myös saunomista oli ohjelmassa. En jäänyt tuijottamaan. Hoikka 41v nainen. Pienet rinnat hänellä, ehkä b75.

Runkkasitko samantien ?

En viitsinyt äidin nähden... Terveisin  persupoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kollegan toisen tissin vahingossa ovenraosta. Oltiin tiimin kanssa virkistyspäivässä kesäkuussa ja myös saunomista oli ohjelmassa. En jäänyt tuijottamaan. Hoikka 41v nainen. Pienet rinnat hänellä, ehkä b75.

Runkkasitko samantien ?

Kyllä joo, ammuin mällit ovenraosta. Hehheh, eipä naiset arvanneet, että mistä ja keneltä kuti lähti. Hehe.

Tällaisia persut ovat.

Vierailija
44/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apee persupoka , etkö pääse enää äidin kanssa saunaan ??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.

Vierailija
45/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna näin naapurin miehen rinnat, kun ajeli nurmikkoa ilman paitaa.

Vierailija
46/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkyy nykyisen vauvapalstalle kirjoittajien ÄO ja henkinen ikä.

Vierailija
47/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko vaimon siskon tissit jotka olen nähnyt viimeiseen vajaasen kahteen vuoteen jotain +/-20 kertaa saunassa ja kun on vaihtanut vaatteita jne. Ovat parikin kertaa painautuneet minun selkään tai käsivarteen kun törmäilty saunassa/pukuhuoneessa toisiimme. 

-saunamies-

Vierailija
48/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko vaimon siskon tissit jotka olen nähnyt viimeiseen vajaasen kahteen vuoteen jotain +/-20 kertaa saunassa ja kun on vaihtanut vaatteita jne. Ovat parikin kertaa painautuneet minun selkään tai käsivarteen kun törmäilty saunassa/pukuhuoneessa toisiimme. 

-saunamies-

Jos näit ne viimeisimmäksi. Ei muuten.

Vierailija
49/60 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hiljaisella uimarannalla useammankin naisen rinnat. Kaunista!!

Vierailija
50/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunassa,täydelliset lapsettoman naisen rinnat

Vierailija
51/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, peilissä. (Lihava mies)

Vierailija
52/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla kävellessä muuan isorintainen nainen oli tissit paljaina. Pari päivää sitten.

Vierailija
53/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla kävellessä muuan isorintainen nainen oli tissit paljaina. Pari päivää sitten.

Varmaan mahtava näky 

Vierailija
54/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-saunamies-

Onko ihanat tissit 

Vierailija
55/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mahtava näky 

Olihan se. Nainen oli ottanut vatsallaan aurinkoa ilman yläosaa. Nousi seisomaan ja alkoi pukea liivejä hitaasti. Ainakin C-kupit, kiinteät, isot nännit. Nainen n. 40v. Oli selin useimpiin, mutta minä ja muutama muu kundi kävelimme just sopivasti pensaan takaa ja naisen koko komeus oli suoraan edessämme. Välimatka alle 10m. Hetki tuntui ikuiselta. Nainen ei vilkaissut meitä.

M48

Vierailija
56/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana poikamiehenä nautin nuoremman veljeni vaimon komeitten tissien katselemisestä. Käymme saunassa usein kolmestaan; rouva on muutenkin aika estoton.

Vierailija
57/60 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mahtava näky 

Olihan se. Nainen oli ottanut vatsallaan aurinkoa ilman yläosaa. Nousi seisomaan ja alkoi pukea liivejä hitaasti. Ainakin C-kupit, kiinteät, isot nännit. Nainen n. 40v. Oli selin useimpiin, mutta minä ja muutama muu kundi kävelimme just sopivasti pensaan takaa ja naisen koko komeus oli suoraan edessämme. Välimatka alle 10m. Hetki tuntui ikuiselta. Nainen ei vilkaissut meitä.

M48

Uskon, että näky jäi mieleen

Vierailija
58/60 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäavänä näin tyttären rinnat. Oli ns. narubikinien naru niskan takana mennyt tiukkaan umpisolmuun. Pujotti ne pois päältään. Pyysi mua aukaisemaan sen tiukan solmun. Siinä ootti yläosattomissa sen aikaa kun naplasin sen solmun auki.

Vierailija
59/60 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin isotissi-Tiina oli mun päällä ratsastamassa.

Vierailija
60/60 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Mari otti takapihalla bikinit pois pyyhkeen alla mutta eihän se pyyhe pysynyt päällä. Kovasti nolostui kun huomasi että näin kaiken. 35v nainen, pienet lerpputissit ja karvakolmio. Ei ihme että nolostelee tissejään, on ne ikäisekseenkin niin käytetyn näköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan