Milloin näit viimeksi jonkun muun kuin oman naisesi rinnat?
Vaimon ystävältä valahti pyyhe ja toinen rinta näkyi. Kaunis oli.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kollegan toisen tissin vahingossa ovenraosta. Oltiin tiimin kanssa virkistyspäivässä kesäkuussa ja myös saunomista oli ohjelmassa. En jäänyt tuijottamaan. Hoikka 41v nainen. Pienet rinnat hänellä, ehkä b75.
Runkkasitko samantien ?
En viitsinyt äidin nähden... Terveisin persupoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kollegan toisen tissin vahingossa ovenraosta. Oltiin tiimin kanssa virkistyspäivässä kesäkuussa ja myös saunomista oli ohjelmassa. En jäänyt tuijottamaan. Hoikka 41v nainen. Pienet rinnat hänellä, ehkä b75.
Runkkasitko samantien ?
Kyllä joo, ammuin mällit ovenraosta. Hehheh, eipä naiset arvanneet, että mistä ja keneltä kuti lähti. Hehe.
Tällaisia persut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Apee persupoka , etkö pääse enää äidin kanssa saunaan ??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.
Viikonloppuna näin naapurin miehen rinnat, kun ajeli nurmikkoa ilman paitaa.
Tässä ketjussa näkyy nykyisen vauvapalstalle kirjoittajien ÄO ja henkinen ikä.
Lasketaanko vaimon siskon tissit jotka olen nähnyt viimeiseen vajaasen kahteen vuoteen jotain +/-20 kertaa saunassa ja kun on vaihtanut vaatteita jne. Ovat parikin kertaa painautuneet minun selkään tai käsivarteen kun törmäilty saunassa/pukuhuoneessa toisiimme.
-saunamies-
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko vaimon siskon tissit jotka olen nähnyt viimeiseen vajaasen kahteen vuoteen jotain +/-20 kertaa saunassa ja kun on vaihtanut vaatteita jne. Ovat parikin kertaa painautuneet minun selkään tai käsivarteen kun törmäilty saunassa/pukuhuoneessa toisiimme.
-saunamies-
Jos näit ne viimeisimmäksi. Ei muuten.
Tänään hiljaisella uimarannalla useammankin naisen rinnat. Kaunista!!
Sekasaunassa,täydelliset lapsettoman naisen rinnat
Joka päivä, peilissä. (Lihava mies)
Uimarannalla kävellessä muuan isorintainen nainen oli tissit paljaina. Pari päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla kävellessä muuan isorintainen nainen oli tissit paljaina. Pari päivää sitten.
Varmaan mahtava näky
Vierailija kirjoitti:
-saunamies-
Onko ihanat tissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mahtava näky
Olihan se. Nainen oli ottanut vatsallaan aurinkoa ilman yläosaa. Nousi seisomaan ja alkoi pukea liivejä hitaasti. Ainakin C-kupit, kiinteät, isot nännit. Nainen n. 40v. Oli selin useimpiin, mutta minä ja muutama muu kundi kävelimme just sopivasti pensaan takaa ja naisen koko komeus oli suoraan edessämme. Välimatka alle 10m. Hetki tuntui ikuiselta. Nainen ei vilkaissut meitä.
M48
Vanhana poikamiehenä nautin nuoremman veljeni vaimon komeitten tissien katselemisestä. Käymme saunassa usein kolmestaan; rouva on muutenkin aika estoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mahtava näky
Olihan se. Nainen oli ottanut vatsallaan aurinkoa ilman yläosaa. Nousi seisomaan ja alkoi pukea liivejä hitaasti. Ainakin C-kupit, kiinteät, isot nännit. Nainen n. 40v. Oli selin useimpiin, mutta minä ja muutama muu kundi kävelimme just sopivasti pensaan takaa ja naisen koko komeus oli suoraan edessämme. Välimatka alle 10m. Hetki tuntui ikuiselta. Nainen ei vilkaissut meitä.
M48
Uskon, että näky jäi mieleen
Toissapäavänä näin tyttären rinnat. Oli ns. narubikinien naru niskan takana mennyt tiukkaan umpisolmuun. Pujotti ne pois päältään. Pyysi mua aukaisemaan sen tiukan solmun. Siinä ootti yläosattomissa sen aikaa kun naplasin sen solmun auki.
Naapurin isotissi-Tiina oli mun päällä ratsastamassa.
Naapurin Mari otti takapihalla bikinit pois pyyhkeen alla mutta eihän se pyyhe pysynyt päällä. Kovasti nolostui kun huomasi että näin kaiken. 35v nainen, pienet lerpputissit ja karvakolmio. Ei ihme että nolostelee tissejään, on ne ikäisekseenkin niin käytetyn näköiset.
No ehkä en kun se oli äiti.