En ikinä saa vierasta naista
Oon varattu mies. Oon tullut siihen tulokseen, etten ikinä saa vierasta naista kokea. Sitä haluaisin, mutta en saa.
Ei voi mitään. Asiat eivät ole minusta kiinni.
En kelpaa kenellekään muulle kuin kumppanilleni.
Näin menee elämäni. Surkeus.
Kommentit (8)
Pyydä vaimosi hankkimaan sinulle sellainen.
Tosiaan hämärästi muistan ajan, jolloin tuo tuntui kamalalta sitoutumisessa. Olen nainen, ja nyt 60+ ei suhteet kiinnosta enää yhtään. Mutta ehkä jos ne olisi jääneet kokematta, asia kalvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pettäisit, kumppani jättäisi niin sitten olisit yksin. Siitä vasta parku tulisikin.
Ei se noin menisi. Mutta toki kirjoitat sitä mitä oletat, vaikkei se noin ole.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy pyytää. Vaikka kysyisi kaveriaan. Ellei ole halukas laitetaan välit poikki samantien.
Näin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy pyytää. Vaikka kysyisi kaveriaan. Ellei ole halukas laitetaan välit poikki samantien.
Näin teemme.
Ja tietysti tämä on sellainen asia, että vaino laittaa välit poikki kysymänsä naisen kanssa ellei nainen ole kiinnostunut asiaan. Näin kokeillaan ja tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teemme.
Ja tietysti tämä on sellainen asia, että vaino laittaa välit poikki kysymänsä naisen kanssa ellei nainen ole kiinnostunut asiaan. Näin kokeillaan ja tehdään.
Tätä täytyy ajatella. Enhän menetä tässä yhtään mitään vaan saan
Olisi upeaa kun olisi kesällä joku seksijuttu jonkun naisen kanssa. Mutta ei. En kelpaa kenellekään muulle kuin kumppanilleni.
Aivan surkeaa.
Haluttaisi, mutta yksikään nainen ei näytä kiinnostustaan minulle. Sitä mitä eniten tarvisi ei saa.
Olen turhake.
Jos pettäisit, kumppani jättäisi niin sitten olisit yksin. Siitä vasta parku tulisikin.