Pitäisi ryypätä enemmän, sanoo psykologi
Kommentit (29)
Joo suomalaisia tunnetusti kannattaa kehottaa ryyppäämään lisää. Uskon että jokaisella suomalaisella työpaikalla ainakin 10% henkilökunnasta on sellaisia, jolla on alkoholin käytön kanssa ongelmia, tai ainakin jollain tasolla kieroutunut suhde alkoholiin. Eikun lisää viinaa!
Vierailija kirjoitti:
Sitten pomo voi irtisanoa kaikki peth testin tuloksista
Tärkeintä on päästä eroon työntekijöistä ja korvata ne ilmaisilla orjilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää että kun saisi kerran kuukaudessa pesää pikkupöhnässä firman nuorelta ja kauniilta sihteeriltä työmotivaatio paranisi kertaheitolla roimasti.
M47
Kylläpä olet vitsikäs...
EI se mikään vitsi ole vaan puhdas fakta.
Ryypätkää sitten enemmän. Minä en osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pomo voi irtisanoa kaikki peth testin tuloksista
Ja ihmetellä kun firma menee konkkaan ja ankeat ajat koittavat pitkäksi aikaa :D
Todella outo näkökulma psykologilta. Ei se, että työelämää tulisi saada rennommaksi ja sallivammaksi, mutta että edes vaihtoehtona siihen vedetään ryyppääminen. Vaikkei hän siihen kannusta, mainitsee asian kuitenkin ja ihan otsikossa tuo on nostettu "pääasiaksi" mikä kertoo toimittajastakin.
Itselle tulisi kyllä samoihin tavoitteisiin pääsemiseksi mieleen työelämän jouston, kuulumisten kyselyn toisilta, kunnollisia taukoja, aikaa ideoinnille,ymmärrys eri elämäntilanteille ja lisäresurssia sekä olisi tyyppejä joilla on aikaa vähän jeesata kiireessä ja/tai sairaustapauksissa. Väljyyttä siis, joka lisäisi hyvinvointia.
Todella vaikeaa nyt nähdä ryyppäämisen ja krapulapäivien lisäävän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Koulutustason jatkuva nousi johtaa ylikunnollisuuteen, puritanismiin eri elämän osa-alueilla.
Me emme tarvitse niinkään lisää viinaa, vaan työväenluokkaisuuden takaisin työpaikoille.
Oikein puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa oikeasti rakentava ja mielenterveyttä kohentava ehdotus psykologilta. Varsinkin työyhteisöille toimiva. Lopettakaa se vatvominen ja dokatkaa välillä reilusti.
Olin aikoinaan lääkärissä...kysyi multa: mites viina? Vastasin: en käytä viinaa enkä viinejä! Sanoi tytteli mulle: kyllä vähän pitäis...tarina on ihan tosi muutaman vuoden takaa!
Krapula on yksi suurimpia alkoholin haitallisuuksia. Vaatii joko juomaan lisää tai rauhoittavia lääkkeitä jos ei halua juoda enempää.