Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen ennätys helle ja Saaronniemen umarannalle parkkeeraaminen motissa

Vierailija
15.07.2025 |

Miksi tällaisella ennätys helteellä ei anneta tilapäisesti tilaa parkkipaikan ulkopuoliselle alueelle. Onhan aikaisempinakin vuosina tässä joustettu ja on oikein liikenteen ohjaajia ollut paikalla. Onhan kaikenlaisia tapahtumiakin ollut parkkialueen ulkopuolella. Itse en kykene menemään enää pyörällä enkä julkisellakaan, ilmastoidussa henkilöautossa kyllä viellä pysyn tuon rannan helteelläkin saavuttamaan. Verovaroillahan sitä rantaa kunnossa pidetään . Omaa rantaa minulla ei vaan ole. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä parkki tilaa on siellä aivan riittävästi rannan kapasiteettiin, bussilla pääset perille myös.

Ei ole ollenkaan riittävästi ,kun tällainen lähes hätä tila käynnissä. 

Hätätila 🤣

Olen ikäihmisiä ja kyllä tuo helle koettelee varsikin kun ilman kosteuskin on suuri. Tuolla meren rannassa vähän tuulenvire käy , niin vointi on parempi.

No pakkoko se sinne uimarannalle on änkeä? Onhan sitä merenrantaa satoja kilometrejä, löytyy sieltä joku vähemmän kansoitettu paikkakin. Ja edelleen alle 30 astetta ei ole mikään hätätila.

No pitänee sitten johonkin sorsakaislikkoon koittaa kahlata ,vai mitä tarkoitat ?

Vierailija
22/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä parkki tilaa on siellä aivan riittävästi rannan kapasiteettiin, bussilla pääset perille myös.

Ei ole ollenkaan riittävästi ,kun tällainen lähes hätä tila käynnissä. 

Hätätila 🤣

Olen ikäihmisiä ja kyllä tuo helle koettelee varsikin kun ilman kosteuskin on suuri. Tuolla meren rannassa vähän tuulenvire käy , niin vointi on parempi.

No pakkoko se sinne uimarannalle on änkeä? Onhan sitä merenrantaa satoja kilometrejä, löytyy sieltä joku vähemmän kansoitettu paikkakin. Ja edelleen alle 30 astetta ei ole mikään hätätila.

No pitänee sitten johonkin sorsakaisl

Saukkojen majalle?  Ajelet Naantaliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , näin meil Turus , ei uimrannalle !  sorsakaislikkoon vaan . Tätähän nauretaan jo Kajanin korkeudella asti .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan